Annan muistolle - Yleinen keskustelu

suzyco84

"Antaa kyynelten virrata,
antaa itkun tulla.
Antaa sydäntä pakottaa,
antaa ajatusten sattua.
Kun suru on kohdannut,
lamaannuttanut,
mykistänyt.
Kyyneleet pesevät,
itku hoitaa.
Sydän aina tuntee
ja ajatukset tekevät surutyötä.
Surutyö on hyvästijättöä
ja luopumista.
Luopumista siitä mitä
emme koskaan omistaneetkaan,
vaan saimme pitää
määräajan lahjana."

Osanottoni kaikille Annan tunteneille ja voimia surutyöhön.
Itse en paljoa palstaile enkä myöskään tuntenut kyseistä henkilöä mutta nyt satuin sattumalta tämän ketjun huomaamaan ja kosketti kyllä syvästi nuoren ihmisen poismeno. Se on niin epäreilua varsinkin kun tapaturmaisesti kuolee. On niin eri asia jos olisi ollut pitkään todella sairas ja lähellä kuolemaa, mutta että näin ennaltaarvaamattomasti kuolee niin se järkyttää pahiten. Voimia teille kaikille...

Sivut

Kommentit (235)

olematon

vaikka en oo edes tietonen kenestä puhutaan kun en etunimiä keneltäkään oikein tiedä, niin voimia tosi paljon Annan läheisille. Kamalaa kun joku rakas lähtee noin yllättäen pois. :cry:

SunLion

[size=9]Hei siku! jos oli ideana jottei annaa tunnista täältä (vain vakkarit tajuaa kuka oli kyseessä), niin kannattaa ensin katsella hiukan että onko kyselijöillä viestejä tullu kirjotettua kuinka monta...;) en halua loukata ketään, mutta annan muistoa kunnioittaen, olisi kiva että säilytettäisi hänen anonymiteettinsä! Kaikki vakkarit ketkä tunsi hänet, on jo kuulleet suru-uutiset käsittääkseni...

tai en tiedä onko tässä järkeä...mitä muut on mieltä? mun mielestä tuntuu ettei ole kauhian kamalaa jos parin viestin kirjotelleet jäävät nickistä tiedottomiksi koska eivät varmaankaan ole ystävystyneetkään hänen kanssaan.[/size]

shazzer

Voi kamalaaa että tällaista on sattunut! Oli pakko vielä kirjoittaa koska mulla tuli niin paha olo, ihan itkettää :cry: ja nyt vasta löysin tämän. Miten tällaista voi sattua :cry: Taisi taas olla taivaassa pula enkeleistä..

johanna´´

Osanottoni Annan tunteneille. Itse en Annaa tuntenut, sillä tänään mä vasta rekisteröidyin tänne. Siitä huolimatta tulee ihan hirveen paha mieli. Itellä on kans älyttömän vaikeeta, ku menetin sukulaisen kuukausia sitten, eikä vaan pysty oikeen käsittämään, ettei häntä enää koskaan nää eikä kuule toisen ääntä. Päivittäin niitä samoja juttuja miettii ja kelaa filmiä taaksepäin ja yrittää muistaa kaikki maholliset hetket, jotka on menetetyn läheisen kanssa viettäny. Pelottaa ihan älyttömästi menettää joku läheinen, kun jo jonkun tuntemattoman poismeno tuntuu hemmetin pahalta. Elämä vaan sattuu joskus puukottamaan selkään sillä pahimmalla mahdollisella tavalla ja siitä huolimatta täytyis päästä jaloilleen. Mä toivon teille kaikille Annan läheisille paljon voimia ja tukekaa toisianne tällasessa vaikeessa tilanteessa. <3

PinkPanther

Koitan saada tähän aikaiseksi jonkinnäköisen ilmoituksen, mutta pää käy tyhjää. Olen sanaton, ja niin on moni muukin.
Anna menehtyi Klaukkalassa liikenneonnettomuudessa.
Tämä ketju on omistettu Annan muistolle, ja tänne saa käydä jätämässä jäähyväisiä.

Omasta puolestani toivon kaikille Annaa kaipaamaan jääneille kovasti voimia surun kanssa.

Muuta en osaa sanoa.

Nuku hyvin Anna.

[color=red]Rakkaat siskot, puhutaan Annasta täällä vain hänen omalla nimellään. Eli ei mainita hänen nimimerkkiään, jotta ulkopuoliset eivät pääse lukemaan Annan henkilökohtaisia asioita.[/color]

[size=9]Duby[/size]

Hipsuu

Voi kamala, hirveää :cry: :cry: Olen ihan sanaton, järkyttynyt. Voimia Annan läheisille ja kaikille jotka jäävät kaipaamaan!! Lepää rauhassa<3

PinkPanther

Kyllä tämä on ihan varma tieto, valittettavasti näin on todella käynyt. Annan ystävä pyysi että laitan hänelle tämän ketjun linkin, uskon että hän tulee tänne kirjoittelemaan vielä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat