Cosmon nettisivut uudistuvat: osallistu suunnitteluun! - Yleinen keskustelu

Msuh
marimma
Nii ja tohon laskuriin että mieluiten sellanen fiksi ja filmaattinen päivälaskuri eikä mikään tunti, minuutti, sekuntti :lol:

Näinpä. Menisi pikkuisen överiksi tuollainen :D

Sivut

Kommentit (65)

marimma

Täytyypä kattella ja siirtää :)

Nii ja tohon laskuriin että mieluiten sellanen fiksi ja filmaattinen päivälaskuri eikä mikään tunti, minuutti, sekuntti :lol:

Aveline
Emmily_
Msuh
Emmily_
Juu, laskuri olis ihana!

Sitä minä ajattelinkin, kun täällä yksi sun toinen (minä mukaan luettuna) tuntuu olevan vähän pihalla, että milloin se seuraava numero taas ilmestyykään :D

Niinpä! Ja mä tykkään muutenkin tommosista laskureista. :)

Samma här! Se laskuri ois tosi kätsä :D

Emmily_
Msuh
Emmily_
Juu, laskuri olis ihana!

Sitä minä ajattelinkin, kun täällä yksi sun toinen (minä mukaan luettuna) tuntuu olevan vähän pihalla, että milloin se seuraava numero taas ilmestyykään :D

Niinpä! Ja mä tykkään muutenkin tommosista laskureista. :)

Msuh
Emmily_
Juu, laskuri olis ihana!

Toimitus

Hei!

Pitkään puuhattu Cosmon nettisivujen uudistus on vihdoin toteutumassa sanoista teoiksi!

Keskustelupalsta ei tule muuttumaan, eikä sitä ajeta alas/nollata tms. Muutokset tapahtuvat pääasiassa varsinaisen saitin puolella. Tulossa on runsaasti uutta sisältöä ja vanhan parannusta. :)

Teidän toiveenne ovat meille tärkeitä, ja haluaisimmekin kuulla mitä uudistuksia te cosmottajat haluaisitte uusille sivuille? Nyt saa heitellä hullumpiakin ideoita. :wink: Kertokaa mitä te toivoisitte Cosmon sivuilta. Tai millä sivuilla netissä pyöriessänne yleensä vietätte aikaa?

Kaikkien ideointiin osallistuneiden kesken arvomme Cosmopalkintoja! Ei muuta kuin toivomaan! :D

T: Anna

Tsein

Selkeys on ainoa vaatimus. Nykyiset sivut ovat sekavat. On osittaista sivukarttaa sivun yläreunassa ja sitten alhaalla samat linkit eri väreillä ja erivärisissä laatikoissa, joissa on lisänä muita tekstejä, lisäksi on erillisiä linkkejä erilaisilla väripohjilla erillisille alueille. Tuo etusivu on yksi kaaos. Yksinkertaistakaa!

Ei varmaan olisi haittaa perustaa jotain otsaketta "Cosmon linkkivinkit" ja sinne sitten lehden aihepiireihin liittyviä linkkejä.

JJEMMY

Etusivu on kyllä liian värikäs. Tai liikaa kirkkaita värejä, oikein sokaistuu kun ton avaa :lol: Selkee ja yksinkertanen on paras! Ja sit uusimmasta numerosta kannattais varmaan kertoa yhen otsikon alla, nyt kun on 'uusin numero' ja sit vielä erikseen 'tunteet ja seksi' sekä 'kaunes ja muoti' ja siellä kun on sit ne samat jutut. Ööh mitäs muuta :-k Noh palaillaan astialle jos tulee muuta mieleen :)

Msuh

[u]Yksinkertaisuutta[/u] kaipaan minäkin! Neutraalimmat värit, simppeli sivukartta; siitähän tuo lähtee :) Uudesta numerosta on selostettu kummallisen kapeissa sarakkeissa, se vähän hämää. Ja tosiaan joku nuoren naisen linkki- ja vinkkipalsta olisi käytännöllinen. Sitten tuli mieleen, että etusivulla voisi olla joku kätevä laskuri, josta näkee seuraavan numeron ilmestymisajankohdan.

Susannna

Samaa mieltä kuin edelliset.
Nykyinen etusivu näyttää värimaailman puolesta enemmänkin alle 12-vuotiaiden ihgkeskustelupalstalta.

Tyylikkäämpi ulkoasu, kiitos. Ja selkeämpi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat