Lahjavinkkejä meille - Yleinen keskustelu

Mimia

Joulu lähestyy ja varmasti yhden jos toisenkin poikaystävällä/miehellä alkaa stressin määrä kasvaa mitä lähempänä joulu on (ainakin täällä on niin :wink: ).

Paineet ovat kovat keksiä lahja tyttöystävälle, mutta ideat ovat vähissä.

Autetaan me rakkaitamme ja listataan tänne, mitä voisi olla ihana saada lahjaksi ja mitä ihanaa olette jo saaneet.

* Lahjakortti hierojaan/kauneussalonkiin
* Joku lautapeli
* Hajuvettä
* Kaulakoru/käsikoru pehmolelun kaulassa "kaulapantana"

Sivut

Kommentit (33)

Shandy

Saanks mää listata vaikke mulla oo poikakaveria ja tuskin kukaan kuka mulle on ostamassa lahjaa lukee tätä foorumia? :D

No listaan silti.

-digikameran
-lahjakortin urheiluliikkeseen
-hajuveden

Maruchka

Mää pistän nyt ihan yleisesti, että mitä naiselle vois antaa:

- Kirjan
- Tuoksun
- Lahjakortin kosmetiikka- tai vaikka alusvaateliikkeeseen
- Alusvaatesetin
- CD:n
- DVD:n
- Suklaata
- Korun
- Yöasun...

Mutta tärkeintä on muistaa, että vaikka lahja sisältäisikin jotain käytännöllistä, niin on muistettava se henkilökohtainen osuuskin. Varsinkin omalta kullalta nainen odottaa jotain koskettavaa ja henkilökohtaista.

apples

Mä just oon mietiskellyt, että mitähän uusi poikaystäväni mulle keksii, toivottavasti se ei hirveästi tuskaile sen lahjan kanssa. Siltä haluaisin pitkän ja hartaan hieronnan. (: Musta jotenkin tuntuu että miehille on paljon helpompi keksiä jotain kuin tytöille. Mulla on vaikka mitä mielessä josta tiedän sen tykkäävän.
muuta mitä toivoisin..
- nättejä astioita
- pontus hulténin (moderna museetin ent.omistaja) kirjan jossa on esitelty sen taidekokoelma, ne työt siellä on maailman ihanimpia!
- jotain muita kirjoja
- lindtin suklaata. mm.
- uudet akryylivärit.

nakymaton_ninni

Mä haluaisin uuden oloasun. (Joka vuosi olen sellaisen saanut :lol: )
Sillon kun seukkasin niin poikaystävä ei ikinä ostanut mitään kivaa lahjaa. :?

Jos joku haluaa ilahduttaa mua, niin voi ostaa AfterEight-suklaata. Syön sitä vain jouluna, joten se on aina yhtä IHANAA.

Amalia

Mulle tummansiniset satiinilakanat ja työkalupakki, jossa olis mielellään jotain kapineita sisällä :).

Viime vuonna toivoin tota pakkia porukoilta, ja sain lopulta kattilan ja kaks keittokirjaa :roll:

Varma83

Itsestäni olisi kiva saada lahjaksi esim. kaulakoru, seuraavan kerran kun täytyy lahjaa pohtia esim. synttärilahjaa voi ostaa siihen kaulakoruun sopivat korvikset tai ranneketjun :D

Myös satiinikimono ois aika jees, tai joku seksikäs alusvaatesetti!
Ja aina lahjan kylkiäisiksi on hyvä antaa suklaata :D kukapa ei suklaasta tykkäisi..

dyingbride

mulle kelpaa aina keneltä vaan, jokin musiikkiin liittyvä juttu, esim. cd, dvd, kirja, rumpukapulat, plektrat, bändituotteet, ihan kaikki! sehän nyt riippuu paljon ihmisestä, mitä sille kannattaa ostaa.

marimma

- Yön kaikki levyt :roll: [size=9])Paitsi Legenda ja Kuolematon, jotka on jo hyllyssä :))[/size]
- Jotain yllätystä, ei sellaista jonka jo etukäteen tiedän

- Siivous lahjakortteja (omatekoisia)
- Hieronta lahjakortteja (omatekoisia)

- Suklaata
- Hemmottelua
- Kuuntelua - joskus puheen seassa vihjaillaan minkätyylinen lahja olis kiva

mmm.. mitähän muita.. :)

tiikeli

Tää on vaikee... ei tuu mitään mieleen koskaan. :lol:

Mua ilahduttaa eniten joku sellainen tavallinen söpö hassu juttu. Vaikka niinkun se pehmoheijastin-lohikäärme jonka sain yllärinä muuten vaan yks päivä. Se on ihana. 8)

Hennu

Kannattaa alkaa aikasin kuunteleen minkä perään nainen haaveilee, mutta ei sitä kuitenkaan viitsi ostaa syystä tai toisesta. Sitte on kiva huomata kuinka toinen on kuunnellut sun höpinöitä kun paketista löytyy juuri se mitä haluat! O:)

Tässä on mitä mä ainakin toivoisin lahjaksi ihan keltä vain:
- Kalevalan sormus
- hajuvesi
- lahjakortteja

Daisy

Kaikkein helpointa olisi minunkin ostaa itse lahja/lahjat itselleni, koska mullehan voi keksiä vaikka mitä! =) Tässä joitain, mitä kaipailen ja haluaisin:

- Korut. (Tosin poikaystäväni on sanonut, että ei osta mulle koruja, sillä mieleisen ostaminen lahjaksi voi olla vaikeaa. Phöh, sanon minä! Tuskin poikaystäväni ostais mulle jotain NIIN kamalaa, etten sitä voisi käyttää!)
- Erilaiset kauneuslahjapaketit. Sokoksella juuri katsoin, kun oli kaikkea ihanaa! :) Siis semmosia, joissa on vaikka joitain voiteita ja suihkugeeliä yms.
- Muutama kirjakin on sellainen, jotka haluaisin.
- Yölamppuni meni hajalle. Sekin olisi ehdottoman tervetullut lahja.
- Hierojallekin olisi joskus ihana päästä.
- Alusvaatteetkin toimivat. Tosin jos saan sellaiset lahjaksi, on vaaarana, että ne eivät välttämättä sitten olekaan sopivat...

Voi voi, kyllähän sitä voisi kaikkea keksiä, mutta tässä nyt ensiksi mieleen tulleet.

Clain

Yö asut on kivoja. Eikä mulla sellaista kunnollista/nättiä oikein olekkaan.

Poikkis kyllä sanoi, että mulle on helppo ostaa jotain kun tietää millaisia asioita mun elämästä puuttuu, ja kun niistä olen niin kovaa meteliä pitänyt.. "HUOOH pitäis taas kerätä rahaa että sais hankittua...."

Mutta tosiaan, kaikki astiat/lasit ovat tervetulleita. Niitä tosin tulee sukulaisilta ja vanhemmilta.

Koruista en enää välitä, niitä on jo. Mutta eihän sitä koskaan voi olla pitämättä jos kulta jonkun korun sattuukin ostamaan ^^

Abigail
Shandy
Saanks mää listata vaikke mulla oo poikakaveria ja tuskin kukaan kuka mulle on ostamassa lahjaa lukee tätä foorumia? :D

No listaan silti.

Niin määkin :D

Minulla on vain yksi toive:

- [u]Komea, viriili mies[/u], joka on hulluna minuun (ja jonka takia saan ensi vuonna listata tähän ketjuun ihan realistisia joululahjatoiveita)

Tetjis

Mun mies lupailee nyt jo toista joulua, että ostaa mulle PULKAN täynnä KARKKIA. Ja jos sitä ei tänä jouluna ala kuusen alla näkymään, niin saattaa käydä huonosti... Pulkalla se vois sitten aina vedellä mua perässään esim kauppaan, kun en pysty enää kävelee syötyäni ne karkit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat