Päivän vitsit - Yleinen keskustelu

-oAsis
kaljamato
- Kaksi ruotsalaista on hirvimetsällä. Toinen heistä lyyhistyy yhtäkkiä maahan ja menee tajuttomaksi. Hänen toverinsa soittaa heti kännykällä hätänumeroon ja sanoo: "Kaverini kuoli! Mitä minä teen?!" Hätänumerosta vastataan rauhoittelevalla äänellä: "Älä hätäile, minä autan. Varmista ensin, että hän tosiaan on kuollut." Puhelin vaikenee, kunnes kuuluu laukauksen ääni. Ruotsalainen palaa puhelimeen ja sanoo: "Selvä on. Mitä sitten?"

- Mies tulee töistä ja rojahtaa sohvalle. Vaimo sanoo, "aita on rikki, viitsisitkö sinä korjata sen?" Johon mies "v***u mä mikään timpuri ole!" Seuraavana päivänä vaimo taas miehelleen, "pesukone ei toimi, viitsisitkö katsoa sitä?" Johon mies taas töykeään sävyyn "v***u mä mikään sähkömies ole!" Seuraavana päivänä kaikki pelasi, aita oli korjattu ja pesukonekin toimi. "Kuka ne korjasi?" mies kysyy. "Naapurin Arto", vastaa vaimo. "Nooh, paljonko tahtoi?", mies jatkaa. "Ei mitään, kysyi annanko pullaa vai p**lu." "Noh, sä sitte leivoit pullaa" mies jatkaa, johon vaimo "v***u mä mikään leipuri ole!"

ihan helvetin hyvä!! :lol: :lol: :lol:

Sivut

Kommentit (140)

Zuzannah
Aimée
Maatilalla oli hevonen ja kissa. Eräänä päivänä hevonen putosi kuoppaan ja huusi kissaa apuun. Se pyysi kissaa hakemaan isännän bemarin ja vetämään sillä hevosen ylös. Kissa teki työtä käskettyään ja hevonen saatiin ylös.

Eräänä päivänä oli kissan vuoro pudota kuoppaan. Se huusi hevosta apuun ja pyysi tätä hakemaan taas isännän bemarin.
Hevonen otti vehkeensä esiin, pudotti sen kuoppaan ja käski kissaa kiipeämään sitä pitkin ylös. Kissa kiipesi ja näin saatiin kissakin ylös kuopasta.

Tarinan opetus: Jos on hevosen vehkeet, ei tarvitse bemaria poimiakseen kissoja kyytiin :)

tää oli ihan oikeesti hyvä :) sain päivän ekat naurut :lol:

Hawana
Nakkis

8. Calissa, Kolumbiassa nainen saa harrastaa seksiä vain aviomiehensä kanssa. Kun tämä tapahtuu ensi kertaa, naisen äidin on oltava mukana makuuhuoneessa todistamassa aktia.

:lol: järkyttävää!

millis

Kirkolla oli oma sauna, joka toisena päivänä sitä käyttivät nunnat, joka toisena papit. Kolme pappia oli menossa saunaan, mutta huomasivatkin liian myöhään, että on nunnien sauna vuoro. He tekeytyivät patsaiksi uima-altaan reunalle. Pian kolme nunnaa saapuivat altaalle. Papit katselivat kuinka nunnat uivat.
Saunassa nunnat keskustelivat patsaista.
Ensimmäinen nunna sanoi:
"Näittekö ne komeat patsaat? Niihin sai ripustettua pyyhkeen."
Toinen nunna oli ripustanut saippuapussinsa.
Kolmas nunna sanoi innokkaasti:
"Huomasitteko, että kun niitä puristi, sieltä tuli hoitoainetta?"

amethystine

Joudutaan kullan luona siirtelemään aina patjat lattialle et voidaan nukkua vierekkäin, niin eilen kulta siirsi pöytää edestä ja yhtäkkiä kuuluu hirvee rumina ja pöytä tavaroineen kaatuu. Kulta kömpii lattialta ja sanoo silleen söpösti: "Noku kompastuin sipsipussiin! Se jalka meni sinne sisälle ja sit luisuin ja..." Pikkusen pisti naurattamaan väsyneenä ja historiaa päntänneenä.

Lania

^^^ :lol: :lol: repeen :D:D

Annie the Pooh
[size=9]Jumala oli luonut Aatamin ja Eevan, vielä oli kaksi asiaa mitkä hänellä oli
annettavana heille.

Jumala sanoi: "Kaksi asiaa olisi vielä, toinen on kyky pissata
seisaaltaan..."
Aatami keskeytti: "Minä, minä haluan sen, se olisi tosi kivaa, elämä olisi
paljon helpompaa ja hauskempaa!"

Jumala katsoi Eevaan ja Eeva nyökkäsi ja sanoi: "Miksipä ei, ei se
minulle niin
välttämätöntä ole."

Niin Jumala antoi Aatamille tämän lahjan. Aatami kiljui riemusta, hyppäsi
seisaalleen ja pissasi ympäriinsä, roiski seinille ja juoksi rantaan ja
pissaili ihastuneena kuvioita hiekkaan.

Jumala ja Eeva katselivat Aatamin riemua, ja Eeva kysyi Jumalalta:
"Niin, mikä se toinen asia oli joka on vielä lahjoittamatta?"

"Aivot Eeva, aivot[/size]."

Tostapa tuli mieleen..

Luotuaan Aatamin ja Eevan lähes valmiiksi, halusi Jumala vielä lopuksi neuvotella aivoista. Aatami kuuli kyseen olevan vaivoista, ja toivoi mahdollisimman pieniä ja huomaamattomia...

Jimmy KImmel
Aimée
Maatilalla oli hevonen ja kissa. Eräänä päivänä hevonen putosi kuoppaan ja huusi kissaa apuun. Se pyysi kissaa hakemaan isännän bemarin ja vetämään sillä hevosen ylös. Kissa teki työtä käskettyään ja hevonen saatiin ylös.

Eräänä päivänä oli kissan vuoro pudota kuoppaan. Se huusi hevosta apuun ja pyysi tätä hakemaan taas isännän bemarin.
Hevonen otti vehkeensä esiin, pudotti sen kuoppaan ja käski kissaa kiipeämään sitä pitkin ylös. Kissa kiipesi ja näin saatiin kissakin ylös kuopasta.

Tarinan opetus: Jos on hevosen vehkeet, ei tarvitse bemaria poimiakseen kissoja kyytiin :)

Tää oli jo melkein hyvä! :D

Lucky Lady

Kuuluisia viimeisiä sanoja osa II:

"Kyllä se sillä yhdelläkin pultilla pysyy kiinni"
"Mahtaako tässä olla virtaa?"
"Mitähän tuosta tapahtuu?"
"Kyllähän tämä kaksi kestää"
"Ei se näytä vihaiselta"
"Kyllä minä sienet tunnen"
"Ai tästä vai?"
"No en kai minä nyt ladatulla aseella leikkisi!"
"Olen minä ennenkin saanut nämä bensalla syttymään"
"Se bluffaa vaan"
"Aina noissa mittareissa on vähän heittoo"
"Ton pitäs kestää"
"Ei tämä ainakaan maistu kovin pahalta"
"Eiku..."
"Vittu te helvetin enkelit mitään kovii oo"
"Näin pienen homman takia en kyllä rupee turvavaljaita kiinnitteleen"
"Ei ne pure jos sä et pelkää niitä"

Aimée

miizu

Hauskaa :) Kerron nyt ainoan vitsin minkä muistan silleen kokonaan hyvin, oon hirmu huono vitsien kanssa. Ja juuri miun tapasta, että ainoa vitsi minkä muistan on melko härski :D

4 nunnaa pääsi taivaaseen. Taivaan portilla Pyhä Pietari otti vastaan nunnista yksi kerrallaan. Ensimmäiseltä hän kysyi "Oletko, sisar hyvä, koskaan koskenut penistä?" Nunna epäröi hetken ja vastasi häpeillen "no, ehkä ihan pikkuisen, sormen päällä vain." Pyhä Pietari käski nunnan pestä sormensa pyhässä lähteessä, se pesee kaikki synnit pois.
Toinen nunna tuli ja Pyhä Pietari kysyi saman kysymyksen. "No tuota, kädellä ehkä kerran olen.." vastasi nunna. Pietari käski hänenkin pestä kätensä pyhässä lähteessä. Oli kolmannen nunnan vuoro ja Pyhä Pietari kysyi häneltäkin, "oletkos sinä koskaan koskenut penistä?" Ennen kun kolmas nunna kerkesi vastata, neljäs nunna huutaa taustalta "Minä en kyllä suutani pesetä siellä jos tuo on perseensä pessyt siellä ennen minua!"
=D>

Tigerheart

:mrgreen:

Nyt perustetaan tänne sellainen jatkuva sivu, johon foorumilaiset voivat laittaa omia vitsejään ilahduttamaan toisten päiviä!! :-k

:lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat