Halloweeeeen - Yleinen keskustelu

Shandy
Betty Blue
lokakuun viimeinen yö...

Hööh, siis ens viikonloppuna olis kuulemma kaverilla halloween pippalot ja mää oon töissä :(

Sivut

Kommentit (57)

Amalia

Onko joku jo kokeillut joskus niitä käsijääpaloja? Mitenkä nopeesti tassu sulaa? Suunniteltiin tummanpunaista sellasta kirkkaaseen booliin, mut ei varmaan näytä kauheen kivalta jos käsi sulaa viidessä minuutissa ja tuloksena on hempeen vaaleenpunasta boolia :roll:

Amalia

Halloween on ehdottomasti mun lempparisyy juhlia :D ! Punanaamio on loistava paikka käydä (verkko)ostoksilla, se seitti toimii hienosti kunhan sen teippaa tarpeeks tukevasti kiinni, ja irtohämppärit on ainakin meillä saanut väen kiljumaan. Vinkki: vessaan pelkkä kynttilävalaistus ja iso, karvajalkanen hämyri kiinni seinään paperitelineen viereen ;).

Tarjoilupuolella meillä ei oo ollut yleensä mitään erikoista. Tänä vuonna olis tarkotus kokeilla kirkasta boolia, jossa lilluis punaisesta mehusta tai vastaavasta tehty jääpalakäsi... siis mehua kertakäyttöhansikkaaseen ja sitten vaan pakastimeen :P.

tiikeli
Asphyxia
MunSapuskaksi irtokarkeista saatavia halloween aiheisia karkkeja yms, tarjoiltuna halloween-pahvilautasilta, halloween-pahvimukeista ja halloween lautasliinojen kanssa. Niitä saa Tiimarista.

Mä taas tykkään siitä että mikään ei näytä "kaupalliselta" Halloweenilta... siis että missään ei lue Happy Halloween jne. Vaihtoehdoiksi noille mä ehdottaisin jotain tummia ruusukuvioisia lautasliinoja ja esimerkiksi halpoja viinilaseja boolin juomiseen, jos löytää paljon sellaisia jotka saa mennä hajalle. On niitä kaiketi muovisiakin jossain. :lol:

*Sandy*

Kaverilla oli kans Halloween pippalot viime vuonna. Oltiin kaikki (ainaki melkein) pukeutuneita joksikin. Syötävät oli ihan perus settiä, eikä koristeluja tarvittu. Oltiin jo itte niin koomisen näkösiä :D
Mutta tosi kivat bileet oli, kantsii pitää tollaset naamiaiset :)

Amalia

Superlonikummitukset kuulostaa kivalta :). Tänään löydettiin Tiimarin mainoksesta hurjan söpön näkönen hämppäri, joka hehkuu pimeässä... Siitä vaan ruuvaamaan kattovaloa pois vessasta ja seinät täyteen hämyreitä :lol: . Tai sitten laitetaan valaisimiin värilliset hehkulamput, punaiset vois olla aika mukavat.

Vivian

Punanaamiosta oli ostanut sen seitin, kyllä se muistaakseni oli kivan näköistä, jotenkin kaveri oli sitä seinille ja kattoon ripustanut. Tietysti jo valaistuksella ja vaikka kynttilöillä saa aika kivaa tunnelmaa aikaan.

Betty Blue

siskolla oli polttareissa nuo "nykynaisen tupperwaret" ja ne oli kyllä tosi mukavat kestit! halloweenjuhliini tosin on tulossa aika tasesti sekä miehiä että naisia ja mielestäni nuo lelujutut oli enemmän naisten mieleen. :lol:

Betty Blue

kiitos vastauksesta! :D

itseasiassa surffailin tuossa työn lomassa pitkän tovin siellä punanaamion sivuilla. sieltä löytyy kyllä monenlaista. muistatko oliko kaverillasi esim. punanaamiosta tilattua hämähäkinseittiä? minua nimittäin kiinnostaa, saako sitä oikeesti laitettua hienosti? :-s

onkohan olemassa jotain muista punanaamion tyylisiä nettikauppoja?

Miffy

Mun kaveri järkkäs viime H-weeninä kivat kemut. Siellä oli seksileluesittelijä, joka esitteli leluja ja niitä sai sit näpräillä ja ostaa jos tahtoi, Tupperware-kutsumeiningillä. Lisäks nuo juhlat oli naamiaiset halloweenin henkeen. Kivaa oli :D

Vivian

Frendini piti Halloween-bileet joku vuosi sitten, sinne ainakin pukeuduttiin teeman mukaan, olin noita, kaveri piru ja toinen eläväkuollut :) Tosi kivoja asuja oli kaikilla ja niissä sit mentiin ihan baariinkin.

Tarjoilusta en muista enää oikein mitään, harmia vain :( Ainakin Halloween aiheisia koristeita myydään esim. naamiaiskaipoissa, Turussa punanaamio on hyvä. Siis jotain kattoon ripustettavia paperikoristeita, hämähäkin seittejä seiniin ym.

Booliiksi voisi ainakin koittaa tehdä jotain tavallista rajumman väristä tms. Musaksi valittiin silloin heviä esim- Lordi varmaan toimis aika hyvin tunnelman luojana.

Betty Blue

Heipsan!

En nyt tiedä ollaanko oikealla foorumin alueella mutta whatthehell. :lol:

Olen järjestelmässä halloweenkemuja +/- 25-vuotiaille ihmisille. Tiedän, että netti on pullollaan kurpitsan kuvia jne mutta ajattelin silti kysellä, että onko teistä joku järjestenyt aikuisille ko. juhlia? Onko ideoita koristeluun, ruokatarjoiluun, ohjelmaan? Tai osaako joku neuvoa juuuuri sopivalle nettisivulle? Mielenkiinnolla odottelen...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat