käytettyjen pikkuhousujen myynti sairasta? - Yleinen keskustelu

marimma

No siis mä ostan vaikka nipun uusia ja pidän niitä pari päivää tai viikon tai paljonko ne nyt haluaa ja lähetän niille. Toi on lähes sitä maailman helpointa rahaa mitä vaan voi olla. eikä mun makuun yhtään sairasta :) Minkä sitä ihmiset mieltymyksilleen voi niin että ovat valmiita maksamaankin niistä :)

Sivut

Kommentit (185)

Janetten

Hmm. No siis ainakin on sairasta ostaa niitä. :lol: Kovan rahapulan edessä tuo voisi tietty olla hyvä ratkaisu. Ja jossain tyyliin salaisuuksia.fin sivuilla joku mies kertoi ostaneensa kirpputorilta naisten alushousuja ja uittaneensa niitä jonkun baarin (jossa oli töissä) pisuaarissa ja myynyt niitä rikkaille miehille salanimellä. 8) Nerokasta!

tints

Niin, helppoa rahaa. :P Kyllähän mäkin tollaseen voisin ryhtyä, jos oisin varma, että ne rahat tulee eikä juttu ole mitään sairasta kusetusta, jolla joku pervo saa käyttämiäni pikkareita. Tosin, ei se ehkä niin paljon haittaisi, vaikka ällöttäväähän se olisi. Ja kunhan ei rupea sitten ahdistelijaksi tai jotain muuta. :D

*WhiteAngel*

:shock:

ÄLKÄÄ MENKÖ TUOHON LANKAAN!

Joo, okei. Kuulostaa kai helpolta rahalta mutta voin taata ja alleviivata ettei tuo ole muuta kuin kusetusta.
Toimintahan alkoi jo vuosia sitten Japanista ja jopa siellä taitaa nykyään olla kiellettyä...
(Mikä ei taatusti estä toimintaa, mut hei: ihmiset on kipeitä...)
:evil:

yannah
Sharon
yannah
pitaa olla aika hullu et ostaa kaytetyi alusvaatteit..viel hullumpi o jos myy niita...ei yhtaa mitaa jarkee...mun mielipide

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Mielestäni sama tässäkin asiassa. :wink:

Mä voisin aivan hyvin myydäkin, jos rahatilanne olisi niin tiukilla. Sehän on vain helppoa rahaa - pitää alusvaatteita ja postittaa ne eteenpäin. Ei siinä tarvitse ostajaa nähdä tai olla sen enempää tekemisissä. :roll:

hehe..mun mielest pitaa kyl olla aika tyhmaki ja outo jos tulee sellai ajatus paahan et jee ma taidanki myyda mun alkkarit..jee eee :lol: ei mul ainakaa ikin tallast mielee tulis itella...:P tai noo mistas sita tietaa mita tekee joskus jos tulee kunnon raha pula...

Ciz

Kyllä tuo kieltämättä rahan takia muakin kiinnostais *wirn*
Mut ei mulla varmaankaan olisi pokkaa lähettää käytettyjä housuja joidenki miesten haisteltaviksi ja tiirailtavaksi, yök! :lol:
Ja kuulostaa jotenkin liian helpolta tavalta tienata rahaa :D

Alkaishan poikaystäväkin ihmetellä mihin ne kaikki uudet hienot alushousut on kadonnut.. :D
"Joo, mulle on tullut sellainen tapa etten mä käytä ku kerran vaa samoja alushousuja..Eihän ne julkkiksetkaan käytä iltapukua ku
vaan kerran.." :oops:

Nannerl

Joku miehen irc-tuttu oli tienannut vähän rahaa ostamalla halvalla naisten alkkareita, uittanut niitä vessanpöntössä, ja sitten myynyt joillekin äijille :roll:

SunLion
marimma
No siis mä ostan vaikka nipun uusia ja pidän niitä pari päivää tai viikon tai paljonko ne nyt haluaa ja lähetän niille. Toi on lähes sitä maailman helpointa rahaa mitä vaan voi olla. eikä mun makuun yhtään sairasta :) Minkä sitä ihmiset mieltymyksilleen voi niin että ovat valmiita maksamaankin niistä :)
itse asias oon samoilla linjoilla vaikka tuskin alankaan myymään ;D

SunLion

kyllähän noita on ollut myynnissä jo kauan, kuka lie keksinyt. Myös huuto.netissä
Koska tuo on msn-keskustelu se pitäisi varmaan editoida pois...

editoin otsikon nyt ainakin kuvaavammaksi :roll:

Lukretia

No kieltämättä nyt kun tilillä on viisi senttiä rahaa, tämäkin ajatus tuntuu houkuttelevalta. Vitsi miten paljon tolla bisneksellä mä saisin uusia vaatteita. :D Tosin se edellyttäisi sitä, että se raha ihan oikeasti vaihtaisi omistajaa, enkä tulisi huijatuksi.

marimma
Lukretia
No kieltämättä nyt kun tilillä on viisi senttiä rahaa, tämäkin ajatus tuntuu houkuttelevalta. Vitsi miten paljon tolla bisneksellä mä saisin uusia vaatteita. :D Tosin se edellyttäisi sitä, että se raha ihan oikeasti vaihtaisi omistajaa, enkä tulisi huijatuksi.

no mut jos postitat yhdet alushousut niin ei sekään hirveitä kustanna :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat