Lemmikkisi hauskimmat toilailut... - Yleinen keskustelu

Trinity
Lucky Lady
Trinity! No tuohan on tosi outoa! Kissat eivät normaalisi tee tarpeitaan lähellekään sitä paikkaa jossa ne ruokailevat! Onko hiekkiksessä kaikki ok? Entä kissan terveydentila muuten? Tosi epänormaalia tuo!

Hiekkalaatikko oli puhdas ja kissa on terve, uskon että se osoitti ehkäpä huomiota kun eilen oli enemmän ihmisiä asunnossani vierailemassa. Rontti kun tykkää olla huomion keskipisteenä aina. :)

Sivut

Kommentit (44)

Lucky Lady

Trinity! No tuohan on tosi outoa! Kissat eivät normaalisi tee tarpeitaan lähellekään sitä paikkaa jossa ne ruokailevat! Onko hiekkiksessä kaikki ok? Entä kissan terveydentila muuten? Tosi epänormaalia tuo!

dana

Meidän kissa on nykyään aivan hulluna cheddar-juustoon ja sitä saa tosiaankin juosta karkuun jos se näkee cheddaria...nykyään yritänkin syödä piilossa cheddaria :D

Tigerheart

:D

Ajattelin kysyä teiltä, rakkaat cosmolaiset, mitkä ovat hauskimmat/noloimmat temput, mitä lemmikkinne on tehnyt? Onko lemmikillänne jokin hauska tapa, joka saa hymyn kasvoillenne? Rohkeasti vaan juttuja tänne....

:idea: :idea: :idea:

Oma rakas kissamme tekee joka päivä kaikenlaisia kujeita. Joskus se kuljettaa sukat tai muut pienet tavarat mitä saa tassuihinsa, jonnekkin piiloon. :) Se tykkää myös jahtaamisleikeistä, jossa me juoksemme karkuun ja kissamme jahtaa meitä tai toisinpäin. :D

:roll:

"Miksi kissoja on olemassa? Jotta me ihmiset muistaisimme, että elämää ei kannata ottaa liian vakavasti".

Tapsu

Meidän edesmennyt koira oli niin mahottoman suloinen, kun se kiinnitti huomionsa johonkin. Makoili esim. pihalla kesällä, nosti päänsä ylös ja tuijotti kauas, toinen korva pystyssä ja toinen silleen lurpallaan. Oli niin hellyttävän näkönen aina, ja muutenkin tosi suloinen <3

Kerran kun oltiin pieniä, pikkusisko luuli että Tessi oli nielassu jonkun sen tutin tjsp, niin tunki käden Tessin kurkkuun kun etti sitä, eikä Tessi tehny mitään.
Oli niin ihana ja sulonen. Katteli aina sulosesti ja urahteli hassusti. Muistan vieläkin miltä Tessin haukunta kuulostaa (vaikka siitä onkin jo yli puoli vuotta kun Tessi lopetettiin.

Suloisimpia oli myös kun Tessi sai pentuja (sai kahet pennut, eri vuodenaikoina). Ne pennut oli niin sulosia! <3

vihollinen

Mun koira on ihan hullu :D se on jo 9vuotias, mut käyttäytyy kun mikäkin pentu :D sen kasvatus on mennyt jokseenkin pieleen, koska se on meijän perheen pomo :D Se saa kaikki tahtonsa aina läpi, koska en tiedä mistä, mutta se on oppinut sen, että kun sitä kieltää ja sanoo sanan ei, niin se alkaa haukkuun ihan mielettömästi :D Toi on kyl lähinnä huvittavaa.
Useinhan sanotaan että ei koirat opi vanhana, mutta just täs lähiaikoina opetin sille uuden tempun. Opetin sen "kirputtaan".. tiedättehän, kun koirat usein itseään rapsuttaa sillee etuhampaillaan järsimällä, ni meillä sitä kutsutaan "kirputtamiseksi". Opetin sitten koiralleni niin, että kun sanon sille että "kirputa" ja laitan käteni, niin se alkaa etuhampailla järsiin mun kättä :D voi vitsi se on hauskaa :D
Se osaa myös "sanoa" :D kun sitä käskee sanoon, niin se haukkuu sillai hiljaa, ja sitten kun käskee "loksauttaan" niin se haukahtaa sillai että ei kuulu ääntä :D
Ja muutenki se saa tosi usein semmosia kaheli kohtauksia ja juoksee ympäri taloa ja pihaa, ihan kun pentuna :D
Voi että.. noita riittää..

Mun papukaija on myös aika pimee :D Se hakkaa aika semmosta kulkusta häkissään ihan hulluna niitä kaltereita vasten, ja voitte vaa kuvitella millanen meteli siitä syntyy :D Ja sit se lopettaa ku sitä käskee, mut menee heti jatkaan ku lähtee pois.. pirullinen siis.
Se myös alkaa aina viheltään ihan hulluna ku yrittää kattoo telkkarista jotai mielenkiintosta.

miima

mun edesmennyt hamsteri oli maailman ihanin ja fiksuin,. Ainaku se halus ulos häkistään se nousi takajaloilleen ja alko repiin häkin "kaltereita" sit jos sitä ei heti päästäny se pyöri luukun edes ympyrää ja ulisi tai sillai vinku. Sit se taas nousi ja repi niit kaltereita. :D Sit yks yö se oli kadonnu häkistään, avannu ite luukun ja hypänny pöydältä alas:S ja menny seinien väliin (jostain raosta) pari päivää oli hukassa, kun houkuteltiin se sillai ulos sieltä että laitettii omena talon puolelle ja semmone legoissa mukana tullu yhteensuuntaan aukeava ikkuna, no sieltähä se meijä minni tuli, ku nälkä tais olla kova.. :) siinä se sitten istu takajaloilla ja järsi omppua.

Sit ku pistettii se aina mun pikuvelejn huoneeseen juoksemaan, nii oli nii mieleissää ettei sitä meinannu saaha millään takas häkkiin.. :) sit se aina kallisteli päätään ja katto sillai tosi sulosesti,

Jzzu

Miun kisssa on kyllä koko ajan töhöilemässä jotain, ei ole päivää etteikö se jotain tekisi ja saisi nauramaan.

Säälittävin ja naurettavin tapaus oli kun se takatassulla rapsutti korvaansa, pötkötteli miun mahalla sitä tehdessään.
Katselin siinä telkkaria vissiin ja yks kaks toinen kävi huutamaan: no mikäpä pienellä muu kuin se että oli saanut takasensa jumiin korvaansa. :lol:
Piti minun sitten auttaa toisen tassu pois korvasta, nauratti kovin.

Toinen hauska oli kun viime syksynä Taavi oli hoidossa vanhempieni luona landella ja toinen oli tosi tärkeenä metsästävinään pääskysiä mitkä lenteli pihan yllä.
Noh, sitten kun ne huomas tän miun rääpäleen niin nehän alko tekeen ihan ihme syöksyjä sen pään yli ja huutivat vaan mennessään et "twiit".
Taavi parka kyyristeli hetken keskellä pihaa kun linnut kiusas ja luikki sit miun luo turvaan.
Että semmonen metsämies miun munaton Taavini. :lol:

Näitä juttuja olis kyllä loputtomiin. :D

Lania
Tapsu

Kerran kun oltiin pieniä, pikkusisko luuli että Tessi oli nielassu jonkun sen tutin tjsp, niin tunki käden Tessin kurkkuun kun etti sitä, eikä Tessi tehny mitään.

Vähän sama homma kun meillä, koira makas eteisen lattialla kyljellään nukkumassa, heräs kyllä mutta ei tehny mitään kun pikkuveli ryömi sen mahan yli :D

MiuMiu*

Kyllähän noilla kissoilla on molemmilla omia hassuja tapojansa :D
Toisella on pakkomielle tulla aina nuoleen sormia ja se laittaa tassut samalla ranteen ympärille, ettei kättä saa vedettyä pois.
Toisella on tapana tulla istuun pyykkikoneen päälle kun laitan pyykkejä kuivumaan ja sille pitää antaa sukka, jonka se kuljettaa sitten johonkin. Jos sukkia ei koneessa ole niin se raukka pettyy, joten meillä on sille aina oma varasukka, joka pitää laittaa aina koneeseen, mikään muu vaatekappale sille ei kelpaa.
Toisella on tapana jutella, eli se ääntelee silleen hassusti ja toisen naukaisu kuulostaa ihan varikselta :lol:

Vähän aikaa sitten sattui muuten kiva juttu, eli meillä oli pizza pöydällä ja kissa sitten kerkesi hypätä pöydälle ja se hyppäs sitten suoraan sen pizzan päälle...hauskaa oli, mutta pizza tosin jäi syömättä. Sama kissa kävi aikoinaan tallustelemassa vastaleivotun mokkapalalevyn päällä. Olin peittänyt sen liinalla ja mentiin käymään kaupassa ja kotona sitten ihmeteltiin monttuja liinan päällä ja mokkapaloihin jäi kivat tassun kuviot :lol:

pikku-kata

No tuo poikaystävän kissa on tavallaan myös mun kissa ja se on kyllä sevoin kissa mitä oon ikinä nähny!

Joskus se tekee sellasia ihme spurtteja et juoksee pitkin kämppää ja ennen ku se lähtee juoksuun niin se varmaa päästelee jotain kiihytysääniä (=naukuu) ja sutii takajaloilla ja sit lähtee!

Makuuhuoneeseen menee kaks ovea, toinen keittiöstä ja toinen olkkarista. No kisuli oli ensin juossut olkkarista menevään oveen ja törmännyt siihen kun oli kiinni, vähän aikaa ollut hiljaa ja sitten juossut keittiöstä menevään oveen ja sama homma. Mitä lie yrittänyt kissa...??

Sitten taas joskus kissa istuu keskellä olohuonetta ja töllöttää vaa jotakin ja huojuu. Niiku päissään ois. Tiiä sitte jos se on käyny kaatelemas kaljapulloja jossain välissä ja lipittäny sitä meneen :D

Ja tää kissa on kova puhumaan - varsinki keittiössä. Jos menee ihte keittiöön niin tää kissa juoksee kauheeta kyytiä perässä ja sitte alkaa naukuminen. Ja mehän poikkiksen kans nau'utaan takasin! Kissa puhuis varmaa koko päivän jos ite vaan jaksais naukua takas :wink:

Jzzu
pikku-kata

Ja tää kissa on kova puhumaan - varsinki keittiössä. Jos menee ihte keittiöön niin tää kissa juoksee kauheeta kyytiä perässä ja sitte alkaa naukuminen. Ja mehän poikkiksen kans nau'utaan takasin! Kissa puhuis varmaa koko päivän jos ite vaan jaksais naukua takas :wink:

Miun Taavi on kans kova aukoon päätä, keittiössä se on ulahtelemassa aina ja aina kun meen vessaan niin pitää jättää ovi sille auki ja se tulee sinnekin komentamaan. :lol:

MiuMiu*

Meilläkään ei saa käydä rauhassa vessassa...jos oven laittaa niin, että se on kiinni, mutta ei silleen oikeesti kiinni niin aina se on avaamassa tassulla sitä ovea ja jää itse vaan siihen oven rakoon katsomaan. Jos ovi on kiinni se naukuu oven takana kunnes vessasta tulee ulos.

Shandy
MiuMiu*
Meilläkään ei saa käydä rauhassa vessassa...jos oven laittaa niin, että se on kiinni, mutta ei silleen oikeesti kiinni niin aina se on avaamassa tassulla sitä ovea ja jää itse vaan siihen oven rakoon katsomaan. Jos ovi on kiinni se naukuu oven takana kunnes vessasta tulee ulos.

Mun kissa on samanlainen! Aina kun käyn kotikotona (kissa asuu siis valitettavasti siellä :( ), pitää ottaa kissa vessaankin mukaan jos ei jaksa kuunnella sitä mouruamista. ;)

Toinen hassu juttu siinä kisussa on se, että saunaankaan ei ilman sitä pääse. Meillä on kotona sellanen hetivalmis-kiuas, ja saunassa on aika lämmin vaik siitä olis kansi kiinni..Niin se kissa saattaa makoilla siellä saunan lauteilla koko päivän, ja illalla kun ite menee saunomaan niin se tulee ylälauteelle istuskelemaan ja välillä juo löylyämpäristä vettä. :lol:

Mun kissa myös noutaa leluja, ihan kuin koira. Pallo on sen suosikki :D

Annie the Pooh

Mun kisu oli pentuna sellainen että se varmaan luuli olevansa koira, kun kesällä tuli kärpäsiä sisälle, se kävi haukkumaan niille. Oli pienellä varmaan identiteettikriisi ja luuli olevansa koira.. Sit se oli silloin ihan vauvana hulluna mangojäätelöön, mulla oli kupissa sitä ja istuin sohvalla syömässä, niin kissa melkein ui sinne kuppiin että saa sitä. Samoin pentuaikana, se roikkui useamman kuin yhden kerran yhdessä lipussa mikä meillä oli seinällä.

Kerran kun oli ostettu mulle sellai maastopuku ja siinä piti ne nahkaosat sitten rasvata ja laitoin ne housut jalkaan ja makasin sängyllä kun poikaystävä rasvasi niitä. Se puku tuli paperikassissa ja se paperikassi oli siinä sängyllä, niin tämä karvamaha otti vauhtia sängyn toisesta päästä ja syöksyi sinne pussiin, pussi lensi kauniissa kaaressa yli sängynpäädyn ja kissa kattoo pussista ihan pöllästyneen näköisenä, että miten hän tänne joutui?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat