Hauskimmat vaatetekstit - Yleinen keskustelu

k87

joo noi lasten paidat on jotenkin niin sööttejä. mun veli sai semmosen paidan missä luki: "minäkö söpö? [size=9]näkisitpä vanhempani.[/size]! :lol:

Sivut

Kommentit (131)

Mimia

Yhdellä tytöllä oli paita, jossa luki "pannaan kätilö töihin" :lol:

Myös vauvojen vaatteiden tekstit ovat hauskoja, varsinkin jos niitä lukee väärin :wink: Yhden liikkeen ikkunassa oli pitkään roikkunut body, josta monta kertaa luin että "syöpäläinen". Pitkään ihmettelin että millaiset vanhemmat ostaa lapselleen tuollaisen :shock: Selvisi se sitten kun tarkemmin kerran bodya katsoin, "söpöläinen" siinä lukikin. :roll:

Mutta tosiaan, tunnen myötähäpeää yli nelikymppisten hupitekstipaitojen puolesta. En voi sille mitään että on säälittävää nähdä viisikymppinen "senttikin lähemmäs niin läsähtää"-paidassa tai "vitun päivänsäde"-pipossa, teineillä tuon vielä ymmärtäisin... :-s

porkkana

Barbie is a slut by Cindy. Näin Leather Heavenissa mut oli sen verta napakka et jäi kauppaan. Toinen hytvä samaisessa kaupassa oli: Stop looking at my tits.

Svenna
Twilight
Paitabaanalla on myynnissä aika makee setti hääparille.
Paidoissa nimittäin lukee sydämen sisällä "Kauan naineet,
vasta vihitty" :lol: Oishan tommonen paita aika kiva ehkä
itelleki ja sulholle sitten joskus kun naimisiin asti pääsee :D

Heh heh.. :) tuo spisti kyllä hymyilyttämään. Olishan tuollanen aika hauska..

Drama Queen

Kerran kaupassa näin t-paidan jossa oli söpö eläin ja luki että if i follow you home will you keep me ? Ja vyön missä oli teksti under the zipper paradise. :lol:

SunLion
NeNNu69
Mä näin kerran sellasen paidan misä luki et" I`m still a virgin.. (but this is a very old shirt..) :D naureskelin sitä vähän aikaa sillon.. :)
nauroin samaa..

NeNNu69

Mä näin kerran sellasen paidan misä luki et" I`m still a virgin.. (but this is a very old shirt..) :D naureskelin sitä vähän aikaa sillon.. :)

Drama Queen

Näin eräällä keski-ikäisellä kaljamahaisella miehellä t-paidan jossa luki että kyllä se suomalaisen miehen vartalo on kaunis. Ja toinen hauska paita sex is like air not important untill you're getting any.

Twilight

Paitabaanalla on myynnissä aika makee setti hääparille.
Paidoissa nimittäin lukee sydämen sisällä "Kauan naineet,
vasta vihitty" :lol: Oishan tommonen paita aika kiva ehkä
itelleki ja sulholle sitten joskus kun naimisiin asti pääsee :D

k87

tänään näin elämäni kauheimman paidan. ko. paita oli n.12-vuotiaan tytön päällä :shock:

"kun puhut minulle, katso silmiin, koska RINTANI EIVÄT KUULE!!"

JJEMMY
k87
JJEMMY
Rasberry
"If u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d!"

:lol:

En ymmärrä noita kahta viimestä "sanaa" :( :D

sulla on sit varmaan seksielämä ihan kunnossa :wink:

Hahaa :D

tints

Mulla on ollu (tai on vieläkin, muttei käytössä) "I just want to be like Barbie 'cause that bitch has everything!" ja "Stop staring at my tits" -paidat.

Sit Lontoossa oli ihanat alushousut, niissä luki "If you can read this, it's your lucky day"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat