Omia kuvia - Yleinen keskustelu

yannah

kiva katsella toisten kuvia. mulla ei oo yhtakaa kuvaa netissa, pitais ehka joskus laittaa nyt kun on tieto kone kotona. valokuva albumit kylla on tays kuvia mutta se ei nyt auta.

Sivut

Kommentit (964)

Susannna

Joku (oisko ollut Msuh) joskus miun kuvan perään kyseli. Nyt oon hankkiutunu naamakirjaan, yksärillä voi kysästä linkkiä kuvaan jos sen näkeminen jotain kiinnostaa. :D

Miss Blood
nookuliina_
minäkin löydyn galleriasta nookuliina_ nickillä. :) saa käydä vapaasti katsomassa jos haluaa. :D vaikka oma naamahan tuossa avassakin pällistelee.

Meillä on varmaan yksi yhteinen tuttu, kun katsoin sun yhteisöt :wink:

Tosi nättejä ihmisiä täällä kirjottelee :D Mieki tosiaan galleriasta löydyn, mutta nickiä en halua ainakaan vielä paljastaa näin julkisesti :wink: Toki saa yksityisviestillä kysyä, jos haluaa sen tietää :)

nookuliina_
SunLion
ei hertsileijaa! nooku mul on ollu samanlaiset lasit!! tai onks noi vivianne westwood siis :O

ja höpöhöpö sinä et oo pullukka.

ööö.. emmie tiiä. :oops: Burberry noissa sangoissa ainaki lukee.. jos nää mun on jotku halvat kopiot sun laseista. :lol:

oon! minä oon ihan pallero. :D ( jos edes mulle oli tarkotettu )

shazzer
amethystine
Oi kiitos Msuh! Sinä taas olet miun kaverilistallakin (cosmoilla on oma lista..). :)

Mullakin cosmottarilla oma lista siellä [size=7]ihan pari päivää sitten vasta tekasin[/size]. Ei vaan ole kerääntyny sinne kun vasta muutama tytsy kun en muista/tiedä kaikkien nickejä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat