Mitä unta näit viime yönä? - Yleinen keskustelu

shazzer

Kauheaa painajaista! Tässä asunnossa asui ennen mummo, ja nyt näin että yhtäkkiä tänne asuntooni alkoi ilmestymään vanhan naisen vaatteita. Sitten se alkoi kummittelemaan ja mulla pelotti ihan tosissaan. Oli mulla joku pesäpallomailan tyylinen kädessä kun menin katsomaan kylppäristä onko se siellä ja siellä tämä mummo olikin, Acmed the dead terrorist-hahmon muodossa :lol:

Sivut

Kommentit (469)

mis4

näin kamalaa ja vieläkin häiritsee uni. tein nimittäin raskaustestin mutta en katsonut tulosta. olenkin miettinyt viime aikoina kyseistä asiaa.. :?

sense

ajelin autolla, yhtäkkiä kävelin rattaiden kanssa ja mua ammuttiin, sitten juoksin koiran kanssa kotiin ja jotenkin pelastuin enkä kuollut, vaikka melkein koko kortteli tästä ympäriltä kuoli kun tämä ampuja (paikallinen nuorisotyöntekijä :D) sekosi päästään ja ampui kaikkia..

että sellaista.

shazzer

Näin unta papastani jokua kuoli 11 vuotta sitten. Ihana uni oli! En niinkään muista mitä siinä tapahtui, mutta jospa pappa oikeasti vieraili siellä.. :roll:

Amorous

Näin unta että yllätin kullan pettämästä mua jonku kauheen kauniin naisen kanssa. :roll: Ne vaan jatko sitä hommaansa siinä tyytyväisen näkösinä ja kulta kysy haluanko tulla mukaan. :roll: Hyi. Onneks heräsin siitä. Näin kyllä sen jälkee ties mitä muitaki unia. esim. Meillä oli kylässä jotai vanhoi tuttuja ja sitte yks niistä kysy multa "Oletkos sinäkin jo 8-vuotta." :D

tata

Mä näin taas painajaista (nähny tätä samaa ennenki), et mut murhattiin siin lopussa :( Kaikkee muutaki siinä oli, mut toi murhaaminen jäi liian hyvin mieleen :(

Yummy

Mä näin unta, että olin Sinkkuelämän Miranda, ja joku mies otti musta "mallikuvia". Sen jälkeen se sitten halus naida, mutten antanut.

Sit yhtäkkiä olinki meren rannalla kalliolla ystävän kanssa. Oltiin molemmat jotain merenneidon tapasia olentoja. Ystävä hyppäs veteen, jossa joku jättimäinen mustekala tarttu siihen. Mä yritin vetää sitä ylös ja sainki sen vihdoin vedettyä. Ite olin jotenki parempi uimari ja hyppäsin sit sinne veteen ja lähin uimaan tosi kovaa poispäin ja mustekala tuli mukana. Ystävä sai sit uitua toiselle rannalle ja mä tulin perässä..

Edit:
Pakko kertoa vielä. Toissa yönä näin unta rakastelusta Marilyn Monroen kanssa. :wink:

Chimerah

Näin unta, että voitin Kenosta 4000 euroa. Olin aivan onnessani, että "nythän mun ei tartte sitten kesäkuuksi etsiäkkään töitä, kun pärjään vallan mainiosti!" :D Aamulla iski karu totuus --> se olikin vain liian hyvää unta.. :roll:

xaz

Hatarat on muistikuvat, mut joku mun kavereista oli raskaana, se tuli aivan täytenä yllätyksenä. Ja sitte ite kaulailin ja pussailin jotain miestä, ja se mies sano et mä tuoksun tosi hyvälle (ton tayty tulla eilisestä sinkkuelämästä, eikä mistään muualta :lol: ) ja siinä samassa mää heräsinki.

Se vain jäi ärsyttään etten yhtään tiiä kuka toi jätkä oli :roll:

shazzer

Yummy Hehee, taidat olla seksuaalisuutesi kanssa sujut uniesi perusteella :wink:

Minä taas näin Will ja Grace-tv-sarjasta. Molempien serkut (tai jotku sukulaiset) asuivat tuossa naapuri kunnassa, ja heidän piti soittaa johonkin radio-ohjelmaan (voiceen tai nrj:hin), koska olivat voittaneet puoli kiloa uusia perunoita..

En minä ymmärrä mitä minun alitajunnassa tapahtuu :shock:

Rasberry
persimon
anteeksi modet, munkin viesti on nyt ihan OT :lol:
jos asiasta mitä pelkää, näkee painajaisia, on syytä keskustella asiasta (tässä tapauksessa kumppanin kanssa) niin, ettei pelkoa ole ja se ei kolkuta enää ainakaan niin pahasti takaraivossa, että siitä yöllä näkisi painajaisia.
tää on auttanu ainakin mua. mä pelkään raiskatuksi/siepatuksi tulemista ja näin siitä vuoden ajan painajaisia, enkä jaksanut enää. menin terpeutille juttelemaan, ja olo on helpottunut kun sai puhua asiasta.

mullakin on pettämisen pelko, koska sitä tapahtuu niin paljon nykypäivinä. siksi en halua vielä seurustella, koska pelkään epäonnistumista ja uskottomuutta ihan liikaa...toivottavasti terapeutti ei vaadi lisämaksua jos alan tästäkin hänelle joskus tilittämään :lol:

Siis ei mulla mitään ihan noin suurta pelkoa asialle ole :shock: siis ollaan asiasta keskustelu vaikka kuin monesti, sillä miehenkin entinen suhde päättyi pettämiseen toisen osapuolen vuoksi. Joten siis samassa veneessä ollaan<3

Ei tuo pelko millään lailla mun elämää hallitse, ei mustasukkaisuus kohtauksina tai minään. Välillä jos näkee jotain sellasta unta, niin hetken aikaa on että "voi itku kun tuli taas nähtyä kivoja unia", ja kulta ottaa kainaloon. Siihen paikkaan unohtuu ne unet :D ja luottamus meidän pikku perheessä on todellakin aivan huimaa! En ikinä usko että mies minua pettäisi millään tavalla, ollaan molemmat aikoinaan koettu mitä se tuottaa. Sitä vaan on niin rakastunut että miettii hölmöjä :wink:

Mutta nyt loppu kammottava OT :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat