Mikä on sun lempparivalikko foorumilla? - Yleinen keskustelu

olematon

varmaan tää yleinen, terveys&hyvä olo ja ehkäisy... kyllä mä yleensä kaikki läpi käyn.

Sivut

Kommentit (53)

andra

Siis Cosmon foorumilla. Käytkö kaikissa tasapuolisesti vai hengaatko eniten jollain tietyllä?

Minä vastailen eniten varmaan tähän yleiseen keskusteluun, mutta luen kyllä aktiivisesti ainakin tota muotia ja terveyttä.

Sinsemilla

eniten täällä yleisessä osiossa hengailen ja ihmiset ja ilmiöt on myös kovassa käytössä... tulee noita muitakin välillä seurattua... :)

Jzzu

No ainakin nuo alueet missä on auktoriteettiä moderoida tulee luettua aika tarkkaan, muuten tulee varmaan aika paljon yleisen keskustelun puolella löpistyä.
Kaikki uudet postaukset tulee ainakin vilkaistua.

Lizzie

Lempparivalikkoja on mulla Ihmiset ja Ilmiöt ja tää Yleinen keskustelu.

Ehkäisy, deittailu ja kauneus- valikot on vähiten kiinnostavia.

Ja monesti tsekkaa uudet viestit, varsinkin moderointi-palstoilla.

*Sandy*

Itse käyn eniten Yleisessä keskustelussa, Parisuhteissa, Seksi sekä Ihmiset ja ilmiöt valikoissa. Muitakin tulee lueskeltua, mutta ei niin aktiivisesti.

Daisy

Itsekin oon tätä meinannut kysyä. Itse peruskäynnilläni käyn katsomassa ehkä pääasiassa yleisen keskustelun, parisuhteet ja ihmiset ja ilmiöt. Muissakin tulee tietysti vierailtua. Riippuu ihan paljonko aikaa on käytettävissä! =)

Miffy

Mä vastaan, että se valikko, jossa muistan olevan käynnissä kivaimmat keskustelut :lol: Eli siis vaihtelee. Ihmiset ja ilmiöt on kestosuosikki.

JJEMMY

Parisuhde osion takia enimmäkseen rekisteröidyin tänne sillon, mutta enää ei tuu niin tiivisti sitä luettua kun sinkkuna elelen. Nykyään täällä yleisessä tulee pyörittyä eniten :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat