ostetaan/myydään/lahjoitetaan - Yleinen keskustelu

-Maya-

Mulla olis metallisolkivyö, vaaleensininen, jossa lukee valkeilla kirjaimilla ENKELI..joku ihme päähänpisto-ostos oli viime keväänä..jos joku haluaa niin myyn pois mielelläni kuleksimasta.. :wink:

Sivut

Kommentit (76)

Taffel

muistelin tällaisen aiheen jo olevan,mutta ajattelin sitte tehdä uuden kun en sitä löytänyt....
eli mulla olisi ollut hakusessa jo pidemmän aikaa valkoinen tai ruskea vakosamettitakki koko S/34. jos jollain sellainen sattuu olemaan ylimääräisenä niin voisin ostaa. ei haittaa jos takissa on käytön jälkiä,kunhan se on perus siisti!

Svenna

Ja minä kaipailisi farkkuja. Suht ehjät kiitos :)
Kokoa 32/34.. S. Eli olen 160cm pitkä..
Farkkujen merkillä ei ole väliä, mutta malliltaan matalavyötäröiset mielellään, ja ei pillifarkkuja. Sellaiset normit.. jos on laittakaa vaikak kuvia, jos pystytte tai yksäriä :P (ei ole pakko olla farkut, muutkin housut käy!)

Ja hupparia, swetaria, v-kaulus paitoja, u-kaulus? :) Tarjotkaa vaan jos teillä on myytävänä, paitoja, huppareita, swetareita, laukkuja..? :> melkeenpä mitä vaan, noi farkut nyt on lähinnä 1- sijalla kun niitä tarviisiin.

sitruunasorbetti

Joo no multakin tosiaan löytyis myytäväks Lacosten pikee kokoa M, sain lahjaksi eikä ollutkaan sopiva. Ja lisäksi Onlyn valkoiset pillifarkut kokoa 38, ostin tosiaan nuo ja huomasin vasta kotona että olin ottanu väärän koon ja Onlyynhaan ku ei tosiaan saa palauttaa vaatteita niiin .. :roll:

sitruunasorbetti

Ihana toi Svennan laukku =P~ Saiskos siitä toisestakin laukusta jotain kuvaa tänne ?

Itsekkin voisin tänne jotain vaatteita myyntiin pistää, ei meinaa mennä enää vaatekaapin ovi kiinni :D

olematon

pyydätkö paljonki lacostesta?

Mulla olis jotku mustanharmaat farkut, vähän korkeemmalla vyötäröllä ja suorilla lahkeilla... koko n.38.. jos jotakuta kiinnostaa niin. Lahkeet niissä on tosin mulle ainaki pitkät, oon ne kääntänyt.

olematon

mä kaipailisin sellaista mielellään tummaa lyhythihaista paitaa, oisko se nyt puuvillaa (?), mut sellainen muotoonommeltu missä on napitus edessä, kokoa 38/40... jos jollakulla olis niin... :)

nookuliina_

[color=violet]Pahoittelen miekin että lukitsin.. :oops: Eilen ei oikeen ajatukset toiminu:)
Kyl mieki nyt ymmärrän et omana ketjunaanhan tämän täytyy olla.

Anteeksi:) - nooku[/color]

SunLion

[size=9][color=red]pahoittelen että ketjusi lukittiin..pidetään tämä vain auki. Tää on ihan hyvä oma aiheensa (se vanha ketju on turha enää hakea koska puolet käyttäjist on lähteny..) -sun- [/color][/size]

Svenna

Myydään "isohkompi" käsilaukku, väriltään kiiltävä hopeinen (vähän kuparia/kultaa). Päädyissa kiristys soljet, ja laukussa irrotettava pohjalevy. Lisää Kuvia saa jos kysyy. Tarjouksia otan vastaan. Laukku on ehjä ja hyväkuntoinen.

[img]http://iki.oioi.fi/7917_001201_ks.jpg[/img]

Myynnissä olisi myös toinen nahkalaukku, väriltään valkoinen ja sekin erittäin hyväkuntoinen, säädettävä "ripa" :D Laukun molemmissa päädyissa pikkutaskut, merkistä en tiedä, (en oo perehtynyt:D) sisäkankaassa lukee M. Mut se on väärinpäin, eli W. ( :lol: älkää välittäkö, en ole niin perehtynyt näihin merkkeihin, niin en oikeen tiedä. Kuvia saa erikseen sisältäkin, niin jos te tiedätte sen merkin mahdollisesti).

(laukku on ostettu ja kerran käytetty!) Eli kuin Uusi. Kuvia saa siis jos kysyy.

JUU, Muokata pitää koko ajan. :D Mutta siis lisää myytävää
Elikkäs, Toppi, ostettu h&m:ltä. Koko on 34, ja täysin UUSI. Kokeiltu kerran, ja en sitten palauttanut kun kotikapungissa ei ole Hm. Hintalappukin paikallaan. Topin väri on Vihreä. Kuvia saa, kysykää, vaikka yksärillä. En osaa selittää topin mallia, mutta kaulus onhttp://www.trendiks.fi/shop/components/com_virtuemart/shop_image/product... Tämmönen
..kauluksessa ei ole tuota koru systeemiä. takana selässä ons sellanen jännä halkeama tehty, en osaa selittää mutta kuvia saapi.

SunLion
pikku-kata
Mulla olis myynnissä vaikka ja mitä, mutta en saa pistettyä nettiin kuvia niistä... Ja tuskin kukaan teistäkään alkaa ostelemaan ilman että näkee kuvaa siitä... Eikä noissa galleriankaan kuvissa oo mitään sellasta päällä mitä oisin myymässä... =(
voithan sä tehä yhen kansion galleriaan jossa on vaan myytävät selkeyden vuoks..ja sit laitat yksärillä halukkaille linkkiä.

pikku-kata

Mulla olis myynnissä vaikka ja mitä, mutta en saa pistettyä nettiin kuvia niistä... Ja tuskin kukaan teistäkään alkaa ostelemaan ilman että näkee kuvaa siitä... Eikä noissa galleriankaan kuvissa oo mitään sellasta päällä mitä oisin myymässä... =(

Emmily_

Jos jollain on jotain naistenlehtiä, esim. Vogue, olen kiinnostunut ostamaan numeroita joissa olisi kannessa Kate Moss, Natalia Halicka tai Magdalena Frackowiak..?

mimuli
tuke
ostaisin marilyn tyylisen mekon (siis sellainen valkoinen) tai jos joku tietää mistä niitä löytys?

Täällä meillä päin ainakin saa yhdestä liikkeestä, joka myy naamiaisasuja yms. (Eikä maksanu ku parikymppiä) Joten varmaan muistakin vastaavia myyvistä liikkeistä vois löytyä. Katsasta alkuun vaikkapa netistä näitä systeemejä, jotka myyvät naamiaisvaatteita tai miksi niitä sanotaan. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat