Miksi? - Yleinen keskustelu

Daisy

Voi miten ikävää ja kamalaa. :( Todella surullisia asioita sitä voikin tapahtua.
Miten musta jotenkin tuntuu, että yleensä niin käykin, että viattomimmat ihmiset kuolee täältä maan päältä? Yleensä autokolareissakin se humalainen päälleajaja selviää naarmuitta, mutta tappaa viattomia. Tavallaan tietysti voisi ajatella, että ihminen joutuu kärsimään enemmän, jos on toilailuillaan tappanut jonkun ja joutuu miettimään sitä lopun elämäänsä... :?

Sivut

Kommentit (49)

Lizzie
Tonde
maaruli
DemonOfTheDay
mä oon monesti miettiny et sit kun on omia lapsia niin olen varmaan sängyn vieressä silmät rävähtämättä vahtimassa ettei ne kuole pois...kauheen pelottavaa kun eihän kätkytkuolemiakaan oikein osata selittää eikä niitä voi estää...kai? :cry:

Sama juttu. :/

Kuin tällä.

Tossa tilanteessa olen kuullut sanottavan, että ehkäpä taivaassa on ollu pulaa enkeleistä.

Mulle tuli kyyneleet silmiin.

pikku-kata

Tänään sain kuulla aivan järkyttävän uutisen. Ystävän vauva oli nukkunut aamulla pois. Vauva ei ollut edes vuotta täyttänyt! Vauvaparka oli oksentanut ja kurannut yli viikon ja terveyskeskuksesta lähetettiin vaan kotia, ei kuulemma ollut mitään hätää.

Tämmöisessä tilanteessa alkaa miettimään, et mikä helvetin oikeus on sellaisilla ihmisillä kuolla, jotka ei oo tehny kenellekään mitään pahaa? Ja sellaiset saa jäädä eloon, jotka ei arvosta yhtään elämää! Hyvänä esimerkkinä vois sanoa erään jätkän, joka kännipäissään törmäs mopolla puuhun ja oli aika lähellä kuolemaa, mutta jäi eloon. No, eipä tämä jätkä näköjään elämää arvosta sen vertaa, että lopettais nuo sekoilut! Sama ryyppääminen ja riehuminen jatkuu.

Pakko oli kirjoittaa jonnekin, niin kamalaa tää on. Eikä voi edes kuvitella, miltä ystävästä ja hänen miehestään tuntuu... Vaikka vauva ei ole mitään sukua tai kummilapsi, niin silti tää koskettaa mua. Koko matkan koulusta kotiin olin aivan itku silmässä ja nyt sitten päästän itkut ulos, ei enään pysty pidättämään... :cry:

figaro

Ymmärrän tunteesi. Pienten lasten poisnukkuminen satuttaa erityisen paljon, vaikka ei olisi itsellä kummi-lapsi -suhdetta tms.

Ihmetyttää tuo kotiin passittaminen :roll: Eivätkö he terveyskeskuksessa etsineet syytä lapsen ripuloinnille ja oksentamiselle?

pikku-kata
figaro
Ihmetyttää tuo kotiin passittaminen :roll: Eivätkö he terveyskeskuksessa etsineet syytä lapsen ripuloinnille ja oksentamiselle?

Eivät näköjään. Kotia olivat lähettäneet. Ystävän mies aikoo kuulemma nostaa syytteen tuosta kunhan pääsee asian yli. Ja mielestäni se on ihan oikein!

sopuli

Voi, miten kamalaa :shock: Pienet lapset on niin suloisia ja viattomia.. Ymmärrän kyllä, että koskettaa.

Mielestäni AINA pienen lapsen kohdalla pitäisi etsiä syy ripulointiin ja oksentamiseen, koska kova nesteiden menetys on vauvalle vaarallista... Kummallista toimintaa terveyskeskuksessa.

figaro

Juuri tuota nesteytystä minäkin mietin. Hitto, jos aikuisen ihmisen syömisiä vahdataan ja laitetaan tippaan, vaikka ei ole syömättä ja alle vuoteinen oksenteleva ja ripuloiva lapsi passitetaan kotiin niin johan on! :x

dana

Mun kaverin vauva kuoli kätkyt kuolemaan ja sekin oli alle vuoden ikänen. Olin myöskin aika järkyttynyt, eikä se mun kaveri ole vieläkään kunnolla selvinnyt siitä, vaikka siitä on jo kolme vuotta! Aina ei voi ymmärtää elämää

sopuli

No aivan! Luulis jo maalaisjärkikin sen sanovan, että pieni lapsi kuivuu aika nopeasti, jos ei saa nesteitä... Herranjumala. Mutta totuuden nimissä voin sanoo et sellaista kulkijaa tuolla sairaaloissa näkee et tulee mieleen, onko elämäni todella tällaisten ihmisten käsissä :roll: Tosin, itsekin yritän aina muistaa, että lääkärit sun muut on vain ihmisiä ja virheitä tulee, mutta että laittaa pienen ripuloivan ja oksentavan lapsen kotiin...??

SunLion

vittu että tollasta ei voi hyväksyä :evil: väittäisin että alle vuoden ikäsen vauvan oksentelu ja ripulointi on aina tutkittava ja hoidettava!

maaruli

Voi kuinka tulin surulliseksi kun tuon luin... :cry: En toivoisi kyllä kenenkään kohdalle. Mun mielestä kenenkään ei pitäisi joutua hautaamaan omaa lastaan.

pikku-kata
maaruli
Voi kuinka tulin surulliseksi kun tuon luin... :cry: En toivoisi kyllä kenenkään kohdalle. Mun mielestä kenenkään ei pitäisi joutua hautaamaan omaa lastaan.

Niimpä... Ystävä kertoi tuosta lääkäristä ja kyseessä on se sama papparainen, joka mullakin oli kerran. Menin kurkkukivun takia lääkäriin ja työnsi sen tikun melkein mahaan asti kun tutki kurkkua... Hyvä ettei oksennus lentänyt, mut oli kyllä lähellä! Ja ois lentäny suoraan sen lekurin päälle... :)

Ja toiselle kaverille tää samainen lekuri myönsi selkäkipuun K-vitamiineja... :?: :?:

DemonOfTheDay

mitä helevettiä!!! :evil: toivottavasti vanhemmat oikeasti jaksaisivat nostaa syytteen..ei tollasesta saa päästä kovin vähällä varsinkin kun ihan selvästi arvauskeskus on tehny jumalattoman virheen...
mä oon monesti miettiny et sit kun on omia lapsia niin olen varmaan sängyn vieressä silmät rävähtämättä vahtimassa ettei ne kuole pois...kauheen pelottavaa kun eihän kätkytkuolemiakaan oikein osata selittää eikä niitä voi estää...kai? :cry:

maaruli
DemonOfTheDay

Tonde
maaruli
DemonOfTheDay

Kuin tällä.

Tossa tilanteessa olen kuullut sanottavan, että ehkäpä taivaassa on ollu pulaa enkeleistä.

Satsuma

Aivan järkyttävää.. Tuollaiset "lääkärit" pitäis todellakin saada vastuuseen! Vaikka toki hekin tekevät virheitä, mut tämä tietty lääkäri kuulostaa jo tosi oudolta..

Voimia paljon sulle, sekä ystävällesi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat