Mitä saloja paljastuukaan...? - Yleinen keskustelu

lily

Tää on hauska :D

Hei, olen aino leino. Asun Forssassa ja olen 22 vuotias. Ammatiltani olen kaupantäti. Harrastan hiihtämistä ja autojen tuunausta. Minulla on 7 lasta. Miulla on mustat hiukset ja siniset silmät. Lempimusiikkiani on räppi. Lempiartistini on simo silmu. Luonteeltani olen antoisa :lol:

Sivut

Kommentit (173)

PassionFlower

Hei. Olen Helmi Simpanen ja asun Kimingillä. Iältäni olen 20 vuotta. Ammatiltani olen graafinen suunnittelija. Harrastan kiipeilyä ja marjastamista. Minulla ei ole lapsia. Hiusteni väri on tummanruskea ja silmieni väri on farkunsininen. Kuuntelen iltaisin humpahtavaa musiikkia. Lempi artistini on Goo goo dolls. Adjektiivi, joka minua kuvaa on "hassu".

Olipa mukavata : )

Fleur bleue

Olen Eeva Virtanen. Asun Turussa ja olen 20-vuotias. Ammatiltani olen kirjanpitäjä ja vapaa-ajallani harrastan pesäpalloa. Minulla ei ole lapsia. Hiukseni ovat mustat ja silmäni tummansiniset. Kuuntelen rap-musiikkia ja iskelmää ja lempiartistini on The Ark. Adjektiivi, joka kuvaa minua parhaiten on seesteinen.

Sharon

Hei! Nimeni on Raija Palvela ja asun Tampereella. Olen 24 vuotias sihteeri. Minulla ei ole lainkaan lapsia, mutta harrastan jääkiekkoa, nyrkkeilyä ja muita tosimiesten lajeja. Hiukseni ovat haalistuneen vihreät ja silmät saman väriset. Kuuntelen useimmiten heviä, rappia ja hiphoppia, lemppariartistini on Evanescence. Minua ehkä parhaiten kuvaa sana riipivä.

:D

jenzci

moi,

Olen Hilkka Lehtinen, asun Helsingissä. Olen 18 vuotias myyjä.
Harrastuksiini kuuluu hiihto. Minulla on kaksi lasta. Hiukseni ovat ruskeat, joissa on vihreitä raitoja ja silmienväri on harmaa. Kuuntelen heviä. Lempiartisti on Raptori. Minua kuvaava adjektiivi on ISO.

Rahel

Heipä hei! Nimeni on Salme Pelttari ja asun Porissa. Olen 27-vuotias kirjastonhoitaja. Minulla on kaksi lasta ja harrastan curlingia ja neulomista. Minulla on tummanruskeat hiukset ja siniset silmät. Lempimusiikkini on täysin käsittämätön konemusiikki, örinähevi ja kasaripop. Lempiartistini on Jamie Cullum. Minua kuvaava adjektiivi on hymyilevä.

Meemii

Olen Aino Kyötikki päivää. Olen 19 vuotias ja asun Porvoossa. Siivoan työkseni ja vapaa-ajallani harrastan pitsin nypläystä sekä salibandya. Minulla ei ole siunautunut jälkikasvua. Hiukseni ovat puhtaan valkeat ja silmäni hehkuvat sinisinä. Kuuntelen mielelläni rap musiikkia. Lempiartistini on ehdottomasti Mika. Parhaiten minua kuvaava adjektiivi on irtonainen.

Sin-

Moi. Olen Eeva Raitala ja asun Kajaanissa.. Ikääni en taidakkaan paljastaa :D Ammatiltani olen toimistotyöntekijä. Harrastan mm. golfaamista, mitään mukavampaa en tiedäkkään! Lapsia minulla ei ole, ainakaan vielä. Hiukseni ovat mustat, joissa on myös hieman violettia. Silmäni ovat seksikkään harmaansiniset. Kuuntelen mieluiten todella raskasta heviä ja kaikkea oopperan tyylistä. Lempiartistina tällä hetkellä on Kake Randelin..

maaruli

Hei. Olen Saimi Savinsaari ja asun Helsingissä. Iältäni olen 19 vuotta. Ammatiltani olen toimistosihteeri. Harrastan painia, mäkihyppyä ja formuloita. Minulla ei ole lapsia. Minulla on mustat hiukset ja vihreät silmät. Kuuntelen räppiä/hiphopia. Lempibändini on Machine Head. Adjektiivi, joka kuvaa minua on "maailmanlaajuinen".

MiuMiu*

Olen Helmi Kukkonen Oulusta, 26.v myyjä. Harrastan nyrkkeilyä, painonnostoa ja hiihtoa. Mulla on 1 lapsi. Hiukseni ovat kirkkaan vaaleanpunaiset ja silmät ovat täysin mustat. Kuuntelen rap- ja jazz musikkia ja lempiartistini on Lordi. Parhaiten minua kuvaa sana maailmanlaajuinen

Leija

Terse.
Olen Irja Sirviö ja asun Vuokatissa. Ikää on kertynyt mukavat 18 vuotta ja teen työtä terveydenhoitajana. Harrastuksiini kuuluu pitsin nypläys ja jalkapallo (mitä mainioin yhdistelmä:>). Minulla on jo kaksi lasta.
Hiukseni ovat mustaruskeavalkoinenkeltaisvaaleanpunaiset ja silmäni ovat tummansiniset. Kuuntelen progerokkia ja lempiartistini on Gwen Stefani.

SunLion

Hejsan :)

Mä oon Hilja Alanko ja oon 20-vuotta vanha. Asun Helsingin keskustassa tällä hetkellä ja olen maanviljelijä. Mulla on 4 ihanaa lapsukaista, jotka on periny mun hiusten värin (musta) ja silmien värin (musta) Harrastan shakin peluuta ja kaikenlaisia extreme-lajeja. Mun lempi musaa on iskelmä ja humppa. Lemppari artisti on Anna Erikson ([size=7]kirottu radio !![/size]) mä oon tosi kiva :roll:

Maruchka

Heipsis!

Olen Orvokki Mikkanen ja asun Lahdessa. Olen 18-vuotias siivooja/laitosapulainen, ja harrastan jalkapalloa ja juoksua. Minulla ei ole vielä yhtään lasta, mutta omaan mustat hiukset ja tummansiniset silmät. Kuuntelen yleensä vain räppiä, vaikka lemppariartistini on Ressu Redford. Olen hyvin merkillinen(?) ihminen.

Ritu

Moro!

Nimeni on Nanni Joki ja asun Ranualla. Ikää minulla on 22 vuotta. Ammatiltani olen maanviljelijä. Harrastan jalkapalloa. Lapsia minulla on kaksi. Hiusteni ja silmieni väri on musta. Rakastan reggae musiikkia yli kaiken ja suosikkiartistini on Sentenced. Minua parhaiten kuvaava adjektiivi on suuhunpantava.

:mrgreen:

xaz

Hei kaikki,
olen Raili Räty, 21-vuotias säähavaintoaseman hoitaja Rovaniemeltä. Harrastuksiini kuuluu pitsinnypläys ja mutapaini. Lapsia on siunaantunut kaksi. Hiukseni on mustavalkoiset, silmät kokonaan mustat. Klassisesta musiikista en juurikaan piittaa mutta ooppera se on mitä täällä rakastetaan, lempi"artistini" tosin on Hallucinogen... Minua parhaiten kuvaava adjektiivi on sinivalkoinen.

Hawana

tervehdys! nimeni on Anja Virtanen ja asun Helsingissä. Olen 19 vuotias, ammatiltani hammashoitaja.
minulla on kolme lasta ja harrastan jääkiekkoa sekä jatkuvaa juopottelua.
minulla on valkoiset hiukset ja vaaleansiniset silmät.
mielimusiikkiani on kansanmusiikki, mutta myös kaikki tanssimusiikki on todella mieleeni. lempiartistini on kuitenkin PMMP.
minua kuvaa adjektiivi irlantilainen kaikkein parhaiten. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat