Uudenvuoden lupauksia? - Yleinen keskustelu

antagonismi

Jeps, elikkä millaisia uudenvuoden lupauksia on tullut aikojen saatossa tehtyä? Ja millaisia tänä vuonna?

Mul on tullut luvattua vähä kaikenlaista, tupakoinnin lopettamisesta kiroilun lopettamisiin.. Viime vuonna ei tullut luvattuu mitään, mikä oli ihan hyvä ku en oo saanut mitään aikaiseksi muutenkaan :lol: ..
Huomenna ajattelin sit luvata, että laihdutan ja teenkin sen kunnolla! Ainakin kymmenen kiloa on saatava pois! :P

Sivut

Kommentit (60)

nakymaton_ninni

Mä lupasin olla vuoden syömättä suklaata. :? Että ensi jouluna palaan sille astialle. Muuten lupasin itselleni jatkaa samaa tervettä elämäntyyliä, jota tähänkin mennessä olen noudattanut.

Ainiin, lupasin myös deittailla enemmän miehiä. Säpinää!

Aikaisemmin en ole tehnyt lupauksia.

Lucrezia
antagonismi
kiroilun lopettamisiin..

Pirun hyvä idea! :D
Mä ajattelin et ens vuonna laihdun (siis en laihduta, koska siinä ei ole tulosta, vaan laihdun). Tämän pitäisi myös tapahtua tammikuun loppuun mennessä.
Toinen lupaukseni on opiskella hieman pitkäjänteisemmin ja ahkerammin, viime syksy meni liian lungisti.

Gizella
Lucrezia
antagonismi
kiroilun lopettamisiin..

Pirun hyvä idea! :D

Pirunpa hyvinkin :lol:
Tosta tulikin mieleen, että voisin vähentää v-sanan käyttöä. Vois korvata sen vaikka sanalla vattu :wink:

Lania

Mä en muista oonko mä koskaan tosissani luvannu mitään.

Nyt lupaan että oon ens vuonna yhtä kakaramainen ja tajuamaton dille kun tänäkin vuonna, onnistuu helposti.

narttu^

Oon jo pitkään luvannut tupakoinninlopettamisen, mutta nyt aion myös oikeasti toteuttaa sen :D Mieheni ei tykkää, että poltan, kun hän ei itse sauhuttele. Ja tiedän kyllä, ettei se todellakaan ole kivaa haistella toista. En vaan jotenkin oo jaksanu tehdä asialle mitää. Nyt mieheni kuitenkin sitten sanoi, että alkaa käyttää nuuskaa kun kerta tupakoin. Siihen loppui tämän naisen tupakointi :D

_hansuH

Tuli luvattua että viis kiloa lähtee pois. :P Sitte alko kullan ja mun yhteinen karkkilakko, saas nähä miten onnistuu. Kolmas lupaus oli että kokeillaan kaikkee mahollista uutta makkarin puolella. :wink: Soli kyl paras lupaus.. :roll:

Norma Jean

Lopetan tupakanpolton. Typerää touhua koko sauhuttelu ja sitä on jatkunut säännöllisen epäsäännöllisesti liian monta vuotta. Sitäpaitsi en oikeasti edes pysty näkemään itseäni tupakoitsijana. En pidä lopettamisesta mitään meteliä ja baariinkin voin ostaa pikkuaskin mukaan, niin ei ole niin iso kynnys.

blaah:)

Mä en halua tehdä mitään hulluja lupauksia kun en niitä kuitenkaan pysty pitämään. Tavoitteita aion itselleni kuitenkin asettaa.

Tänä vuonna olisi suurin tavoiite että saisin tupakoinnin lopetettua... Ärsyttää kun silloin aloitin uudelleen polttamaan ja nyt vaan koko ajan lykkään sitä itse tekoa.

Toinen on että yrittäisin löytää aikaa ja energiaa myös liikkumiselle... Ihan ärsyttää kun ei nykyään tule paljoa urheiltua... Sen takia huomenna aionkin tiedustella tuosta aikuisbaletista, niin saisi edes jotain kun toa kasvattavaa.

*Sandy*

Mä en kans tee mittä lupauksia, kun en niitä yleensä pysty pitämään.
Nyt lupaan yrittää vähentää karkin syömistä ja yritän taas alkaa liikkua enemmän.

Lucky Lady

Lupasin viime vuonna lukea ainakin yhden klassikkokirjan, mitä en tehnyt. (Vai lasketaanko Black Beauty?) Jospa tänä vuonna sitten. Ja lupaan myös olla vuoden päästä paljon pienempi kuin nyt! Tähän minun on ihan pakko pystyä, urakka alkaa huomenna.

chiami

1. Kiinnostun jääkiekosta(miehiä!)
2. Alan liikkumaan vielä enemmän, nyt kun sain salikortinkin aktivoitua.
3. Aktivoidun myös siellä miesosastolla...;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat