Mitä muuta teet, kun olet foorumilla? - Yleinen keskustelu

Sonkku

Musa soi koko ajan taustalla. Sit tulee sähköposteja lueskeltua ja usein mesessä keskustelen kavereiden kanssa ja poikaystävän kanssa Skypessä. Näitä nyt ainakin. Niin joo, välillä syönkin tässä samalla.

Sivut

Kommentit (144)

Tapsu

Yleensä kun oon täällä foorumilla, samaan aikaan
- mesetän kavereitten kanssa (jos joku on online)
- käyn irc-gallerian ja yhen toisen foorumin kattomassa
- löydän itteni ihan ihmeellisiltä sivuilta :roll:
- katselen animea :D
- kuuntelen musiikkia
- katon telkkaria
- joskus syön/juon jotain
- juttelen siskon kanssa
- saatan puhua puhelimessa (yleensä joka päivä illalla kerran)

Joskus teen tällaistakin
- joskus pakkaan tavaroita kun lähen seuraavana päivänä Jkylään/jonnekin
- joskus lähetän sähköpostia (kerran viikossa tai kahessa)
- siivoilen pöytää ja laatikoita
- nypin kulmakarvoja
- luen kirjaa :shock: :roll:
- koulutehtäviä tein kun oli vielä koulua

Hawana

eilen mä söin samalla lihapiirakkaa ja oisitte nähneet tän huoneen sen jälkeen. :oops:

tietsikkapäytä, viereinmen kirjoituspöytä, lattia ja tää tuoli oli ihan riisijauhelihamössössä :lol: :lol:

enkä ollu ees huomannut mitään, vaan pikkuveli tuli myöhemmin valittamaan, että mitä h*lettiä mä oon rtehnyt sen huoneessa. :oops: :lol:

greencorbie

- Kuuntelen musiikkia
- Räplään kännykkää
- Mesetän
- Tsekkaan sähköpostit viidestä eri paikasta ;P
- Galleriateineilen (selaan irc-galleriaa)
- Selaan nettiä, etsin tietoa jos tarvitsen
- Juon jotain, välillä syön mutta aika harvoin
- Latailen musaa
- bored.com

Daisy

Kyllä minä selailen useasti kaikkia muitakin sivuja. Käyn lukemassa sähköpostit tai katsomassa toistakin foorumia. Juuri nyt äsken osallistuin tässä samalla Golden capin sivuilla siihen mainostettuun kilpailuun.
Välillä saatan tietty popsia sapuskaa tässä samalla. =)

MariaDosal

Niinä päivinä kun en ole minnekkään kotoa lähdössä iltaisin tanssin tässä samalla dataillessa ja musiikkia kuunnellessa. ;) Mesetän ja galtsutan myös paljon, kuolaan lempparinettiputiikkieni vaatteita..
Perjantai ja lauantai iltaisin joutuu meikkaamaankin tässä samalla niin voi samalla kytätä mesessä minne kukakin typy ja jäbä on iltaa menossa viettämään. :lol:

Jzzu

Tämän hauskan aiheen idean sain eräältä toiselta foorumilta.
Eli saataisiinkos mekin keskustelua aikaan siitä mitä kaikkea muuta tapahtuu siinä samalla kun täällä foorumilla [size=9](tai netissä yleensä)[/size] oleillaan ja kulutetaan aikaa.

Nörtit juovat energiajuomia, mitä sinä teet?

Täällä tulee tässä samalla selattua myös sähköpostit ja kaikki muut vakkari foorumit.
Pelit, kuvien muokkaukset, galleriat, nettiputiikit ynnämuut saavat myös osansa jaetusta huomiosta kuten myös pari avoinna olevaa messenger keskusteluikkunaa ja toisinaan myös ircci. :D
Myöskin tässä sivussa kauppansa tekee pikkupurtavat kuten sipsit, karkit tms. myös sokeritonta mehua menee, saatan myös aterioida tässä samalla kun tietokone on samassa tilassa keittiön kanssa.
Kynsien lakkaus, käsien rasvailu ja joskus epilointikin tapahtuu tässä koneen äärellä. :lol:

SunLion

ennen vietin paljon enemmän aikaa koneella, oli enemmän aikaa ja kiinnostusta...siinä tuli tehtyä mm.

-läksyjä (tosin ne mitkä piti koneella kirjottaa)
-harjattua tukkaa
-leikeltyä kynsiä
-lakkattua kynsiä
-söin
-kahvittelin (pari kertaa kaatu muki kannettavalle :oops:)
-videokeskusteluja webcamin välityksellä mesessä
-pelailin sims 2:sta tuntikausia putkeen, rakennellen "omaa perhettä" jne
-täyteltyä kaiken maailman kiertomaili kyselyitä

aina kun oon koneella:

-mesetän
-katon s-postit
-galleria irkkaan
-katon pari foorumia

Miffy

Noh, viime aikoina olen melkein aina kun olen täällä ollut niin tehnyt siinä samalla kandintutkielmaa. Tai kirjoittanut jotain muuta, esim. jotain esseetä.

Aika usein avaan koneen aamulla, ja lueskelen s.postit ja tätä foorumia siemaillessani kahvia ja syödessäni aamupalaa.¨

Aika usein myös soitan ja sitten kun käsi vaikka väsyy niin kurkkaan tänne ;)

tanjazuzanne

Tässä koneen äärellähän tulee tehtyä kaikenlaista.. Meikkaan, syön, kahvittelen, teen läksyjä, täyttelen galluppeja, pelaan pasianssia, katson sähköpostit, mesetän, irccaan, chattaan, tutkin jotain mielenkiintoisia sivuja ja kuuntelen musiikkia. Välillä olen nukahtanut näppäimistön päälle :roll:

Vivian

Usein kuuntelen samalla musaa ja juttelen mesessä poikkiksen tai frendien kanssa. En yleensä tee muuta netissä samaan aikaan, mutta luen silti säännöllisesti monien eri lehtien nettisivuja, mailit,paria muuta palstaa ja muuta mitä milloinkin keksin.

Niin ja jos ei puhuta mitä koneella teen...juon tässä melkein aina jotain, lähinnä light colaa, yleensä koneen vierestä löytyy todisteitakin mitä on tehty :) Kun olen yksin syönkin samalla kun luen tätä palstaa ja tietty joskus menee karkkia ja jätsikiä samalla. Usein myös puhun puhelimessa tai teen kouluhommia. Joskus jos olen lähdössä johonkin juoksen vessassa meikkaamassa tai laittamassa tukkaa, lakkaan kynsiä tai vaikka istun tässä tyhmän näköisenä naamio päässä :)

Niin ja kissallani on tapana tulla tähän näppiksen ja ruudun väliin halutessaan huomiota, rapsutuksia tai syliin, eli usein istun tässä myös kissa sylissä tai koitan kissan takaa nähdä mitä ruudussa lukee....

vihollinen

Hmm.. Mitäköhän mä teen.
-Syön milloin mitäkin.
-Teen kouluhommia
-Seikkailen irc-galleriassa ja kyttään tuttujen ja ei niin tuttujen kommentteja.
-Pelailen
-Kuuntelen musiikkia (aina)

Pai25

Tässähän kyl tosiaankin tulee tehtyä vaikka mitä... Luulin jo hetken et oon ainoa, joka tekee kaikkee muuta samalla ku on koneella...
-Telkkari on lähes aina päällä (eli kuuntelen kaikkia ohjelmia samalla esim. Salkkarit tulee "katottua" usein näin).
- Viikonloppusin tulee kuunneltua sitten musiikkia samalla ku surffailee.
- Ruokailu on tullut kans hoidettua muutaman kerran koneen äärellä
- Kuten myös meikkaus
Mitäköhän tässä koneen ääressä ei vois tehdä samalla ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat