Euroviisu-valvojaiset. - Yleinen keskustelu

Mariel

serbia ois saanut tolla tavalla osallistua balkanviisuihin, ei tota kieltäkään ymmärrä kuin murto-osa eurooppalaisista. hyvä ääni, väärät kisat. onneksi latvian tekoitalialaisuus ei uponnut muihin, eikä unkari jäänyt huomiotta :)

Sivut

Kommentit (61)

brokenangel1

Serbialla oli tosi kaunis kappale! Just oikea voitti! Jotenkin niin hienoa, että sellanen voittaa, jolla on kaikki vaatteet päällä...heh. Niin eikä ollut mitään ihmeellistä showtakaan, kun se oli sellanen balladi. Musiikillinen voitto!! Mitä nyt naapurimaat jako taas toisilleen pisteitä, mutta... :)

Viime vuoden viisuissa oli kyllä enemmän hyviä kappaleita mun mielestä...

SunLion

En tykänny serbiasta :( ainoa syy miks serbia sai ees jotain sympatiaa, että ideanahan on tuoda omaa kieltä/kulttuuria...sen ne teki.

Unkari oli niin hyvä..täytyy hankkii se biisi jostai :D

nellas_telemnar

ja pah.. minen tykänny serbian kappaleesta.. ehkä mulla on sit vain huono musiikkimaku, mut ei vain nappaa meikäläiseen. ukrainan biisi oli oikeastaan niin huono että se oli hyvä. se ois just sellanen ärsyttävä kesäbiisi. mutta elämä on, semifinaalit joudutaan ensivuonna menee läpi. sentään ruotsilta tuli täydet 12 pistettä :)

koeputkilapsi

Ei pääsisi Ranska, UK jne ilman rahaakaan :twisted:

Voitettiin Ruotti ! jee, vaikka tykkäsinkin arkista :D

Itä-Euroopan voitto, kattokaahan että mitä maita oli finaaleissa mukana :wink:
muuttuukohan jossain vaiheessa jollain tavalla äänestystapa tai jotain.. nimittäin en millään malta uskoa ettei ensi vuonna Itä-Eurooppa äänestäisi omaansa.. Ja en millään usko että maksajat tykkä.. tosin tämä on tällaista miun pään spekulointia.....

HYVÄ SERBIA ! oikea voitti.

koeputkilapsi

Noh eiköhän vähän pisteitä heru kun tänne pohjolaaan päässään, mutta ainahan naapurimaille on pisteitä menny :) joten mitä voi odottaa kun itä-euroopan maat on mukana :wink:

miss.

Millanen tuo Serbian biisi oli? Olin ite töissä puol kahteentoista saakka, niin harmittaa vähän, kun en koko showta päässyt näkemään. Senaatintori olisi myös houkutellut mutta töitten jälkeen en enää jaksanu sinne lähtä (ja hyvä oliki etten lähteny ku luin just, että poliisit on sulkenu sen).

Vetikö Hanna hyvin? Harmi kun ei saada edes säälipisteitä, mun mielestä Hannan biisi on oikeesti hyvä. Ehkä se sit vaatis useampia kuuntelukertoja ja onhan se muutenki niin, et esityksessä täytyy olla jotain, mikä jää mieleen.

SunLion
k87
SunLion
jaana on älyttömän teennäinen :?

mua ärsyttää sen jaanan tapa sanoa eurovision song contest.

heikin ja ellenin huumori on niiiiiin huippua!

joo niil oli ihan ok läppää

vitsi miten typerää ku kaikki äänestää naapurimaita :? Mahtaako suomi saada ees ens vuoden paikkaa?

Venäjä vois vaikka voittaa. Näyttää sille...

ja Hanna vei taas Suomen pisteet muille maille.

k87
SunLion
jaana on älyttömän teennäinen :?

mua ärsyttää sen jaanan tapa sanoa eurovision song contest.

heikin ja ellenin huumori on niiiiiin huippua!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat