Tervehdyksiä :) - Yleinen keskustelu

Maria_
Hennu
Sitten vielä lisänä Mo! Hellurei! (meillä ku on tuohon aina semmonen lisäjuttu; kellä heiluu kellä ei :wink: )

Ei vitsi! Just hyvä :lol:

Sivut

Kommentit (40)

Aimée
mtc_crazy
miten lausutaan HOLA niinku oikein? onks se vaan hola vai joku holaa!? hmmm.. itse käytän tervehdystä moiks tai heimoi. ihan kirjallisesti ja suullisestikkin. myös tuo aikaisemmin mainittu sölkdjgaö! on käytössä :lol:

H:ta ei sanota ollenkaan ja se O on sellanen lyhyt :) Hankala selittää :D

mtc_crazy

miten lausutaan HOLA niinku oikein? onks se vaan hola vai joku holaa!? hmmm.. itse käytän tervehdystä moiks tai heimoi. ihan kirjallisesti ja suullisestikkin. myös tuo aikaisemmin mainittu sölkdjgaö! on käytössä :lol:

Amalia

Mä tunnen hiukan päälle kolmikymppisen miehen, joka vastaa kännyyn aina "moikkelis". Eihän siinä tahdo pokkaa pitää, jos on itse langan toisessa päässä :lol:

Hennu

Mä käytän kans aika monia mitä täällä on tullu esille. Sitten vielä lisänä Mo! Hellurei! (meillä ku on tuohon aina semmonen lisäjuttu; kellä heiluu kellä ei :wink: )

papuna

oon alkanu käyttään moikkamoi! ja heippahei! tervehdyksiä...
myös mörö! löytyy viesteistä usein...

poikaystävälle laitan melkein aina että heippa muru<3

Maria_

Niin, eli tässä mesessä ollessani aloin niinkin kummallista juttua kelailemaan, et olispa kiva käyttää kirjotellessa jotain uutta tai muuten vaa kivaa tervehdystä ku joku kirjautuu sisään ja alotetaa jutskailu :D aina se on mulla melkein se iänikuinen "moi" tai "mmmoi" tai "moiiiii".
Millasia tervehdyksiä ite te, jotka jotain kirjallista viestikeinoa käytätte, ni kylvätte KIRJALLISESTI siis :)
Eli niin, pistetää aivoriihi käyntiin :-P

dani

En mä mitään kovin ihmeellisiä käytä; "tere", "terve", "moro", "ciao", "hola", "hey", "morjens"... Kylläpä oli tylsiä vastauksia, mut siis, tarviiko niiden tuon ihmeellisempiä ollakaan. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat