Ideoita leikekirjaan? - Yleinen keskustelu

annia_

Lähden vaihtoon ulkomaille puoleks vuodeks ja ajattelin tehdä poikaystävälleni(joka jää tänne armeijaan)sellasen muistivihkosen muistoks mihin laitan kuvia meistä ym. Mutta kysyisin ideoita, että mitä muuta voisin liimailla ja kirjoitella kyseiseen kirjaseen?

Sivut

Kommentit (21)

*Sandy*

Jos teillä on yhteinen biisi tai runo, nin sen sanat vois siihen kirjottaa. Samoin jos löydät jonku kivan runon mikä sopii teihin, laita se siihen. Tai sitten keksit ihan oman. Jos sulla on tallella teidän ensimmäinen leffalippu tms, liimaa se siihen. Muutenki kaikki kivat kuvat, esim jotkut piirrokset on kivoja. (oon tehnyt samanlaisen omalle poikaystävälleni)

tiikeli

Tee siihen ristisanatehtävä jonka vastauksiks tulee vaikka jotain teille tärkeitä juttuja, ja vaikka "rakastan sua" on se mikä muodostuu siitä ylhäältä alas. :D

Jzzu

Mulle tulis mieleen tämmöisiä ideoita tonne kirjasen väliin:

[color=black][size=9]-hiuskiehkura kapealla silkkinauhalla sidottuna

-yhteistä tekstiviestinvaihtoa kirjattuna ylös, esim. hemppiksimmät ja suloisimmat viestit

-jos kirja on sen verran iso et sinne väliin mahtuu niin askartele pahvista tasku tai liimaa vaikka kirjekuori yhdelle sivulle jonne mahtuu sisään cd johon ois poltettuna teille tärkeitä biisejä

-cd:ltä löytyvien biisien sanat vois kirjoittaa kans tai jos sanoilla ei ole niin merkitystä niin sit vois kirjoittaa ylös tilanteet joissa biisejä ootte kuunnelleet tms.

-lista kaikista lempinimistä joita teillä on toisillenne

-pieneen minigrippussiin vaikka punaiselle sydämen malliselle kartongille suihkaus jotain sulle tyypillistä hajuvettä[/size][/color]

tiikeli

Ainiin, ja sit vaikka lupaus lähettää miehellesi jotain esim joka kuukauden eka päivä... vaikka jotain seksikästä ajateltavaa sieltä ulkomailta. 8)

Lucrezia

mulle tuli ekaks mieleen, et laita jollekin sivulle ylös teidän kaikki "vuosipäivät". eli jos sulla itselläs on vielä muistissa kaikki mahd. ekat kerrat esim. millon aloitte seurustella, ekat treffit, eka suudelma ja sillai. syntymäpäivät, nimipäivät...

Lizzie

Mä lähetin kerran mun viisaudenhampaan murulle postissa :lol: :lol:

Otsikkosi ei kuvaa viestisi sisältöä kovin hyvin, muokkaisitko sen sopivammaksi? Vaikka "Leikekirjaan ideoita".

[color=red][size=9]Mie muokkasin sen, kiitti Liz :) -PinkPanther[/size][/color]

Fanni
pinni]
tää on aiva ihana idea..kiitos teille kaikille. alanki tässä väsätä semmosta mulle ja pojalle :wink:

Veit sanat suustani!!! Mäki alotan heti tänään :D

Moniko täältä on muuten tehnyt tämmösen?

Ninna

Mä tein kullalle tälläisen kun olin lähdössä vaihtoon. Kirjoittelin sinne tekstiviestejä, meidän yhteisen laulun sanat, sen laulun sanat joka ensimmäistä kertaa tanssittiin yhdessä, pieniä runon pätkiä ja kaikkea mitä vaan halusin kullalle sanoa siinä tilanteessa kun sitä tein. Laitoin myös kuvia suhteen eri vaiheilta. Sitten leikkasin sivujen alareunan ikään kuin aamukammaksi ja merkitsin siihen tarkeitä päivämääriä. Siitä kulta saattoi katsoa kuinka kauan kun tulen kotiin. Viimeiselle sivulle kirjoitin lennon tiedot ja pyysin kultaa tulemaan lentokentälle vastaan.

*Sandy*

Mä tosiaan oon kans tehny tollasen kun tuli kaks vuotta täyteen :)
Siellä oli kuvia, laulujen sanoja, runoja, tekstareita, tarinä miten me ollaan alettu seurusteleen ja sit kaikkee 'meidän juttuja'. Sitä oli kyl hauska tehä :D

EDIT Nii joo, ja kultu tykkäs siitä ihan hirveesti :wink:

pinni

]

Fanni
pinni]
tää on aiva ihana idea..kiitos teille kaikille. alanki tässä väsätä semmosta mulle ja pojalle :wink:

Veit sanat suustani!!! Mäki alotan heti tänään :D

Moniko täältä on muuten tehnyt tämmösen?

[color=red]oon aloittanut.. :wink: se on vielä vaiheessa, mutta kovaa vauhtia valmistuu! [/color]

Fanni

Pinni, miten oot päässy alkuun?

Mä keksin vielä lisää ideoita, laitan just kaikkia meiän "inside" juttuja mukaan, esim Spiderman -kuvia, koska sanon kultaani siksi :D Ja sitten keksin tehdä sellasen sivun, mikä on tavallaan "ystävän kirja" -tyylinen, eli siihen tulee kaikkia kysymyksiä lempiruuasta lempilauluun, joihin me molemmat vastataan. :)

jenson

Minulle tuli sellaisia ideoita, että vaikka pistää yhdelle sivulle kaikkia kivoja adjektiiveja poikaystävästä esim. komea jne. Sitten voisit vaikka kirjoittaa "ennustuksen", eli kirjoitat vaikka, että mitä teette yhden vuoden päästä. Sitten kun on vuosi kulunut, niin luette sen sieltä, että mitä tulikaan kirjotettua. :D Sen tekstin voi vaikka peittää jollain, jos ei halua kurkkia sitä ennenkuin on vuosi kulunut. :)

Fanni

Hei mä keksin tuon edellisen perusteella että kirjoitetaan positiivisia adjektiiveja poikaystävästä, eli kaikki hyvät puolet. Niitä on varmasti sitten kiva lukea esim. riidan sattuessa tai muutenkin ja ajatella kuinka ihana se poikaystävä onkaan :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat