PALAUTTEET - Cosmopolitan-lehti - Yleinen keskustelu

mimuli
k87
se kalenteri on ainakin aika ööh...huono. jos tuossa on suomen komeimmat miehet niin mulla on sit varmaan tosi huono maku. ootin että ois vähän aikuisemman näkösiä miehiä siellä ollu ;)

ilmottelen kunhan etipäin pääsen lukemisessa :D

Joo sama täällä. Kaverin kanssa katsottiin bussissa läpi ne miehet, niin ei siellä ollut yhtäkään kuolattavaa miestä. :? Ja todellakin osa näytti aikas nuorilta, ja niin olikin, mutta näyttivät siltikin nuoremmilta kuin ikäisensä.

Muuten kyllä oikein hyvä lehti, mitä nyt vilkuilin sen läpi. En vielä ole ehtinyt tutustumaan syvemmin, mutta eiköhän tässä.

Sivut

Kommentit (583)

antagonismi
bananab
Nyt täytyy kyllä sanoa että tossa uusimmassa cosmossa oli tapahtunut tosi paljon parannusta ja uudistuksetkin huomasi. Minusta on vaan hyvä kun ne reseptit on jätetty vähemmälle ja turhat seksiartikkelit pois.
Se kokemuksia ja kohtaloita oli kyllä koko lehdessä parasta, varsinkin kun niitä oli monta sivua!
Tämän allekirjoitan minäkin!
Oon ihmettelyt tässä jo hetken, mihin treeniosio on mennyt, siis nämä kuntoilut ja venyttelyt ja lihasliikkeet? :cry: Se on yks parhaista osioista, jotka oon tähän asti aina leikannut lehdistä irti omaan kansioonsa :)

Niin ja se lehti (mis oli tää tuoksunäyte jostain dödöstä) haisi ihan hirvittävälle!! Sitäpaitsi, noita vahvoja tuoksuja kannattaa harkita varmaan tästä lähtien kahteen tai vaikka kolmeen kertaan. Ihmiset voi olla pahastikin yliherkkiä tuoksuille, varsinkin kun oli minunkin nenään tosi vahva vaikken allerginen olekaan. Ei pahalla, mutta ihan myötätunnosta heitä kohtaan sanon :)

Kepatäti

Hei, tuli muuten mieleen, että siihen "näytä tämä miehellesi" -sivulle voisi tehdä sellasen "näin hankit lahjan rakkaalleesi" joskus aiheeksi.

(Toivottavasti sellasta ei oo jo joskus ollu ja mä oon vaan missannu :oops:)

xaz

Voin kertoo et en edelleenkään oo saanu lehtee.
Siis se minkä Anna lähetti viime kuussa, tuli kyllä, mut tän kuun lehtee ei vaa oo kuulunu :roll: :? :( en kyl osaa ees lähtee arvioimaan missä se vika vois olla.

JJEMMY

Lokakuun numero oli ihan hyvä. En oo vieläkään ehtiny lukea loppuun ja kohta tuleekin jo uusi :lol: Miusta sporttipaketti taas oli aika kiinnostava, mitä nyt oon siitä ehtiny lukea. Ihania salaattiohjeita oli! :P

mimuli

Tuli tuossa mieleen, että eikai se "kokkaa" -osio ole nyt kokonaan muuttunut sellaseksi ku se viime lehessä oli? Tykkäsin niistä irtileikattavista ja kätevään kokoon pistetyistä resepteistä, joita oli aina se neljä per lehti/sivu. :? Niitä oli kerta helppo siitä saksia poissa ja pistää talteen.

bananab

Nyt täytyy kyllä sanoa että tossa uusimmassa cosmossa oli tapahtunut tosi paljon parannusta ja uudistuksetkin huomasi. Minusta on vaan hyvä kun ne reseptit on jätetty vähemmälle ja turhat seksiartikkelit pois.
Se kokemuksia ja kohtaloita oli kyllä koko lehdessä parasta, varsinkin kun niitä oli monta sivua!

Mutta sitten nämä kauneusvinkit toistaa itseään ja ovat enemmän yksittäisten tuotteiden mainoksia kuin varsinaisia vinkkejä, ihan oikeat vinkit olisi plussaa ja niitä vinkkejähän saisi varmasti täältä foorumiltakin lehteen poimittua :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat