mitä teillä on sängyssä? - Yleinen keskustelu

Sausage

Tyynyjä, peitto ja poikaystävältä saatu pehmolelu tuolta näyttää löytyvän.

Sivut

Kommentit (231)

shazzer

No näin yleisesti lakanan päällä onpi 3 tyynyä, peitto ja päiväpeitto.
Nyt niiden lisäksi on mp3-soitin,läppäri, kännykkä ja minä :)

tanjazuzanne

Peitto, lakana, pari tyynyä ja päivän mittaan sängyn päälle kertyy vähän kaikenlaista. Ja kännykkä toimii herätyskellona tyynyn päällä.

Lania

Peitto ja pari tyynyä ja lakana tietty. Päivällä usein jotain vaatteita, joskus myös jotain muuta rompetta. Joskus päivisin jopa viltti tai muu joka esittää päiväpeittoo. Saattaa löytyä myös jotain traktorikirjoja tai muovisammakoita tai jotain palikoita. Elättelen toivetta että siellä olis myös joku mukava ja komee mies.

mystify

Sängystä löytyy lähes 15kg painava päiväpeitto, pehmoleluja (tipu ja tiikeri), useimmiten kissa, monesti myös vaatteita, kyniä, kolikoita ja mp3-soitin, peili ja puhelin :oops: Sitten päiväpeiton lisäksi vakiovarusteisiin kuuluu 3-4 tyynyä, lakanat ja pari peittoa (tuplaleveä ja tavallinen).

menthol

8-10 tuntia vuorokaudesta minä, 5-10 tuntia/vrk mies, usein rottweileri, lakanat, tyynyjä ja peitto, rahaa (kolikoita), meikkejä, puhelin, vaatteita.

Miss Blood

Yleensä ei ole peittojen ja tyynyjen lisäksi muuta, mutta nyt se on täynnä kullan vaatteita :) Vaatekaapin siivousta.. Ja huomenna se on varmaan täynnä omia vaatteitani :P

nookuliina_

hihii. sänky on ihan myllättynä mutta kaiken seasta löytyy tällä hetkellä 4 tyynyä, kaks peittoa, yksi iiiso mytyssä oleva lakana, raippa! :lol: :oops: , mun yöpaita, apina pehmo, mittanauha, ja neljä tapetin palasta. :D on siellä näemmä mun kännykkä ja stetsoniki. :D

Mushu_82

Lainaus:
kaikella kunnioituksella keskustelun aloittajaa kohtaan, jaksan aina ihmetellä miten tämä ketju on saanut näinkin paljon suosiota

hehe niinpä... mutta täytyy lisätä silti, sängyssä perussetin lisäksi useimmiten kissa ja hyvin paljon kissankarvaa (viimeksimainitut saivat kyytiä pölynimurista).

Riandti

Joo.. Sänky onkin mulla varsinainen aarrekammio.. :D Sieltä löytyy kullalta saatuja pehmoleluja 4 kappaletta, kullan paita jota käytän yöpaitana, silkkiboxerit (neki rakkaani, pakko oli ottaa ku tuntuu niin mukavilta :lol: ) ja välillä löytyy kissa tai jopa kaks.. :wink:

Hely

perussysteemien lisäks mun sängystä löytyy mun hunksi, tosin mä joudun olemaan töissä tällä hetkellä, joten se on siellä ihan yksin mun neljän tyynyn kanssa... Ei voi kun vaan kuvitella... :P

Emmily_

Sillon kun siellä nukun, siellä on tyynyjen ja peittojen lisäks joskus: semmonen isohko peili.. (:oops: :lol:) vaatteita, kissa, jotain muuta roinaa.

Päivällä kun en siellä nuku, sieltä voi löytyä ihan mitä vaan. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat