Miksi on upeaa olla nainen?!?! - Yleinen keskustelu

PassionFlower

Sen takia että saamme yleensä käydä puhtaissa ja raikkaan tuoksuisissa yleisissä vessoissa, kun noi miesten vessat haisee aina aivan kamalasti kuselle pisulaarien takia. =)

Sivut

Kommentit (126)

Vanilja

Miten kummassa "Miksi on ihanaa olla nainen" keskustelu siirty vessoihin. Tai siis käyhän se tuol ilmi mutta ajatuksena niiiin huvittava :lol:

Vanilja

Tänne on kirjotettu jo paljon, enkä toista kaikkea.

On hyvä olla nainen koska naisilla on oikeasti kyky tehdä montaa asiaa yhtäaikaa. Miehillä taas on putkiaivot. Eikä tää ole mikään klisee vaan ihan totta :D

Jimmy KImmel
Vanilja
Miffy
tää on sikäli pölö ketju :)

Mun mielestä täällä on montaki "pölöö" ketjua mutten mee asiasta sinne väliin kommentoimaan :roll:

Hyvä pointti... :D

candy_girl

on ihana olla nainen,koska

-saa pitää ihania vaatteita
-saa käyttää meikkejä
-saa jäädä kotiin lepäämään kun on menkat
-saa katsoa piirettyjä ilman että pidetään outona
-näillä tisseillä voi aina kääntää miehen katseet
-ja nää ihanat muodot josta olen ylpeä :wink:
-saa vaihtaa silmien väriä
-joskus voi synnytää ja olla äiti
-kun on raskaana voi laittaa miehen tekemään kaikki työt
-voi olla pomo sänkyssä
-syödä suklaata missä vain milloin vain miten vain aina vain
-saa kasvattaa kynsiä ja käyttää ihania koruja
-shoppailla joka päivä

:D ON VAAN NIIN IHANA OLLA NAINEN :wink:

PinkPanther
PassionFlower
Sen takia että saamme yleensä käydä puhtaissa ja raikkaan tuoksuisissa yleisissä vessoissa, kun noi miesten vessat haisee aina aivan kamalasti kuselle pisulaarien takia. =)

Naisten vessoissa (ainakin täällä päin suomenmaata..) haisee kylläkin viikon käytössä olleilta alushousuilta.. hyh.. Ja kaiken maailman suolikaasut haisoo myös. Raikkaista vessoista ja savonlinnasta ei voi samassa lausessa puhuakaan. Miltähän miestenvessat sitten täällä päin haisevat :roll:

pahoitteluni OT:sta..

Vanilja

Ei tietystikään :shock: Lähinnä tämmöset kuten äiteys ynnä muut. Ja meikkaaminen, heh :lol: Kyllä mun mielestä on kiva pohtia mikä naiseudessa on upeeta. Asiat mitä miehiltä oikeesti puuttuu.

Lania
Vanilja

No juu, mut ei tää mun mielestä älytön ole koska on miehissä ja naisissa ihan oikeitakin eroja :)

On toki, mutta tuskin kukaan oikeesti on sitä mieltä että sellanen oikee ero on että toinen sukupuoli voi esim "joskus kiukutella ilman syytä" ja toinen ei :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat