Rakkain pehmolelusi - Yleinen keskustelu

kultasiipi

koira,jonka oon saanu yks vuotiaana ja nalle,jonka oon saanut poikaystävältäni.tosin koirani(siis elävä)on pahoinpidellyt kumpaakin,koiralta puuttuu toinen korva ja nallesta on puolet pumpulista pihalla... :(

Sivut

Kommentit (74)

Lucrezia

Mulla on kaks rakkainta nallea, toinen äidiltä ja toinen isältä. Äidin ostama nalle on suurehko ja ruskea, sillä on niin nätit kasvot, että pienenä oikeasti luulin sen olevan ihan elävä.
Isä osti mulle pienen beigen nallen San Franciscosta ja annoin sille myöhemmin nimeksi Kössi. Se on ihan saletisti maailman söpöin nalle ja se on aina ollut mulla jokaisella matkalla mukana. Nykyään iso nalle nukkuu talviunia kaapissa, eheh, ja pikkunalle on kirjoituspöydälläni tsemppaamassa mua.

Phoenix

Ah, tää on niin mun ketju...

Mulle on kanssa kertynyt sen reilu 150 pehmoelukkaa, oon niihin ihan heikkona. Poikkiksen on aika helppo ostaa lahjoja. Rakkain on ehdottomasti Uninalle, joka on ollut mulla jostain 1-vuotiaasta. Nimi tuli tosiaan siitä että se oli mun rakkain unikaveri, enkä pienenä suostunut menemään nukkumaan jos ei juuri kyseinen pehmo ollut vieressä. Nallukka on nähnyt monta muuttoa ja onpa joskus aikuisiälläkin ollut vieressä. :oops: Ulkonäöltään ihan perus ruskea nalle jolla on valkoinen kuono ja sateenkaaren "värinen" muka haalari. Ihan korvaamaton. Yhdestäkään pehmosta en luovu vaikka kirveellä uhattaisi! Nii...

Haluisin semmoisen ison tiikeri pehmon koossa 1:1! Näin semmosen Tallinnassa pari vuotta sitten. Ihana otus.

JIAPP

[color=olive]Kaikkein rakkain on pieni delfiini-pehmo, muisto rakkaasta pikkuveljestäni.
Sitten on Ihaa-pehmot.
Muita pehmoja löytyykin useampi säkillinen! :)[/color]

Suhfeli

Poikaystäväni minulle antama pieni luppakorvainen koira, joka oli joskus hänellä pienemäpänä unilenuna ja edesmenneeltä enoltani saamani nalle joka pitää hunajapurkkia (kun hunajapurkkiin laittaa kännyn niin nalle alkaa laulamaan sen soidessa).
Sitten on tietysti iso valkoinen (ja kulunut) hyljepehmolelu. Sen nimi on pelastajahylje ja se pelasti pahoilta unilta :lol: Annoin sen pikkusiskolleni suojelemaan hänen uniaan.

-Maya-

mulla on Uppo-nallesta se laulava lintukoira -pehmolelu, ollu ihan pienestä asti.. :) ja hauskinta niin kullalla on sellanen kans ollu ihan pienestä ni nyt ne on molemmat täällä meillä yhessä.. :D

Tigerheart

Voi, toivottavasti tätä aihetta ei ole ollut aiemmin täällä, en ainakaan muista, että olisi ollut. Jos on, niin poistakaa vain aihe tai lukitkaa.

:arrow: Ja sitten asiasta eteenpäin, eli mikä on sinun rakkain pehmolelusi, jos sellaisia omistat? Kuinka paljon sinulla on pehmoleluja? Onko sinulla joku pehmolelu "unileluna"? :-k

Minulla on paljon pehmoleluja, aina tuntuu, että hamstraan niitä kasapäin joka nurkkaan. :lol: Rakkain kaikista tällä hetkellä on varmaankin viime jouluna kullalta lahjaksi saatu iso möhköfantti pehmolelu. :D En yleensä nuku pehmolelujen kanssa sängyssä, mitä nyt joskus silloin, kun joutui nukkumaan yksin ja "pelotti". :oops: :lol:

Hawana

minulla on myös noin sataviissataa ihanaa rakasta pehmolelua. yölläkin niistä vieressäni kolme tärkeää.
rakkaimmat taitavat olla eksältä saatu nalle, jota pidän aina mukana jos lähden yökyläänkin johonkin. sitten on sellainen toinen pieni nalle, jossa on nimeni alkukirjain masussa ja se on niiin likainen ja kulunut raasu, että huomaa kyllä että on ollut kovassa käytössä. :oops: :) sain sen muistaakseni isovanhemmiltani.
mulla on sellanen iso vuodevaatelaatikko täynnä nalleja, oon aika nössö nykyäänkin ja ihailen jatkuvasti kaikkia pehmoleluja kauppojen ikkunassa. :)
yks tosi iso nalle mulla on aina yöllä viekussa, sain sen eksältä kun erottiin ja eksä nimesi sen nallen Lohduksi. sain aina halia lohtua kun alkoi itkettämään ja tuntui pahalta. nalle on kyllä mulla vieläkin, vaikken enää eroa itkekään. eksä sanoi, että se on mulla nyt pitkässä lainassa ja saan pitää sitä ihan niin kauan kun tahdon. :)

agentti

Mulla on toooosi paljon rakkaita pehmoleluja ja mulle tulis tosi huono omatunto jos nimeäisin vain yhden rakkaimman, jotenka:

agentin pehmot TOP 4 (satunnaisessa jäsjestyksessä):

- Alf, jonka sain joululahjaksi kummitädiltäni 2-vuotiaana, kun olin sitä kinunut. Pelkäsin sitä kuollakseni! :lol: (Alf on se ruskea karvainen avaruusolio siitä vanhasta ohjelmasta, jos joku ei tiedä)

- Valkoinen pupu, jolla on ihanan pitkät korvat ja pehmeä turkki ja joka omisti joskus vaaleanpunaisen rusetin. Sain toiselta kummitädiltä joskus vuonna nakki.

- Tarhahiiri. Se on harmaa ja sillä on vaaleanpunainen nenä ja korvat. En muista keneltä sen sain, mutta se on ollut mulla aina. Sen nimi on Tarhahiiri, koska en malttanut sitä jättää kotiin edes tarhaan mennessäni.

- Iso-Nalle. Nimi tulee koosta. Se on iso poika, noin metrin pituinen möllykkä löllykkä! Sain sen viime jouluna poikaystävältä.

<3

mhs

Mä kans roudasin opiskelupaikkakunnalle muuttaessani koko pehmoleluarsenaalini mukaan. En tiedä, onko minulla mitään erityisen rakkainta mutta tällä hetkellä sängyssä nukkuu minun ja koirani lisäksi viime kesänä äitiltä saatu punainen papukaija, oli Mallorcan tuliaisia...

Minä kans kuolaan kaupassa kaikkien pehmolelujen perään, hankintalistalla on ollut jo pitkään istuva Ihaa, josko sen joku kaunis päivä saisi kokoelmaan... [-o<

*Sandy*

Voi ei, mua ihan nolottaa kirjottaa tähän :oops:

Mulla on varmaan satoja pehmoleluja. Ottaisin ne kaikki tähän kämppään, mut ku ei ne mahu ja kultu ei oikein välitä (en kyl tajuu miks :P).
Ja aina ku nään jotain ihania pehmoleluja, mun on pakko mennä hiplaileen niitä :oops: Ja aina vaan haaveilen sellasesta jättisuuresta nallesta jonka syliin vois käpertyä ku itkettää :)

Ai nii ja sit se varsinainen vastaus..

Eli mun paras pehmolelu on mun Pilkku-koira. Oon saanu sen ihan pikkusena ja pitäny sitä öisin kainalossa. Se on ihan tummunu ja likanen, mut en raaski laittaa sitä pesukoneeseen, se on mun Pilkku :D

Katjuska

Iso nallekarhu, jonka sain vanhemmiltani kun olin ihan pikkutyttö. Toinen rakas pehmolelu on iso pupu, jonka kultani osti minulle kun olimme olleet 2kk yhdessä, se oli niin suloinen yllätys.

mocca21

*apina jonka kulta toi thaimaast pari vuottta sit.
"nakke nakuttaja" se on ollu mulla varmaa iha parivuotiaast asti :P ,raukalta on vaa nokka hajonnu ja toises jalassa on reikä ja jalkaterä irronnu :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat