Jatketaan tarinaa - Yleinen keskustelu

Mimmu86
Mirre
...törmäsin rappukäytävässä nuoreen mieheen. Mies oli hyvin kaunis. Ei komea, vain uskomattoman kaunis. Enkä ollut koskaan nähnyt kenelläkään niin vaaleita hiuksia ja syvänsinisiä silmiä. Mies tervehti minua tuttavallisesti, vaikken muista ikinä nähneeni häntä. Kävelin portaa alas vilkuillen taakseni ja miettien...
miten voisin saada komistuksen itselleni ilman mitään suurempia kähinöitä. Ryntäsin alas portaita kotiin äidin luo. Kävelymatka oli pitkä, mutta oli pakko kävellä. Busseja ei ollut ja taksikin jäi soittamatta, kun raahauduin 4 ja puolen tunnin jälkeen viimein kotia sain äidin haukut niskaani. Heräsin aamulla puhelimen soittoon, mutta kuka se oli ei ainakaan exäni. Epäilyttävät kylmät väreet kulkivat selkäpiitä pitkin ja olin kylmässä hiessä; nostin puhelimen... Kuka se oli?

Sivut

Kommentit (74)

Tigerheart

..."että miten joku voi ensin tuntua niin ihanalta, mutta sitten herää kylmään todellisuuteen." Pyysin Jasperia tuomaan lompakon asunnolleni. Mies mumisi jotain myöntymisen tapaista, kunnes kuulin taustalta naisen matalan, seksikkään äänen huutavan Jasperia luokseen. Tunsin miten vereni kohisi ja paiskasin kännykän seinään. Siinä samassa huomasin, miten hölmösti olin tehnyt, miten voisin nyt soittaa Eetulle? Sitten keksin...

leijonatyttö
Mimmu86
Mirre
...törmäsin rappukäytävässä nuoreen mieheen. Mies oli hyvin kaunis. Ei komea, vain uskomattoman kaunis. Enkä ollut koskaan nähnyt kenelläkään niin vaaleita hiuksia ja syvänsinisiä silmiä. Mies tervehti minua tuttavallisesti, vaikken muista ikinä nähneeni häntä. Kävelin portaa alas vilkuillen taakseni ja miettien...
miten voisin saada komistuksen itselleni ilman mitään suurempia kähinöitä. Ryntäsin alas portaita kotiin äidin luo. Kävelymatka oli pitkä, mutta oli pakko kävellä. Busseja ei ollut ja taksikin jäi soittamatta, kun raahauduin 4 ja puolen tunnin jälkeen viimein kotia sain äidin haukut niskaani. Heräsin aamulla puhelimen soittoon, mutta kuka se oli ei ainakaan exäni. Epäilyttävät kylmät väreet kulkivat selkäpiitä pitkin ja olin kylmässä hiessä; nostin puhelimen... Kuka se oli?

[color=red][/color] Mimmu86 olet tainnut nyt ymmärtää tämän idean hieman väärin. Ideana oli se että on yksi iso tarina jota aina jatketaan. Sinun olisi pitänyt jatkaa Torspon tekstiä...

Toivottavasti tuo pätkä tuossa ei laita koko tarinaa sekaisin. Pystyisiköhän sitä mitenkään poistamaan?

Reza

"Tota sori, tää tais olla väärä ovi", mutta "miehet "eivät sanoneet mitään vaan virnuilivat oudosti. Jasper tarttui kädestäni ja veti minut sisään....

Torspo

Kahdet hämmentyneet kasvot tuijottivat minua. Ja minä tuijotin heitä. Edesssäni seisoi kaksi miestä. Toinen miehistä oli Jasper jolla oli pelkkä pyyhe vyötäisillään ja toinen selvästi mieheksi tunnistettava Dragqueen. Hämmästyksen hälvettyä sain sanottua...

Tigerheart

...päätin pukeutua mustaan pitkään peruukkiin, ja puin päälleni jotain vanhoja vaatteita ja meikkasin itseni, Jasper ei taatusti tunnista minua. Menisin Jasperin asunnolle, ja tulisin muka "vahingossa" samaan aikaan, kuin tämä toinen tyttö. Siinä olisi miehellä selittelemistä. Naureskelin tyytyväisenä itsekseni noustessani taksista Jasperin talon luona. Kävelin horjuen korkeilla koroillani sisään, ja painoin Jasperin ovikelloa. Siinä samassa oven takaa kuului outoja ääniä, ja ovi avautui...

Aradia

..En soittaisikaan Eetulle, sillä jos varattu mies alkaa ehdottelemaan, epäilykset heräävät. Enhän kuitenkaan halua viedä kenenkään miestä, enkä edes antaa väärää käsitystä itsestäni. Eetulle soittamisen sijaan päätin tehdä Jasperille pienen pilan..

Reza

"haloo", mies vastasi. Sydämeni jyskytti, koska olihan se hiukan noloa ollut lähteä sillä tavalla ja vielä jättää lompakkonsa miehen luokse. "hei, onkohan luonasi lompakkoa, jonka ööh.. jätin sen eilen illalla sinne?" kysyin hiukan värisevällä äänellä. hetken hiljaisuuden jälkeen mies vastasi "jooh. onha täällä jonku akan lompakko kai". silloin ajattelin...

leijonatyttö

"Apua, mun lompakko tais jäädä eilen mun kaverille ja.."
"Hei jos sä käyt hakeen sen tänään ja tarjoisit mulle illalla drinkin", Eetu keskeytti. Mä en voinut kieltäytyäkään. Eihän tässä muuta vaihtoehtoakaan ollut. Toisaalta mä halusinkin tän menevän näin. Ehkä juuri siksi halusin tätä, koska se voisi olla kiellettyä. Vaihdettii Eetun kanssa numerot ja lupasin soitella hänelle illalla. Poistuin taksista ja aloin etsimään kännykästä sen tyypin numeroa, jonka luolta heräsin aamulla. Puhelimestani löytyi yksi uusi numero nimellä Jasper. Soitin numeroon ja siellä vastasi käheä mies ääni...

Minttumarianna

..oli suunnattoman mustasukkainen enkä ehkä uskaltaisi ottaa sitä riskiä, että kohtaisin lisää vaikeuksia. Nieleskelin hämmennystäni..

Aradia

..Eetulla oli sormus vasemmassa nimettömässään. Tokihan sitä olisi silti voinut kutsua vanhan luokkakaverinsa vaikka drinkin sijaan kahville, mutta olin kuullut, että Eetun puoliso...

leijonatyttö

se ei meinannut onnistua käsieni suunnattoman tärinän takia. Huomasin Eetun välillä katsovan minua peilistä ja hymyilevän. Hänen hymynsä oli hurmaava. Miksi minä ihastun miehiin aina niin helposti? Olisi tehnyt mieli pyytää Eetua drinkille, mutten kuitenkaan aikonut tehdä niin, koska..

Svenna

..huomasin että paitani napit olivat jäänyt auki, ja kiireellä lähtiessäni huomasin ettei minulla ole rintsikoitakaan. Yritin napittaa loput napit kiinni mutta...

JJEMMY

..pirttiniemenkadulle, mumisin vaivaantuneena. Kuski kääntyi hymyillen tuijottamaan tietä ja minä olisin voinut vajota maan allen. Hävetti aivan suunnattomasti, sillä...

leijonatyttö

Ei, ei se voinut olla. Mutta kyllähän se oli Eetu Nuutila, joka oli samaan aikaan kanssani ylä-asteella. Se D-luokan kovisjätkä. Eetu oli jotenki muuttunut, siitä oli tullut...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat