juhannustekstarit - Yleinen keskustelu

dyingbride

tämmöstä kivaa viestiä mulle heitettiin:

"minä uskon karhun kolmoseen, taivaan ja maan juomaan, joka sikisi pyhissä maltaissa, syntyi Karhu tehtailla, kurkkuun kaadettiin, kustiin ja naurettiin, nousi kolmantena päivänä yrjönä ylös, seisoo kaikkivaltiaan kauppiaan oikealla puolella ja on sieltä tuleva ravitsemaan janoisia ja juoppoja iankaikkisesti KIPPIS!"

Sivut

Kommentit (17)

*Sandy*

Mullakin olis yks vähän törkysempi..

Varo kesäpeikkoa.
Se vaanii impeä heikkoa,
väkisin kaataa suuhun viinaa,
kopeloi tissiä, pimpsaa piinaa.
Ja puhua pajattaa kiinaa.
Sille kelpaa joka kolo,
housuissa on aika molo.
Tänään saattaa sutkin etsiä,
vaatien sulta kovaa seksiä!
Peikolle älä eitä sano,
väliin jää vain hyvä pano.
Varoituksen sana sulle pieni,
peikolla on hiivasieni..
Hyvää juhannusta!

Lania

"Entä jos elämän ikuinen känni / katkeaa kuin lahonnut ränni / Entä jos eksyn matkalla Alkoon / hirtänkö itseni lippusalkoon / Ainoa vaiva on vain tämä horkka / Alkoon rynnimme joka sorkka / anteeksi Alko rauhaasi vaivaan / tahdon vain rakentaa juoppojen taivaan"

Ja sävelenä tietysti Indican Ikuinen virta...

Miffy

Punasilmä kani,
koko juhannuksen pani,
muna meni poikki,
kotiansa loikki.
Pani munaan rasvaa,
sekös alkoi kasvaa,
pupun pimppiin liian julma,
pupulla on seksipulma.
Siispä, ei pidä liikaa nussia
mut oikeen HYVÄÄ JUSSIA!:)

Pikkusiskolta Raumanmereltä ;)

guineapig

Heippa kaikille!

Voisiko joku auttaa ja laittaa viestiä, jossa on hauskoja uusia juhannustekstareita, joita vois sitten lähettää kavereille? Kaikki käy, eikun runoilemaan. :D :)

Ada

Tämän sain kaverilta viime jussina...
Unohda työ, löysennä vyö, herkkuja syö, onhan yötön yö. Ystävää halaa, muistoihis palaa, suukota salaa kullanpalaa. Hyvää juhannusta!

eikku

tämmösen sain viime vuonna: Naisen juhannus: Usko on mennyt, Toivo kadonnut ja Onni jättänyt, mutta vielä on Otto päällä ja Yrjö tulossa! Hauskaa juhannusta!

Tosin tuo viesti käy nyt ihan mihin juhlaan vain :roll:

Lania

En kyllä nyt muista miten se menee, varmaan jostain löytyis se sieniruno mistä löytyy Naitatti ja Ryypätkääpä ja muut kivat kaverit.

nellas_telemnar

itse lähetin kavereille tälläisen viestin:
"Kaustinen on ainoa tyyppi, jota simpukka voi jahdata kolmen korttelin verran!" -Ressu-
Hauskaa Juhannusta! :)

ei kovinkaan omaperäinen :D

Jeii

Juhannustaikoja naisille: Jos näet juhannus yönä miehesi kasvot kaivossa, niin hukkunut se on perkele! Hyvää juhannusta.

Vähän myöhässä, mutta ens jussiks sit :D

Lucky Lady

Tässä tuo Lanian mainitsema sieniviesti, ainakin yhdenlainen versio siitä: (ei ole ihan tismalleen sama jonka itse aikanani sain, mutta sinne päin)

Varhaiskesän kasvikunta on koomassa ja vasta virkoamassa, mutta luontoystävä voi jo havaita useita kääpälajeja. Yleisempiä ovat ryypätkääpä ja ryömikääpä sekä kevätpyhimyksen mukaan nimitetty yrjötkääpä. Tattilajeista taas saattaa löytyä naitatti, tuo itiöelintään terhakkaasti pullisteleva veitikka.
Nauttikaamme siis luonnon luomista iloista!

Lania

Joo toi se tais olla ihan tismalleen.

Kaverilta tuli että "Älä ole tauno, vaan reilusti sauno. Syö grillipossua, juo pullo kossua. Juokse pylly vilkkuen, naapureita ilkkuen. Vietä hauskaa jussia, älä unohda... nukkua!"

Maruchka

Mulle tuli muun muassa tämmöinen.: Mulla on sekä hyviä että huonoja uutisia. Ensin hyvät: olen jättänyt viinakset ja sitten huonot; en muista minne! Hyvaa jussia!

Amalia

Kaveri ilahdutti mua juhannusyönä tällä viestillä:

"On luoja Suomen luonnon kauniiksi luonut, olen kohta korillisen kaljaa juonut. Pian täytyy ämpärillinen kusta, mutta ensin toivotan hyvää juhannusta!" :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat