Mustavalkoista teemana juhlissa. - Yleinen keskustelu

SunLion

salmiakkikastiketta sit kans!

aika vaikea on kyl noita ruokia ja koristeita keksiä...mut jos asut lähellä ikeaa suuntaa sinne...halvalla löytyy kaikkea kivaa ;)

Kommentit (11)

mape

Totta, koristeluideoita oli jo ja ne tulevat varmasti käyttöön :) Samoin kuin jäätelö ja salmiakkirakeet oiva idea.. Yksinkertainen mutta mehevä jälkiruoka (ei siis tarvitse itse väsätä, jes :D )

SunLion
mape
Kieltämättä hurjan kuulosta.. :D Onko mitään koristeluehdotuksia? Ei viitsisi mitään hämähäkin seittiäkään laittaa.. Vois mennä halloweenin puolelle liikaa. :) Tai kaikista kinkkisin pulma... Mustavalkoinen booli? :o
mulla oli tossa jo koristeluehdotuksia..

HEI jääpaloilla voi muuten leikitellä kans..laita niihin vaikka joku karkki (mustia ja valkoisia). ne vois myös värjätä, jos sitä mustaa elintarvikeväriä on olemassa..

Mustavalkotvmix pussissa on erilaisia mustavalkoisia karkkea, samoin bonbon salmiakkimixissa (harmaapussi).

Tuli mieleen että viime vuon oli mustaa jaffaa...Ainakin pepsi ja kokis käy sun teemaas...

http://www.paallikko.com/baarikaappi/haku.php baarikaapista voit hakea salmiakkikossu-juomia

mape

Kieltämättä hurjan kuulosta.. :D Onko mitään koristeluehdotuksia? Ei viitsisi mitään hämähäkin seittiäkään laittaa.. Vois mennä halloweenin puolelle liikaa. :) Tai kaikista kinkkisin pulma... Mustavalkoinen booli? :o

SunLion
des
Nannerl
Tuli mieleeni, että saako kaupasta mustaa elintarvikeväriä? Sillähän voisi värjätä vaikka mitä ruoka-aineksia ilman että maku muuttuu mitenkään :)

Se onkin sitten eri asia että meneekö ne ruuat kaupaksi :P Mä en ainakaan pistäis suuhuni pikimustaa pizzaa tai valkoisia lihapullia :lol:

entäs mustia lihapullia? ;)

des
Nannerl
Tuli mieleeni, että saako kaupasta mustaa elintarvikeväriä? Sillähän voisi värjätä vaikka mitä ruoka-aineksia ilman että maku muuttuu mitenkään :)

Se onkin sitten eri asia että meneekö ne ruuat kaupaksi :P Mä en ainakaan pistäis suuhuni pikimustaa pizzaa tai valkoisia lihapullia :lol:

Nannerl

mape

Nyt kaikki mietintämyssyt päähän.. :)
Eli, olen järjestämässä juhlia, jossa teemana on mustavalkoisuus.
Ongelmana on, että aivosoluni ovat jumittuneet ( :oops: ) enkä keksi juhliin muuta kuin liitulakuja ja salmaria :D
Siis kaikenlaisia ehdotuksia otetaan vastaan liittyen ruokaan, koristeluun jne. Kiitos avusta jo etukäteen :)

[color=red][size=9]Muokkasin otsikkoa hieman. T:KataTheBlondi[/size][/color]

SunLion

sushi tulee ekana mieleen..

vaniljajäätelö ja salmiakkirakeet/-kastike

koristelusta..menu vois olla liitutaululla.
Aika vaikea on kyl keksiä tällee...mutta kyllä siitä jo ihan hieno teeman mukainen koristelu syntyy kun vaan hommaat mustat ja valkoiset kaikki tekstiilit (lautasliinat, pöytäliinat jne...), kynttilät...sit vaikka jotain koristekiviä (ikeasta) pöydälle...lasimaljoihin..

kesällä valkonen on kaunista tekstiileissä muutenkin...voit tehdä varallisuutesi mukaan vaihdoksia sisustukseen tukien teemaasi..valkoinen sopii kuitenkin hyvin kesään ja valkoisen kaveriksi voi valita muun värin sitten juhlien jälkeen. Ja miksei mustakin käy...

Poppins

Mulle tuli heti mieleen shakkilauta ja -nappulat, niitähän vois käyttää koristelun inspiraation lähteenä?
Myös maljassa oleva musta vesi ja valkeat kellukynttilät/kukat?

SunLion

meinasin kans shakkia ehdottaa...esim tarjoillahan vois vaikka elmukelmulla suojatun shakkilaudan päältä salaattia tms..

hmm, siis onko mustaa väriä myynnissä vähittäiskaupoissa? mustaa vettä ja valkosia kellukynttiloitä..hih

Svenna

Teet jonkun boolin, salmaria? jne..mustan boolin, ja laitat maitoa jääkuutiorasiaan (mikä se nyt on, missä jäädytetään :) ?) Ja kippat ne booliin, hyvää on, ei se maito siinä maistu paljon, olen muissa booleissa käyttänyt.

Tai kirkasta boolia, miksei valkoista? pirtelöbooli tjsp, ja mustia jääpaloja, niitä saa elintarvikevärillä muuteltua jne.

Niinku mainittiin se liitutaulu olis tosi hyvä menu..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat