Elisan kännykkäpaketti - Yleinen keskustelu

Mepa

Tilasin Elisalta kännykkä paketin.( siis se 3g juttu)

Luin keskusteluja missä sanottiin että toimitukset ovat saattaneet kestää monia kk ja silloinkaan liittymä ei ollut edes auki.

Onko kenelläkään mitään positiivistä sanottavaa??
Varsinkin niillä jotka ovat tilanneet sen hiljattain?
[size=18][/size]

Olis vaan kiva tietää että, joutuuko vieläkin venaan niin kauan vai johtuko se vaan yli " suosiosta"?

Kommentit (14)

azzas

mulla on saunalahden 3g kännykkä paketti ja tuli viikossa, se oli oikeastaan ennemmin jo auki ku oli jo ennestää saunalahti. mutta puhelin tuli viikossa. hyvin on pelannu, ollu joku 2kk nytten. mainittakoon et saunalahti on osa elisaa sitte et eiköhän se pitäs ihan samallalailla toimia, yhdellä tutulla oli kyllä elisan paketti ja tyytyväinen oli. itsekkin olen ollu tosi tosi tyytyväinen, huippu puhelinkin.

azzas

no siinä varmaan oli se ero ku mulla oli jo ennestään se saunalahden liittymä, figaro minkä puhelimen tilasit ja oletko ollu tyytyväinen?

marimma
figaro
Minulla meni Saunalahden kohdalla kuukausi, kun jouduin odottelemaan kolumbuksen sulkeutumista.. ah juu, puhelin tuli viikon sisällä :D

Siirsitkö tuon kolumbuksen Saunalahteen vai otitko saunalahdelta oman liittymän?

Meillä on kanssa tästä kytkykauppa jutusta nyt kokemusta :)

Ukko "osti" elisan puhelin liittymän, ilman tekstiviestejä, ilman datasiirtoa tms., 250min puhetta ja puhelimella Nokian N70. Maksaa muistaakseni jotain 34€

Toimitus kesti n. 3 tai 4vk tosin että sillon taisi olla ne pahimmat ruuhka-ajatkin menossa.

Heti kun tuota puhelin laatikkoa availi, siellä oli "DVD kotelo" jossa oli sitten tuo sim-kortti sekä sitten ohjelmisto tietokoneelle että saa nuo kaikki musiikit yms siirreltyä.

Mukana tuli:
kuulokkeet/handsfree
ohjelmistot
laturi
laturin adapteri jos joskus joutuukin tuolla "ihan tavallisella" laturilla lataamaan
Muistikortti
USB johto
Muistikortin "asetin"

Mitähän vielä :) no siinä nyt jonkun näköstä.

figaro

Siirsin Saunalahteen eli numero pysyi samana. Minulla oli kuukausipaketti kolumbukseltakin niin odottelin seuraavaan katkoon asti tuon vaihdoksen.

marimma
figaro
Siirsin Saunalahteen eli numero pysyi samana. Minulla oli kuukausipaketti kolumbukseltakin niin odottelin seuraavaan katkoon asti tuon vaihdoksen.

Ja me otettiin kokonaan uus numero. joten tämänkin takia on sitten eroa :) Ja tosiaan kun noissa siirroissa joutuu odottamaan laskutuksen katkaisuun asti..

tiikeli

Mä tilasin Elisan paketin nyt sitten kans. 250min puhetta ja 300kpl viestiä, N73-puhelimella. Tilasin netin kautta pankkitunnuksilla, siinä sanottiin että tällä hetkellä toimitukseen menee noin viikko... Ja siirsin vanhan numeron tohon kun se on niin hyvä. Siihenkin menee aikaa, arvioitu siirtopäivä oli 19.12. :roll:

Myyn sitten sen jälkeen varmaan ton vanhan luurin kun sekään ei ole kovin vanha vielä. Se on 6111. Taidan olla vähän puhelinfriikki. :roll: 8)

Emmily_

Mä otin ton paketin sillon 2 vuotta sitten, ja onneks ihan kohta loppuu toi 2 vuoden sitoutumisjakso..! Maksaa 60 euroa kuussa, niin varmaan nyt sitten vähän pienenee laskut kun vaihdan "normaali"-liittymään..

Tietääkö kukaan toimiiko tossa puhelimessa nyt sitten myöhemminkään muu kuin Elisan liittymä..?

Emmily_
marimma
Pitäis toimia. Tai sitten jos ei toimi niin sen saa kyllä nyt ainakin sen sopimuksen purun jälkeen jossain poistettua sen lukituksen :)

Mahtava homma! :)

enkelin

mulla on ollut elisan paketti vähän yli vuoden ajan. hain kännykän liikkeestä, sain jotain lahjuksiakin viel kaupan päälle. liittymän aukeamista piti odotella pari viikkoa, et sai edellisen liittymän suljettua kun vaihdoin numeron uuteen liittymääni.
elisalla vaan on toi laskutus ollut vähän sekaisin, viime kesänä laskut tuli parin kuukauden viiveellä, mutta ilmeisesti nyt pitäisi tilanteen olla jälleen normaali. asiakaspalveluihin on turha yrittää soittaa, saa jonottaa puoli tuntia.
vaihdan kyllä liittymääni heti kun tämä sopimus loppu, eli ens joulukuussa. dna oli mulla tätä ennen, eikä koskaan ollut moittimista, joten palaan varmaankin takaisin siihen sitten.

leeah

Tilasin paketin 2007 keväällä, enkä ole vieläkään saanut :roll:

Ok, alkuun oli pieniä epäselvyyksiä .. mutta mitään ei tapahtunut senkään jälkeen, kun ne saatiin selvitettyä. Pari kertaa odottelin puhelimella asiakaspalvelussa about ½-1h, sen jälkeen saanut olla.. edelleen se entinen liittymä.

TaskuMyy

Ite otin tuon, odotan nyt vain ett liittymä aukee, menny jo viikko, se akka sano et voi tulla päivän heitto. Ja nythän on viikonloppu niin tuskin ny aukee, et taitaa männä maanantaihin :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat