Hassuimmat asiat josta olet riipuvainen ? - Yleinen keskustelu

Pirpana

Kahviriippuvuutta esiintyy :)
Enkä saa sormiani millään irti hiuksistani kun ne ovat puhtaat ja kiiltävät. Pakko kieputella ja tehä koko ajan sormikiharoita :oops:

Sivut

Kommentit (160)

omaruru

Rupien raaputtaminen. En voi vastustaa sitä, en niin mitenkään. Parasta on joku ihana iso rupi vaikkapa polvessa, jossa se arpi ei niin haittaa. Vähän ikävää oli sitten teini-iässä se kun naama alkoi olla arvilla tämän vuoksi. :lol:

Mary Alice

huulirasva. ilman sitä ei minnekään kannata lähteä, omistankin aina vähintään kaksi huulirasvaa saman aikaisesti, kun noilla on tapana unohtua millon minnekin, niin ainakin yksi on aina käden ulottuvilla. :)
kännykkä riippuvuuteni on paha. sen on oltava koko ajan vieressä. en pidä soitto-tai viestiäänistä niin pidän kännyä äänetömällä jatkuvasti, minun on nähtävä kun se soi, muuten en huomaa sitä. :roll:
poikakaveri.. ikävä tulee nopeasti :( ennen kun lähden/ hän lähtee on saatava pusu ja hali, muuten pessimistinä ajattelen jonkin olevan pahasti pielessä.
kynsiviila.. aina kynisen lohkeilua vähätellään vaikka se on vakava asia. on todella ärsyttävää jos kynsi lohkeaa jossain ja sitten hukset ja vaatteet takertuvat koko ajan tähän kynteen kiinni.. viila on oltava mukana!
limppari... sitä on saatava niin usein kun mahdollista.
olen myös koukussa energia juomiin.. suosin Ediä koska siinä on kierre korkki :) tykkään myös uusista Red energy karkeista. näitä kahta kun syö yhtä aikaa saa kofeiinia varmasti riittävästi :roll:
purkka.. mukana pitää olla aina. säästöpussit on parhaita.

eikä välttämättä tässä järjestyksessä.. :lol:

Sharon

^ Sama! Mies inhoaa tota piirrettä mussa, ei kestä katsoa kun revin rupia vaikka ottaa kipeää ja verta valuu. Mä myös nypin miestäni kokoajan jos löydän ihosta vähänkin jotain irti revittävää. Ei tykkää jostain syystä siitäkään. :lol:

Pirpana

Oon riippuvainen..

- ihastumisesta, jatkuvasti pitää olla äksöniä jonku kans ainaki näin kesällä
- piirtämisestä
- huulikiilloista
- kahvista
- tietokoneesta.. :roll:
- menosta ja meiningistä, en osaa enää vaan olla
- koirulistani <3
- kavereista, on ne vaan tärkeitä

_n88_

Oon riippuvainen ihan liian monesta :) :

-kavereista
-suklaasta
-mansikoista
-tietokoneesta
-kännykästä
-ruisleivästä
-musiikista
-kalenterista (pitää olla joka paikassa mukana..)
-lompakosta ( sama juttu ku em.)
jne..

millis

Lenkkeily!! Mä tuun hullux, jos mä en pääse lenkille vähintäänki kerran päivässä! Ja sillon kaikilla menee varmasti järki muhun! :twisted:

brunetti1981

Eli hassuimmat asiat josta olet riippuvainen?? :lol:

Itse olen esim. näistä:

HIUSTENKUIVAAJA!! saan hepulin jos en saa kuivattua hiuksia vaikka se onkin huono hiuksille.

KÄNNYKKÄ, voi apua jos se on jäänny kotia!!

RIPSENTAIVUTTIMET ripsiä pitäis välillä taivutella pitkin päivää vaikka ei ole tarvis...

:P :lol: :D :? :shock:

omena

No ehdottomasti hassuin (ja eniten rahaa vievä) asia, josta olen riippuvainen, on nettitilaaminen! Ääk.. Tilaan kaikkea vaatteista ja kengistä mattoihin.. Ja rahaa palaa. Ja poikaystävä tykkää. :lol:

sakura

Mä oon kanssa ihan järkyttävän riippuvainen föönistä. Iskee kauhee ahistus jos joutuu olla jossain ja hiukset ei oo föönattu.. :roll:

Lisäks oon totaalisen riippuvainen sähköpostista. Oon ihan pinteessä jos en pääse kattoo sähköpostii joka päivä..

Sinsemilla

ei tää nyt kovin haasu asia oo, mut kyllä tuntuu välillä että oon sokeririippuvainen... ja nettikin on nyt aika hyvin koukuttanut...masennun jos en pääse nettiin... ;)

Fansku

Siitä että saan suukon ja halin ennen kuin avomies lähtee. Se on vaan ihan pakko, vaikka olisin nukkumassa tai olisi kuinka kiire! Toinen on huulirasva.

*Sandy*

Mullakin pahin taitaa olla tämä nettiriippuvuus (ja myös tämä foorumi - kahtena päivänä en ehtinyt käydä täällä, ja nyt on kauhea paniikki päällä, että jos olen misssanut jotain tärkeää :lol: ). Toinen asia on puhelut äitini kanssa :oops: Niistä aina jää niin hyvä mieli, että en osaisi olla ilman niitä puheluita.
Huulirasva!! Jos se jää kotiin kun olen lähtenyt, niin päivästä tulee tuskaisen pitkä kuivien huulien takia.. Hmm, ja kaipa olen vähän riippuvainen poikaystävästänikin.. :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat