Mitä kivaa olet tehnyt toiselle? - Yleinen keskustelu

figaro

Mietin juuri, että itse pyrin tekemään nyt hyviä ja kivoja juttuja mm. juuri tuon vapaaehtoistyön tiimoilta...

Voitte olla ylpeitä kaikki - myös liquid - olemassa olostanne ja hyvästä työstä esim. täällä foorumilla ;) Eikä teidän tarvitse kuin olla vain :)

Sivut

Kommentit (81)

Liquid
Miffy
...Silloin se oikeastaan todellisen ihanan luonteensa vasta näyttääkin...

Ei minulla vain. Kuten sanoin, jotain pitää tehdä, että se olisi. Ja sitä mitä se on, en kerro.

Daisy

Minäpä kävin luokan kanssa Gastro-messuilla ja jokaisen näytteen kohdalla jonka mukaani haalin, ajattelin, kuinka kivaa on antaa ne kaikki (niinku tavallaan, onhan ne osaks mullekin kuitenkin) mun poikaystille sitten kotona. :) Musta on maailman ihanin ANTAA ( :wink: ). Kiva saada toinen ilahtumaan!

Liquid
Miffy
No anna itelles mahdollisuus.

Mahdollisuus mihin?

Elämä ei ole ihanaa, jos sen antaa vain olla tekemättä mitään sen hyväksi, että se olisi ihanempaa.

Jimmy KImmel
Tonde
MITAH!?! :shock: Onko Jimmy ja Miffy SAMAA mieltä??

Eikä edes ole ensimmäinen kerta... :? Muistan hyvin elävästi, mutta niin kauhun sekaisin tuntein, kun tuolla laihdutusfoorumilla ollaan oltu eräästä asiasta samaa mieltä... Pakko ottaa testosteroonia tai jotain! :lol: Kyllä niitä muitakin varmasti on ollut, nyt vain en muista.

leben

[color=darkred]Kaveri poltti selkänsä eilen rannalla, joten ystävällisesti rasvasin selkää muutamaan otteeseen illalla.. Tämä tuli ensimmäisenä mieleen.. [/color] :)

Jzzu

Eli kuten otsikkokin sanoo tämän aiheen alla keskustellaan epäitsekkäästi siitä mitä kaikkea kivaa muille voi tehdä ja tehdään. :wink:

Mitä sinä olet viimeksi tehnyt piristääksesi/auttaaksesi kanssaihmistä?
Kertoilkaa myös yleisesti vinkkejä toisten piristämiseen.

Lisää hymyjä katukuvaan ihmisten naamoille! :D

Annie the Pooh

Vein kerran kaverille ihan vaan huvikseen kukkia kun menin käymään. Ei osannu odottaa ollenkaan, oli aika iloinen.

Ja sitten on nämä kahvittelu-jutut, kiva on saada tai laittaa kahvillekutsu kaverilta ja sitten jutella kaikki viime aikojen tapahtumat läpi.

Rixuliini

Yritän aina ostaa jotain tuomisia kun menen käymään jossain.
Ostan usein miehelle jotain pientä.
Yritän muistaa kavereita aina merkkipäivinä..yleensä kyllä unohdan.. :oops:
Hymyilen ja kiitän aina kaupoissa myyjiä.

Jzzu

Mie tykkään kans ostella kaikkia pieniä lahjoja ja ylläreitä kullalle ja kavereille jos satun jotain sellaista löytämään jonka tiedän olevan toisen mieleen.

Pyrin myös kaupungilla liikkuessa hymyilemään vastaantulijoille vaikkeivat tuttuja olisikaan, joskus joku hymyilee takaisin ja se on sen arvoista. :D

Eilen soitin uudelleen äidille vain sanoakseni että minulla on ihana äiti jota rakastan ihan kamalasti. :wink:

Töissä ollessani olen aika usein ostanut esim. ystävänpäivänä kahvileivät koko työporukalle ja keittänyt kahvit vaikken itse kahvia edes juo.

Se että on saanut toisen hyvälle tuulelle on jopa palkitsevampaa kuin se että olisi saanut jotain. :wink:

Amalia

Kiittelin oikein kovasti, kun sain vaatekaupassa tosi hyvää palvelua. Kyseessä oli pikkuputiikki, jollaisissa myyjät yleensä hyökkää heti täysillä kimppuun ja melkein suuttuu jos ei osta jotain. Piristävä poikkeus siis :).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat