ylioppilasjuhlat + valmistumisjuhlat - Yleinen keskustelu

-Maya-
nookuliina_
SunLion
kandee kyl vetää pommacia parit skoolit...meinaan nolaat vaan ittes jos on paljon skoolattavaa :D

sitä minäki vähä pelkään. :D viimestenm vieraitten kohalla saattasin olla vähä turhanki tuttavallinen. :D

hassuja ootte.. :lol: eihän sitä aina koko lasillista tarvii joka vieraan kanssa ottaa..mä otin aina vaan kulauksen ja siirryin seuraavaan vieraaseen saman lasillisen kanssa.. :)

Sivut

Kommentit (584)

nookuliina_

pöh tytöt. :) eiköhän me kaikki olla kumminkin ihan normaaleja. :D
mulla on oikeastaan aika ihana mekko. en edes näytä pullerolta se päällä. :lol:

äiti oli vaan tosi ilkiä kun hilluin se mekko päällä niin se sano että alkaa itekki laihuttamaan kun mun serrkkukin on laihtunut ja sitte vielä lisäs että : sittenhän sää oot se ainoa pallero siellä juhlissa. :shock: ÄITI!! sitten se vielä miettii miksi tyttären mielenterveys kärsii. :lol:

hmm.. vaapukka jotain kasvispiirakkaa? niitähän löytyy tosi hyviä ohjeita. :) porkkanakakkua?

Ploppi
främling
muoks: Itse en myöskään tiedä hankkiako tavallinen yo-lakki vai kaksoistutkintolakki jossa musta nauha on korvattu tummallatummalla liilalla. Ehkä kuitenkin pelkkä yo-lakki, vuosi sitten kuitenkin jo paperit saatu amiskasta.

Löytyykö noita kaksoistutkintolakkeja miten hyvin eri liikkeistä?

amethystine

Meilläki se on siinä 50 vieraan paikkeilla. Toki monet on perheitä, et kutsuja on päälle 20 tehty ja lähetetty..

Mie varasin kuvaan ajan, 28. päivä on. En tiiä, tukka pitää ite sit jotenki väsätä, ku en nyt viittiny enää juhlapäivälle kuvausta tunkea.. :roll: Mut ehottomasti haluun siitä kuvat, rippikuviakaan en saanu ku ei sillon rahaa ollu, ja kyllähän mie nyt oman kuvani haluun sinne siskon kuvien viereen. :)

Äsken kävin kaupungilla vähä taas ostelemassa. Ostin lakin, karjalan väreillä tietysti. Sit ostin kenkiin sellaset silikonityynyt, koska ne on sen verran korkeet, niin jalat varmasti väsyy. Ja hiusvärin ostin kans, pitää tänään tai huomenna värjätä niin kerkee vähä tasottua väri.

glasstear

Mä en ole edes vielä varannut kampaajalle aikaa, pitäisi kai soittaa ja varata.
Kutsutkin pitäisi vielä tehdä ja äidin kanssa puhua vielä tarkemmin siitä mitä tarjotaan. alusvaatteet ja sukkahousut löysin vähän aikaa sitten,onpahan vähemmän murehdittavaa. :D

SunLion
-Maya-
nookuliina_
SunLion
kandee kyl vetää pommacia parit skoolit...meinaan nolaat vaan ittes jos on paljon skoolattavaa :D

sitä minäki vähä pelkään. :D viimestenm vieraitten kohalla saattasin olla vähä turhanki tuttavallinen. :D

hassuja ootte.. :lol: eihän sitä aina koko lasillista tarvii joka vieraan kanssa ottaa..mä otin aina vaan kulauksen ja siirryin seuraavaan vieraaseen saman lasillisen kanssa.. :)
äh tylsää! ei sitä noin voi tehdä :lol:

Tsein
amethystine
Ja hiusvärin ostin kans, pitää tänään tai huomenna värjätä niin kerkee vähä tasottua väri.

...eikä lakki värjäänny pilalle, kun pää hikoaa siellä alla ja irrottaa väriä tukasta.

SunLion
Mirre
hahaha, äiti oli eilen ostoksilla ja se toi mulle sieltä tuliaisia :D pienen koruliikkeen pussin, jossa oli lyyra :D "Anna tää sitten sun äidilles"
:D ihana äiti, se ties ettei mulla oo rahaa siihen enkä varmasti ois sitä ees muistanu ennen viime hetkeä <3
heh...hassua :D

kata, kestovärjäyksessä ripset tummenee, mutta ei niihin volyymia tule. Näyttää siltä kun sulla olis aina vähän ripsaria => kauniimpi meikittä. Toisaalta ne on juuresta saakka ihan tummat sit...saat tehtyy meikit aina nopeemmin kun on jo pohjana vähän kestoväriä. Sopii varmaan hyvin just sulle jos normisti on tosi valeet ripset..

amethystine

Niinno, vaalee väri ei hirveesti irtoa, ainakaan mulla oo irronnu. Mut jäkis kypärä on vieläki ihan violetti, ku joskus värjäsin sellasella violetinpunaisella, kun tummana oli tukka. 8) Tuli tosiaan hikoiltua värit pois.

vaapukka

täällä jotku uudet ylioppilaast laittaa stockmannille lahjalistoja :roll: :roll:
siis semmosia, mitä esim. hääparit melkein aina tekee. mutta ylioppilas?? musta aika outoa.. ja mun mielestä se myös vie lahjan antajalta, mutta myös sen saajalta, vähän iloa ja hehkua pois.
tietenkin ymmärrän, että valmistunut toivoo, esim. tiettyä astiasarjaa yms. koska kerää sitä, mutta silti.

mielestäni myös rahan saaminen lahjaksi ei ole aina mukavaa. esim. jos omat vanhempani lahjoittaisivat minulle rahaa, pitäisin sitä täysin outona. jos on juhlakalulle sen verran kaukaista sukua, ettei tiedä hänen mieltymyksistään, mielestäni lahjakortin ostaminen olisi kauniimpi ajatus. sillä voisi lahjan antaja hieman ohjata juhlijan valintaa esim. antamalla kirjakaupan lahjakortin, mutta jättää kuitenkin lopullisen päätöksen lahjan saajalle.

mutta tiedän kyllä perheitä, joissa vanhemmat antavat AINA lapselleen rahaa, samoin isovanhemmat. itse oon kuitenkin iloinen, etten ole saanut perheeltäni rahaa esim.syntymäpäivinäni, koska en todellakaan olisi ollut 15-vuotiaana niin kypsä, että olisin ymmärtänyt hankkia lahjarahalla jotain kestävää/pysyvää muistoksi. luultavasti se olisi kulunut johonkin hennesin rättiin tai nuokkarin discoon :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat