Kysyttävää muilta foorumilaisilta - Yleinen keskustelu

Mirre
SunLion
mirre, mikä juttu toi sun sigu on? :D

se on helmiä ja sikoja leffasta, ruhon tokaisu kun ne leikkii hylkeitä sen Saaran kanssa ja timo on salametsästäjä ja yrittää viedä saaran :D

Sivut

Kommentit (550)

Aveline

Tsein :
Nyytikki tuossa kertoilikin, että vasta oon menossa Tanhuvaaraan kokeisiin :) Päivän kestää, klo 9-18. Tuossa aikasemmin oli stressiä, että miten pääsen sinne (bussien ja junien aikataulut ei natsaa) , ni onneks äiti vie ja hakee 8)

Tuun tänne sitte kertomaan pääsykokeitten jälkeisiä tunnelmia ;)

Tsein

Jees, se oli vissiin tuo "Mitä odotat juuri nyt"-ketju mistä varmaan olin lukenut kahta eri viestiä ja yhdistänyt ne yhdeksi. TaskuMyy sanoi odottavansa "huomista" ja sie niitä pääsäreitä. Jännästi yhdistyi yhdeksi. No eihä siinä mitä.

Mie taisinki sanoa jotain siitä, et paikka on vähän keskellä korpea eikä sinne niin vaan mennä :wink: Äidit on kivoi!

Snaelaug

Hahaha, johan olen ollut horopää kun en tota oo hoksinut :lol:
Harmi nyt sitte kun ei ole mitään mitä odottaa niin en tällä hetkellä tollasta tarvis. Mut heti kun tulee jotain ;)

Emmily_
-Maya-
marika_
Eiks Durmstrang oo Pottereissa se toinen koulu, se mistä se Krum ja ne tulee? (mikä maa se nyt oli, joku Bulgaria? :D Ei voi taas muistaa..)
Ni jos Tylypahka on Norjaks Durmstrang ni mikä se toinen koulu on? :-k

miunkin mielestä Durmstrang on juurikin se toinen koulu.. :)

Kyllä näin on! :)

antagonismi

Perustetaanpas tämä ketju uudestaan..

Mikäli tahdot esittää kysymyksen jollekulle foorumilaiselle, tee se täällä! Kysyä saa mikä ikinä mieltä askarruttaa ja vastauskin varmasti löytyy, kunhan pysytään asiallisuuden rajoissa ;)

JJEMMY
Msuh
JJEMMY
Harrastan nykytanssia (en tiedä kertooko tuo termi mitään :D mut se on semmosta modernia, vähän balettiin pohjautuvaa)

Juu kyllä kertoo :) Joskus kokeilin sitä itsekin yhdellä tanssikurssilla, jossa tutustuttiin eri tanssilajeihin :P

Mitä mieltä olit? :) Miä oon sitä tanssahdellu noin seitsemisen vuotta ja vielä jaksaa innostaa :D

Msuh
JJEMMY
Mitä mieltä olit? :) Miä oon sitä tanssahdellu noin seitsemisen vuotta ja vielä jaksaa innostaa :D

Pintaraapaisua vain vähän tehtiin, joten ei vielä kamalan hyvää kuvaa saanut :P Mielenkiintoiselta vaikutti, ymmärrän kyllä täysin jos jotain jaksaa se monta vuottakin kiinnostaa :)

Aveline

^
Ajattelin leikkuuttaa semmosen tosi lyhyen ja rikotun otsatukan ja sit muita hiuksia leikkuuttaa kerroksittain (päällä olis myös semmosia lyhyitä hiuksia),rikotusti ja latvat ohentaa :)

Kepatäti

Hahas, en hirveesti seuraa tätä ketjua ja kas vain, heti satuin paikalle kun multa kysyttiin :lol:

Olin joo töissä tasan 1,5vuotta. Työn mielekkyys riippuu varmasti paljon siitä paikallisesta yrittäjästä, ravintolapäälliköstä ja yleisestä meiningistä lafkassa. Meillä ei oikein toiminut henkilökemiat tai siis meidän pomo oli sellainen ihminen, että sen ei ikinä kuuluis olla johtotehtävissä. Varmasti riippuu myös siitä, että ootko hakemassa johonkin vähän syrjäisemmälle ravintolalle vai "just siihen kaupungin keskustaan", jossa kaikki käy.

Työ itsessään sisältää vihannesten valmistelun salaatit, tomaatit, kurkut, sipulit yms. pilkotaan, osa lihatuotteista punnitaan/pilkotaan. Leivät kohotetaan ja paistetaan itse. Ei siis mitään hirveetä aivotyötä, mutta sittenpä oot kusessa ku oot ajatellu että "ei tuu hirveen kiireinen ilta" ja yhtäkkiä huomaatkin että leipiä on jäljellä 20kpl ja uusien saaminen kestää 2 tuntia sulatuksineen, kohotuksineen ja paistamisineen.

Jossain vaiheessa alkaa myös käydä rasittavaksi se papukaijana toisteleminen "mitäs sais olla" mikä leipä, mikä täyte, paahdetaanko, laitetaanko juustoa, tuleeko kaikki kasvikset jne. Mutta rehellisesti sanottuna oon huomannu, että en itse viihdy asiakaspalveluhommissa eli siitä pitävälle tuo voi olla ihan jees.

Iltavuorossa työnkuvaan kuului meillä ravintolan siivous ja liikkeen sulkeuduttua tietty kaikki tiskit yms. sekä päivän myyntien laskemista.

Uudestaan en tuohon tai vastaavan työhön menis kuin pakon edestä, mutta olihan se toisaalta ihan hyvä duuni koulun oheen. Hyvä stressinsietokyky, looginen ajattelu, järjestelmällisyys ja sellainen "monta asiaa yhtäaikaa" -henki on tärkeää.

Kysy vaan lisää, jos jäi epäselvää :)

tata
k87
ihan ok kuuluu. töitä jos sais. ja valo alkaa tunnelin päässä näkyä tän inttileskeilyn tiimoilta :D nyt alko taas jännittää ja hymy tuli naamalle, kun ajatteleekin sitä. :D

Mulla viel vähän päälle puol vuotta jäljellä... Mut mulla sama reaktio lomilla jo :wink: Et mites sit tammikuun 4. :wink: :D

k87

ihan ok kuuluu. töitä jos sais. ja valo alkaa tunnelin päässä näkyä tän inttileskeilyn tiimoilta :D nyt alko taas jännittää ja hymy tuli naamalle, kun ajatteleekin sitä. :D

tata
k87
tata: mitä kuuluu? :) mikset oo kirjotellu mies armeijassa -ketjuun? :-s

Oioi, mulle heti kysymys :D Ihan jees kuuluu, seuraavan parin viikon aikana paljon tapahtumaa... Jos se yhtään lohduttaa, nii en mä oo muutenkaan hirveesti kirjotellu tänne :) Tuntuu ettei oo hirveesti asiaa mitä julkisesti haluis kertoo... :roll:

Vastakysymys: Mitäpä sulle kuuluu, k87? :) Ootat jo innolla heinäkuuta? :wink:

mimuli
Lukretia
Agarina, mistä sun allekirjoitus on?

Oon kans miettiny tätä, ja oon miettinyt, että voiko se olla Muumilaakson tarinoiden Primadonna jaksosta? :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat