Mitä HALUAISIT osata/oppia? - Yleinen keskustelu

taotao83

Haluaisin oppia puhumaan ruotsia ja englantia kunnolla, laittamaan ruokaa, meikkaamaan kunnolla.

Sivut

Kommentit (133)

xaz

Espanjaa ja italiaa haluaisin oppia, ja aion myös hakeutua mahdollisuuksien mukaan niille kursseille syksyllä. Edes espanja, se se olis..

Jostain syystä viulun soitto kiehtoo mua, se taito ois hieno!

Ja tietty laulaminen. Oon esiintyny pikkutyttönä kaikissa pikkutilaisuuksissa kavereitteni kanssa (koulun kautta), mut rööki on pilannu mun äänen.. enkä mää silti mikään huippusolisti koskaan ollu, mut parempi ääni mulla ainaki oli sillon :roll:

Pai25

Kieltämättä mäkin haluaisin oppia tekemään kunnollista ruokaa ulkomuistista. Ja tällähetkellä haluaisin oppia kaiken mahdollisen liittyen uuteen työhöni.

k87

haluaisin oppia olemaan itteni kanssa.
haluaisin osata soittaa saksofonia :)
haluaisin osata tanssia jtn paritanssia kunnolla (oman miehen kanssa mielellään :wink:)

tints

Mä haluisin kanssa oppia tekemään paljon erilaisia ruokia. Kun ei riitä taidot mihinkään ihmeellisiin, tuntuu joskus kuivalta tehdä vaan spagettia..
Sitten tietysti haluisin osata montaa kieltä.
Haluisin oppia skeittaamaan..

Pai25

Haluaisin oppia syömään ja liikkumaan niin että pääsisin näistä ylimääräisistä kiloistani eroon...
Mutta jotenkin toivottomalta se tuntuu.

Tigerheart

Eli, mitäs haluaisitte osata/oppia? Onko teillä jotain, mitä haluisitte osata tehdä?!?!? Jotain, mitä ette ehkä ole kenellekkään kertonut?

Nyt stooria tänne päin....

Minä haluisin oppia puhumaan japania, haluaisin osata tanssia ja laulaa yms. :lol: :lol: :lol: Mulla on kaikenlaisia juttuja, joita olis kiva osata...

Shandy

Mä haluaisin oppia kanssa laulamaan.

Yhtenä salaisena haaveena olisi se, että voisin harrastaa ihan kilpatanssia. :oops: Harmi vaan ettei ole ihan kilpatanssijan kroppa enkä osaa tanssiakaan riittävän hyvin.

Miffy

Heh, yks munkin toiveista liittyy japaniin: haluaisin osata puhua sitä sujuvasti, mutta kun oppiminen sujuu kuitnekin aika hitaasti :/ Mutta ehkä sitten sisulla.

Ja voi miten mä haluaisin osata kaavottaa ja ommella! Kierrettiin just lauantaina varmaan kaikki Stadin pienet putiikit (siis nuorten suunnittelijoiden; kuten Hundpark, Lux, Secco, Limbo...) ja sain hirveesti inspiraatiota- mutten osaa oikeen ommella :(

Suzy-Roxx

Toivon hartaasti,että osaisin soittaa jotakin mieluisaa instrumenttiä. Kuten kitaraa tai saxofonia. En ole viitsinyt kenellekkään mitään mainita sillä en edes uskalla aloittaa opettelua. Ja tuskin sitä enää "vanhana koirana" mitään saxofonia oppii edes soittamaan :( Mutta Olisi se vaan niin kiva osata ilmaista itseään myös musikaalisesti eikä tyytyä mihinkään suihkuhoilotteluun ja huuliharpun kiusaamiseen...

Jimmy KImmel

Olisi hienoa osata soittaa mitä tahansa instrumenttia. Kitara tai rummut olisivat ehkä parhaimmat. En vain ole laisinkaan musikaalinen, joten edes perusjuttujen opetteleminen olisi kovan työn takana. Tämä ei myöskään ole niin suuren halun kohde, että vaivautuisin yrittämään. Mutta hienoa se silti olisi.

Jzzu

Mie kans haluisin osata laulaa ilman että muut joutuvat pitelemään korviaan.
Se on vaan niin hauskaa aina itsekseen lallatella jotain. :D

Eri kielten osaaminen ois kanssa tosi hyödyllistä osata, ainakin ruotsi, venäjä, ranska ja englannissakin ois ehken petraamista vaikka hätätilanteessa sitä ehkä osaisi käyttää.

Tahtoisin myös osata olla luova ilman että asettaisin itselleni typeriä tavoitteita vaan tekisin ihan tekemisen ilosta ja stressaamatta.

Jostain syystä haluaisin myös osata soittaa selloa. :D

Tonde
Jzzu
Mie kans haluisin osata laulaa ilman että muut joutuvat pitelemään korviaan.
Se on vaan niin hauskaa aina itsekseen lallatella jotain. :D

Minä kanssa! Mut ku ei osaa, ni ei osaa. Onneks sitä voi keskenään hoilottaa.

Lania
Shandy

Yhtenä salaisena haaveena olisi se, että voisin harrastaa ihan kilpatanssia. :oops: Harmi vaan ettei ole ihan kilpatanssijan kroppa enkä osaa tanssiakaan riittävän hyvin.

Kuulostaa ihan kun kaikki kilpatanssijat olis jo alunperinkin upeennäkösiä ja kuviot hallussa :P

Yllis mäki haluisin osata laulaa, vois sit laulaa julkisestiki eikä tarttis suuttua jos joku yrittää pakottaa laulaan. Ja kun humalapäissään kuiteski innostuu aukoon suutaan niin ei tarttis hävetä ja olla surku jo sillä hetkellä :?

Haluaisin myös osata kaikkia voltteja ja käsilläkävelyä ja sellasia, mut en taida alkaa opetteleen :lol:

Sit ois kiva myös osata piirtää ja maalata ja tehä käsitöitä jnejne. Mut ei niin tärkeetä et viittis opetella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat