mitä mieltä ootte ennustajista?? - Yleinen keskustelu

Banda

Min jpa uskon osaan noista .^^
On tässä maailmassa sen verran paljon sattunu selittämättömiä enne unia ja muita erikoisia ennustuksia, että ei se kaikki ihan soopaa taida olla sanon minä.

Sivut

Kommentit (35)

Maariah

ootteko koskaan käynyt ennustajalla? mitä hän on ennustanut? onko käynyt toteen? uskoitteko mitä hän teille ennusti? miten hän ennusti?

Maruchka
Lania
Soopaa.

Ytimekkäästi sanottu! :lol:

Joku mustalaisnainen ennusti äidille aikoinaan, että menee kaksi kertaa naimisiin ja saa kaksi lasta. Ne kyllä pitivät paikkansa :P

Maariah

kysyin tätä ihan siksi ku olin vloppuna pikkujouluissa ja sinne oli sit järkätty ennustaja (ihan"oikea" ennustaja oli siis kyseessä) ja tietysti pienessä hiprakassa sillä piti käydä. mitään hyvää se ei mun elämästä sanonu (ennusti korteista) parisuhde kuulemma loppuu pian ja poikkiksen ja mun yhteisessä kodissa on jokin "kuollut" (siis kuvainnollisesti) oon kuulemma tietoinen tästä asiasta mutta en pysty myöntämään asiaa itselleni (ei hajuakaan tästä asiasta). sitten ehkä kaikista positiivisin, olen kuulemma itsekkin jonkin sortin meedio...(joo-o...missä on kuudes aistini???) sanonpa vaan...

Lania
Maruchka

Joku mustalaisnainen ennusti äidille aikoinaan, että menee kaksi kertaa naimisiin ja saa kaksi lasta. Ne kyllä pitivät paikkansa :P

Just tollasia asioita mitkä tosi harvan kohdalla pitää paikkansa, kylläpä sattuki kohdalleen :lol:

Kyllähän noita jotkut tosissaan mainostaa että se ja se on menny kohdilleen, mutta jos oikeesti kysyttäis joka ikiseltä tyypiltä joka ennustajalla on käyny, että pitikö homma kutinsa, niin veikkaisin että miinukselle mentäis :P helpompi vaan mainostaa sellasia :o:o se tiesi tän :o:o

lily

En nyt varsinaisesti ole ennustajalla käynyt, mutta edellisellä työpaikalla eräs mustalaisnais-asiakas halusi ennustaa mulle ja minähän suostuin. Ensin se kertoi asioita musta/mun luonteesta ja aika nappiin osui kyllä vaikka ei edes tuntenut mua. Sen jälkeen se kertoi näkevänsä ristiverisen miehen, jolla musiikki on lähellä sydäntä(toteutui, tosin valitettavasti erottiin just) lisäksi saan kuulemma 2 lasta, joista ensimmäinen on poika. Niitä odotellessa :-({|=

gollum
lily
En nyt varsinaisesti ole ennustajalla käynyt, mutta edellisellä työpaikalla eräs mustalaisnais-asiakas halusi ennustaa mulle ja minähän suostuin. Ensin se kertoi asioita musta/mun luonteesta ja aika nappiin osui kyllä vaikka ei edes tuntenut mua. Sen jälkeen se kertoi näkevänsä ristiverisen miehen, jolla musiikki on lähellä sydäntä(toteutui, tosin valitettavasti erottiin just) lisäksi saan kuulemma 2 lasta, joista ensimmäinen on poika. Niitä odotellessa :-({|=

Ja toi on muuten aika hankala ennustettava, kun miettii kuinka vähän Suomesta ristiverisiä miehiä löytyy ja sitä, että keskimääräinen lapsten määrä on 1,8.....ja kukaan ei tykkää musiikista. Ite oisin enempi vakuuttunut, jos olisi ennustanut punapäätä ja kahdeksaa lasta ja olisi käynyt toteen... :D

*Sandy*

Mä haluisin käydä ennustajalla ihan vaan huvin vuoksi :D
Mut toisaalta, jos se kertoiskin jotain ikäviä asioita, nii en saisi niitä ollenkaan pois mielestä..

bananab

Ennustajat ovat taitavia lukemaan ihmistä, ja aika ympäripyöreitä taitavat ennustella. Jos ne oikeesti sinne tulevaisuuteen näkee, niin nimiä ja päivämääriä kehiin!

tiikeli
*Sandy*
Mut toisaalta, jos se kertoiskin jotain ikäviä asioita, nii en saisi niitä ollenkaan pois mielestä..

Niinpä, vaikka en varsinaisesti uskokaan ennustamiseen, niin kyllä mua silti häiritsisi jos joku ennustaisi mulle jotain pahaa. :lol:

Niin ja mäkään en oo käynyt ennustajalla... Missä sellaisella ees voi käydä? :shock:

lily
gollum
Ja toi on muuten aika hankala ennustettava, kun miettii kuinka vähän Suomesta ristiverisiä miehiä löytyy ja sitä, että keskimääräinen lapsten määrä on 1,8.....ja kukaan ei tykkää musiikista. Ite oisin enempi vakuuttunut, jos olisi ennustanut punapäätä ja kahdeksaa lasta ja olisi käynyt toteen... :D

Ei saa pilata toisen iloa :roll:
En mä nyt ihan tosissani sen suhteen ole, mutta on hauska ajatella,että olisi oikeassa.
Ja tää mies tykkäs kyl keskivertojamppaa enemmän musiikista, nih 8)

*Sandy*
tiikeli
*Sandy*

Niinpä, vaikka en varsinaisesti uskokaan ennustamiseen, niin kyllä mua silti häiritsisi jos joku ennustaisi mulle jotain pahaa. :lol:

Niin ja mäkään en oo käynyt ennustajalla... Missä sellaisella ees voi käydä? :shock:

Siis en mäkään siihen usko, mut tosiaan, se häiritsis han hirveesti jos kuulis jotain että pian suhde loppuu tai joku onnettomuus tapahtuu ja silleen. Joten tuskinpa tulee käytyä. Ja kai ne maksaisikin aika paljon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat