Bonuskortit - Yleinen keskustelu

Kepatäti

Mun mielestä tuo bonusostokertymä on siis se rahasumma, jonka oot s-ryhmän kauppoihin käyttänyt eli josta sitten saat sen tietyn prosentin niitä bonuksia.

Sivut

Kommentit (24)

llaura-

kirjaudun tonne s-kanava.fi sivulle ja siinä etusivulla oli tälläinen:

Kuluvan kuukauden bonusostokertymäsi on 116,82 €

tarkottako toi että siellä tilillä on tuon verran rahaa ja voimme kassalla sanoa että käytämme tämän kerran tililtä rahat, esim jos kauppaan menee 50euroa niin tuolta sitten häviää se 50e jos haluamme käyttää? :o

llaura-

joo en osannut oikeen luokitella mihin aiheeseen tää kuuluis joten ajattelinpa tänne kirjottaa :D

niin kun mulla ja poikaystävällä oli nämä väliaikaiset s-etukortit ja ne menivät vanhaksi maaliskuussa. kuitenkin mun poikaystävä sai samaan aikaan sieltä tämän väliaikaisen kortin sekä tälläisen missä lukee KÄTEINEN.

noin kuukaus sitten vietiin se hakemus että saadaan ne ihan oikeat kortit, mutta ne ei oo vielä tullu.

onko tää poikaystävän kortti nyt sellainen kuin esimerkiks plussakortti? eli maksetaan ja tämä annetaan ja siitä kertyy bonusta? saako hän nyt vielä sitten jonku kolmannenkin kortin näitten kahden lisäks sieltä kun laitettiin se hakemus menemää :lol:

oon niin sekasin näistä korteista ku en oikeastaan ees ymmärrä mitää, meil on varmaan 70euroa maksettavana vielä siitä 100eurosta mikä sinne pitäis kertyä eli voisko joku kiltti alusta asti selittää miten tää homma toimii? mä ajattelin sen niin että nää kortit on sellasia että ne annetaan samalla ku maksetaa ja sitten sinne kertyy koko aika lähemmäks sitä sataa euroa.. NO entäs sitten kun tää 100e on täynnä?

koittaka ymmärtää mua :lol:

[size=9][color=darkred]Marimma// otsikon muutin[/color][/size]

marimma

Jos kortissa lukee käteinen, se tarkoittaa sitä, että sillä itse etukortilla ei voi maksaa :) Sillä saa vaan bonukset ja maksat sitten vaikka Visa Electronilla tai käteisrahalla tai muulla maksukortilla. Jos siinä lukisi Tili, sillon sillä voisi maksaa myös kaupassa samalla kun se höylää bonukset (olettaen että tilillä olisi rahaakin olemassa) :)

EDIT// Niin ja sen jälkeen kun te sen 100€ saatte sinne tilille kasaan [size=9](sinne voi myös siirtää rahaa, ei tarvitse pelkästään etuja höyläämällä saada sitä kasaan)[/size] niin kaikki sen yli menevät rahat tulee teidän käyttöön (kertyy sinne tilille ja sitten sieltä voi taas höylätä pois) :) Ja tuota 100€ ei tarvitse maksaa toistamiseen..

llaura-

juu sen jopa tajusin että kerran vaan 100e maksetaan :wink:

no se aika koittaa joskus vuosien päästä kun poikaystävä on nyt armeijassa niin minä pikkuostoksia ostelen :P

harmittaa, kun netistä sillon tilasin ne kortit ja siinä kysyttiin summaa paljon haluaa maksaa ja minä tietenki laitoin 20euroa siihen ja nyt tässä ollaa sit maksamassa monta vuotta varmaan sitä loppua :lol: no elämä opettaa..

pitääkö sit kassalla aina sanoa (siis kun se 100e on täynnä) että käytän nyt sieltä sen ja sen verran vai meneeks siitä automaattisesti jotain..

hajoo pää tän asian kanssa, etin nyt googlesta äsken tän käteiskortin ennenku tulin tänne kysymää ja joo siit selvis että siitä kertyy bonusta.. voinkohan minä käyttää tätä mun miehen korttia siihen asti kun tulee ne uudet kortit ku ei meille oo nyt hetkee kertyny mitään kun ei mulla ole korttia.. mitenhän mun mies sitten sai heti alkuun tollasen käteiskortin, minä oon kyllä se päätyyppi ja kulta sitten se toinen siinä että varmaan siks :o :lol: voi elämä :D

marimma

Sitten kun teille tulee jommalle kummalle (tai molemmille jos niin teitte sopimuksen) ne oikeat kortit. Ne ihan viralliset, niin sitten sillä jossa lukee Tili voi maksaa myös ostoksia :)
Ja tuo S-Tili kortti on sellainen, että toimii ihan niinkun mikä tahansa muukin pankkitili, eli sinne voi siirtää koska vaan rahaa ja sieltä voi ottaa koska vaan rahaa (paitsi käsittääkseni tuota alkusummaa eli se 100e)

Ja jos sillä Tilikortilla haluat maksaa myös ostoksia niin siitä voi ohi mennen mainita, että maksan tällä. Ja vastaavasti käteisellä maksettaessa kun käytät sitä tilikorttia pelkkänä etukorttina niin mainitset että maksan käteisellä (ellei rahat tietysti ole näkyvillä)

llaura-

jooo,okei :lol:

no pitää nyt odottaa et ne kortit tulee niin kyselenpä sitten uudemman kerran. tietääkseni otin kyllä jonku sellasen helpon tai siis ei oo mikää erikoinen missä on se visa, tais olla joku debit ehkä.. :roll:

http://www.energiapolar.fi/includes/file_download.asp?deptid=5288&fileid...

meil on nyt tällä hetkellä toi ylhäältä alaspäin mentäessä kolmas rivi ja ensimmäinen eli missä lukee käteinen :D ja sitä ennen oli tollanen saman rivin kolmas eli väliaikainen..

marimma

Ei toi oo väliaikanen :o Musta toi on ihan ehtaa tavaraa.. ööh. Eli miten sieltä vois tulla ne uudet kortit?
Vai onko nää tyyliin vanhempien kanssa hommatut rinnakkaiskortit jollon molemmilla menee jonnekin oman perheen tilille kaikki? Ja nyt olette hommannut teidän perheelle (sinä ja mies) oman..?

llaura-

eei vaan ku netist otin nää kortit meille ja sen summan 20e plaaplaa mistä kerroin, niin tuli noi väliaikaset kortit. ja samalla mun miehelle toi käteinen kortti mistä myös puhuttiin.

väliaikaisissa oli joku valmiiksi kirjottanut meidän nimet ja että menee vanhaksi 03/09 eli mun järjellä maaliskuussa 2009 :lol:

nää on ihan meijän itse hommaamat, ei oo mitään porukoitten kanssa ollu. (tai kyl mun porukoilla on s-kortit mutta ei se liity tähän)

katoitko nyt varmasti sitä kolmas rivi ku lähetää alaspäin menemää ja viimenen kortti, se oli sellanen mitkä ekana saatii ja kulta samalla tuon käteiskortin. ja sitä ihmettelinki et miksi se sai kaks korttia ja minä vaa sen väliaiksen ja nyt mulla ei oo mitää.

ja siis nyt kuukaus sitten vietiin se joku tilihakemus vai mikä lie että sieltä tulee uudet kortit, niin mä ainaki käsitin sillä jos noi nyt meni kaiken järjen mukaa maaliskuussa vanhaks nii eihän meillä oo ku mun miehellä toi käteiskortti eikä minulla mitään korttia. ja mun mielestä kassalla sanottiin että kestää jonkun aikaa kun kortit tulee, ja oltiin me tietysti liian myöhään palauttamassakin sitä lomaketta kun ehti mennä väliaikaiset vanhaks.

ja lukeehan tuossa alla suluissa että väliaikainen kortti. mul on nyt tää miehen väliaikanen ku oman heitin roskiin (?) niin että nimi ja voimassa 03/09.. mut nyt huomasin et tos miehen väliaikasessa lukeekin käteinen ja muistaakseni mun ei lukenut tollasta..eli siis miehellä on jo toi ihan ihka oikea kortti mutta mulle on vielä tulossa sellainen oikea?

llaura-

hitsi ku on sekavaa. mut niin toi kortti missä on toi valkoinen tila mihin kirjottaa nimensä, niin ne oli ne mitkä meille postissa tuli ja oli voimassa maaliskuuhun. valmiiksi meidän nimet oli laitettu. ja mies sai siis kaks samaa korttia, väliaikaisen ja tuon normaalin käteiskortin enkä minä mitään muuta ku väliaikaisen. vaikka hän on siis se toinen henkilö kenen tiedot täytettiin ja minä se ensimmäinen.

huomaatko etten tiedä pätkän vertaa tästä asiasta :lol:

olematon

Mulla ei oo vielä S-etukorttia, mut oon aatellu kyllä hankkia. Ihan vaan silleen että maksan siitä sen parikympiä ja kerään sitten sinne tilille sitä satkua. :) plussa ja bonus mulla jo on, tosin tolla bonuskortilla ei oo hirveemmin oikein käyttöä. Aika turha, plussalta mulle tuleekin sitten niitä plussaseteileitä aina sillointällöin :)

miru

Mä luulen ettei sulle oo sen takia vielä tullu sitä oikeeta korttia ku sulla on se maksuominaisuus siinä, niin voi kestää kauemmin ku tavallisessa käteiskortissa.
Ja mihin sitä 100 euroa pitää kerätä? ku mä hommasin vuosi sitte s-etukortin niin mun tarvi maksaa/kerätä pikkuhiljaa 35€, onko se niin paljo voinu nousta?

marimma
miru
Mä luulen ettei sulle oo sen takia vielä tullu sitä oikeeta korttia ku sulla on se maksuominaisuus siinä, niin voi kestää kauemmin ku tavallisessa käteiskortissa.
Ja mihin sitä 100 euroa pitää kerätä? ku mä hommasin vuosi sitte s-etukortin niin mun tarvi maksaa/kerätä pikkuhiljaa 35€, onko se niin paljo voinu nousta?

Se on aina ollu sen n. 100€ :o Maksoitko paljon siitä ottaessas sen? Ja siis toi 100€ pitäis saada.. oliko kahdessa vuodessa täyteen, ellen ihan väärin muista :)

Msuh

Jonkin hiljattain tehdyn Iltalehden tutkimuksen mukaanhan S-etukortin käytöstä saa eniten rahallista hyötyä, kun vertaillaan näitä etu- ja bonuskortteja :) Vajaa vuosi sitten meidän perheelle perustettiin tämä S-tili, ja edun on huomannut heti, kun meillä esimerkiksi If:n vakuutukset ja vielä ennen Elisan puhelinlaskut oli liitetty S-bonuksen piiriin. ABC:n bensa-asemilla kortti on myös käypä.

marimma

Juu. S-ryhmähän maksaa myös ylijäämiä :) Eikä siis pelkkiä ostosjuttuja. Mutta kun oiskin S-kauppa kovin lähellä niin varmaan käyttäisin :D Mutta kun on 3 k-kauppaa ennenkun tulee yhtään ässää niin niin :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat