Kännihoroskooppi - Yleinen keskustelu

Ninna

Mie olen kaksonen. Harvinaisen totta...

Sivut

Kommentit (99)

Trinity
Aimée
Minuu ainakin huvittas hyvinkin paljon lähteä vähän juhlimaan kun ei ole vähään aikaan tullut käytyä.. En miekään sitä viinaa juo ellei tarkoituksena olis mukavat humalat. Se on hauskanpidossa ERITTÄIN mukava "extra" ;)

No sittenhän voitkin tulla kun muutto on kasassa niin ryyppäämään miun kans! :) (tai vaikka jo ennen sitäkin.. :D)

Aimée

Minuu ainakin huvittas hyvinkin paljon lähteä vähän juhlimaan kun ei ole vähään aikaan tullut käytyä.. En miekään sitä viinaa juo ellei tarkoituksena olis mukavat humalat. Se on hauskanpidossa ERITTÄIN mukava "extra" ;)

Miffy

No joo, mutta kun puhutaan teinien humalakhakuisesta juomisesta, tarkoitetaan kaiketi kunnon känniin juomista, ei esim. pikku hiprakkaan :)

Miffy

No kyllä sitä maunkin vuoksi juodaan (mun vaikea uskoa mut kyl vaan :) ), ja sitten onahn siinä muutamia humalan asteita ennen totalista känniä :D

agentti
Miffy
No en mä ainakaan jois alkoholia ellei siitä tulis känniin :lol:

No niinpä. Mäkin oon aina miettinyt, että kun vauhkotaan siitä, että nuorten alkoholin juominen on humalahakuista, niin eiks kaikkien oo? Miks sitä muuten juotais? Ei ainakaan maun takia? Tai en mä ainakaan! :D

Hawana
Hawana
Aimée

täältä paljastui kaksi ryyppyhullua. :lol: mulle ainakin tuli heti hirmuinen halu päästä juopumaan. 8)
vodka menee muuten täälläkin! :) oikeestaan minkä vaan mehun kanssa, tai limpparin. :D

Haa! Sama täällä! Kunnon juoppohullujen kokous :D

joo, hohoh. :D tietääköhän tää miten hyvää et pelkkä juopumisen ajattelu saa juomishimot kattoon. :roll:

Aimée
Hawana
Aimée

Minäkin vodkan ystävä, mut vaan lantrinkien kanssa :oops: Anteeksi kaikille tällanen innostuminen :D

täältä paljastui kaksi ryyppyhullua. :lol: mulle ainakin tuli heti hirmuinen halu päästä juopumaan. 8)
vodka menee muuten täälläkin! :) oikeestaan minkä vaan mehun kanssa, tai limpparin. :D

Haa! Sama täällä! Kunnon juoppohullujen kokous :D

Hawana
Aimée

Minäkin vodkan ystävä, mut vaan lantrinkien kanssa :oops: Anteeksi kaikille tällanen innostuminen :D

Aimée

Hawana, just siunlaisten ihmisten kanssa olis ihan parasta lähtee ryyppäämään :D ! Ryyppääminen yleensä on huippukivaa, monet vaan sitä ei valitettavasti näe samalla tavalla.. Tylsimykset :)

Aimée
Hawana
Aimée
Sitä tulee juotuakin nopeemmin kun on hauskaa ja humalakin on parempi. Ja jos on väkevämpien ystäviä, niin huh huh :D

todellakin muuten tulee paljon parempi känni jos on muutenkin hauskaa :wink:
mä tykkään shoteista ja väkevistä, mutta en raakana!! pakko vähän laimennella. mieluummin mää melkein nykyään juon väkeviä blandattuna, kun esim siideriä. siitä ei tuu tarpeeksi känniin enää. :D :?

OT OT :oops:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat