Anna pisteitä muille foorumilaisille - Yleinen keskustelu

menthol

Kuka foorumilainen ansaitsee eniten kiitosta? Anna 3 pistettä hänelle, 2 pistettä seuraavalle ja 1 piste sitä seuraavalle. + of course kunniamaininta sen ansaitsevalle. Mistä syystä? Sinä päätät.

Sivut

Kommentit (120)

Liquid

Jimmylle vaikka pari pistettä siitä, että on lisäkseni yksiä harvoja foorumin miespuolisia käyttäjiä. Piste lähtee siitä, että ainakin muutamien vastausten perusteella on aika lailla erilainen kuin minä. Eli yhteensä yksi piste.

Edit: Melkein tajusinkin aloitusviestin tarkoituksen, no, nyt tajusin. Vastaan jossain vaiheessa kuten pitää.

menthol

mun kolme pistettä lähtee Jimmylle. Hän on yksi niistä harvoista jotka eivät koskaan ole saaneet kirjotuksillaan mua raivon partaalle :D 2 pistettä Figarolle. Tämä hurahtanut metsämökissään asuva rokkimimmi on monipuolinen persoona. 1 piste lähtee sille joka tarjoo mulle siidereitä tänään (perjantai). Kuka teist asukaan Hesassa?

Lania
Tonde
Mä annan kaikki kuus pistettä ittelleni, ni eipähän tartte odottaa niitä muilta! :lol:

Mä meinasin kanssa heti kärkeen tehä näin, mutta en kehdannu :lol: voisinpa lahjottaa itelleni vielä ton kunniamaininnankin :P

Jimmy KImmel
Tonde
Mä annan kaikki kuus pistettä ittelleni, ni eipähän tartte odottaa niitä muilta! :lol:

Annan yhden pisteen noista syntisistä silmistä ja toisen pisteen hyvästä asenteesta pisteiden suhteen. :D Pisteet rulettaa... :lol:

Muoks. Lanialle piste tuosta toisen ketjun loistavasta "biisivalinnasta". PMMP:kin rulettaa ja varsinkin tuo kyseinen kappale! :wink:

Tonde

Jaahas, mä annan ton kunniamaininnan Lanialle koska se nyt sattuu tänään olemaan ihan ylivoimainen tässä sarjassa.

Ja Jimmylle mä annan yhden pisteen, ettei siltä pääsis loppumaan kesken, ku se niitä niin ahkerasti jakelee.

Jimmy KImmel
Tonde
Ja Jimmylle mä annan yhden pisteen, ettei siltä pääsis loppumaan kesken, ku se niitä niin ahkerasti jakelee.

Jimmyn pisteet ei tuu ansaitsematta... :wink: Niitä ei suinkaan anneta löyhin perustein (löyhällä moraalilla ja vapaamielisyydellä niitä tosin voi saada helpostikkin...). :lol:

Tonde

En mä tarkottanutkaan, että sä niitä perusteettomasti jakelisit. Täällä nyt sattuu vaan olemaan niin laadukkaita yksilöitä, et pisteitä menee, vaikka kuinka tiukentais kriteerejään!

Tyttönen

Miffylle kolme pistettä ihan vaan sen takia,kun on alunperin Turkulainen,kaksi pistettä Jimmylle.Sun viestis ilahduttaa aina.Ja yksi piste itselle,et ees yhden pisteen saisin :D Ja kunniamaininta Figarolle,kun huolehtii meistä. Kiitos! :D

Jimmy KImmel
Tyttönen
Miffylle kolme pistettä ihan vaan sen takia,kun on alunperin Turkulainen,kaksi pistettä Jimmylle.

Narsisti kuittaa heti takaisin... :lol: Jos onnistuu antamaan sekä Jimmylle että Miffylle pisteet samassa viestissä, niin sillä ansaitsee itsekkin pisteen. :wink: Toinen piste ihan vaan siittä, että pienikokoiset tytöt on aika seksikkäitä... :wink:

blaah:)

Minä annan kolme pistettä figarolle koska hän jaksaa aina huolehtia kaikista ja välittää toisista todella

Ihanaa että myös sellaisia ihmisiä on vielä olemassa :D

Shandy
blaah:)
Minä annan kolme pistettä figarolle koska hän jaksaa aina huolehtia kaikista ja välittää toisista todella

Samasta syystä saa figaro myös multa kolme pistettä! :D Kaksi annan Lanialle hyvistä jutuista ja nätistä kuvasta, ja sen viimesen pisteen (ja okei, myös kunniamaininnan) saa Jimmy siitä hyvästä, että on mua kehunut täällä (lisää pisteitä voi saada jos kehuu enemmän ;) ) :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat