Arvostele biisi - Yleinen keskustelu

TaskuMyy

:lol: :lol: :lol:
Ei jessus, tuli ihan muistot mieleen :lol: Tätä ala-asteella ja ylä-asteen alussa niin popitettiin että ihan hirvittää :lol:
Mutta nyt ei kamalasti iske, jotenkin kuulostaa tylsältä sanotukset.. Sävel nyt on ihan ok.

Kylie Minogue - I Believe in You
http://www.youtube.com/watch?v=qIIpowId1XY&feature=related

Sivut

Kommentit (903)

Piperr

Oooh, olen kuullu tän biisin tositosi monta kertaa ja aina miettiny et mikähän tämä on! :shock: Aivan mielettömän kaunis: herkkä melodia, kaikessa yksinkertaisuudessaan upea, laulajan ääni kulkee jotenkin käsi kädessä tuon melodian kanssa. Lyriikat on myös todella hyvät, niissä on jotakin sisältöä, tarinaa. Kouluarvosana 9½.

http://www.youtube.com/watch?v=dlzHAe4m7bg&feature=related The Sounds - Like a lady

figaro

Ja arvosteleminen jatkuu.. ;)

Ideana siis arvostella edellisen postaajan kuuntelema/mainitsema biisi (ei esittäjää vaan kuunneltu biisi ;))ja antaa oma ehdotelmansa :D Ei siis kaikkia edellisiä vain ainoastaan edellisen kirjoittajan ;)

Aloitetaan helpolla..

[color=green]Apulanta - Armo[/color]

Miffy

No kikkelis kokkelis, tuo pändi oli hyvää ehkä parin ekan levyn verran. Ihan ok biisi (jos nyt yhdistän sen oikeeseen biisiin :D), muttei sytytä.

Rage against the machine: People of the sun

figaro

Aijaijaih.. Ei minun makuuni :? Laulutapa ei toimi minun kohdallani ja toisaalta sävy (voikohan noin sanoa :shock:) on hyökkäävä. Ja itse biisi on aikasen tylsä.. :o (Kuulin ensimmäistä kertaa :P)
[color=violet]
Theatre of Tragedy - And When He Falleth
[/color]

vihollinen

Theatre of tragedy..

Ei mun makuuni kuuluvaa musiikkia :D Tosin, en tyrmääkkään täysin, sillä uskon että itsekin tuota voisin tietyssä mielentilassa kuunnella.

[color=red]PMMP - Pikkuveli [/color]

figaro

PMMP on yllättänyt monet kerrat. Tämä cover-biisi vain ei taas ole onnistunut. Itse pidän alkuperäisestä versiosta enemmän.. Siinä on se oikeanlainen melankolia. Paula ja Mira eivät vain sovi tunnelmaan :roll:

[color=blue]Korpiklaani - Kädet siipinä[/color]

rizangel

Tuo korpiklaani - kädet siipinä oli mulle ihan uus tuttavuus. Mutta pidin siitä tunnelmasta Iso käsi! :roll:

Yritin pitkään löytää sopivaa biisiä tähän ja tässä tulee ajan tulos elikkä :

[color=violet][/color]kotiteollisuus - minä olen

vihollinen

kotiteollisuus..

en normaalisti tästä bändistä tykkää, mut tää biisi iskee lujaa :D
aina ku autossaki tää soi ku ajan, ni hoilaan kyl ihän täysillä mukana :oops:

Stratovarius- 4000 rainy nights

figaro

Hmm.. En yleensä kuuntele sukkahousuheviä. Stratovariuksella on muutamia hyviä biisejä. Tämä on hieman laahaava, jopa tylsä :oops: Menee kuitenkin tausta- tai unimusiikkina :D

[color=orange]Mokoma - Uni saa tulla[/color]

Sinsemilla

voi itku...siis miun pitäs kyllä tietää tää biisi, kun melkein sukua Tuomon kanssa (tätini mies)... muistaakseni radiosta kuullu kyllä pari kertaa... ja ihan ookoo biisi... vai pitäskö nyt kehua oikein kunnolla, että saadaan levymyynti taivaisiin!!!? ;) en kyllä itse tuonsortin musaa kuuntele...

Redrama: Street music

DemonOfTheDay

mjääääh...enpä ole kauhea fani kun enemmän tätä hevirokki puolta edustan mutta ei se nyt ihan syvältä kuitenkaan ole :roll:

[color=red]Tehosekoitin - Hetken tie on kevyt[/color]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat