Foorumin uudistukset - Yleinen keskustelu

Rixuliini

No mulla oli ihan suht hyvät aihepiirit, tosin en minäkään kauheasti tuolla parisuhteissa liiku, mutta mikäs siinä! :wink:

Kyllä minäkin omat mielipiteeni edelleen julkituon, mutta en muutenkaan ole mitään pään aukomista suuremmin harrastanut, joten tuskinpa tästä eteenkään päin. 8)

Sivut

Kommentit (43)

Miffy
Lizzie
Nöyy mut on pistetty modeksi seksiin :cry: Mä skippaan yleensä ne ihan suosiolla jo nyt, yhyy.

Ja tiedoksi kaikille että sanoin että voisin tulla modeksi vain jos kukaan muu ei suostu, että voin silloin kantaa korteni kekoon. Mutta eipä tuo varmaan paha nakki ole kun on noin monta modea. Mutta saanko mä enää aukoa päätäni jos oon mode?? :shock: :lol:

Mä ainakin ajattelin ;) :lol:

*Sandy*
figaro
Juuh.. Uudistuksia tulee siis vähitellen, joten odotellaan vielä kärsivällisesti :D Näin minua on infottu ;)

(Lisää hymppiä ja jotain extraa.. :P )

Jee! Sitä odotellessa :D

Ritu

Mulla sentäs oli ihan jees aiheet moderoitavana :D Ei harmita yhtään.. pelkäsin kans joutuvani just lukeen jotain parisuhdejuttuja tai seksistä :P Ku ne yleensä skippaan aikalailla.

Lizzie

Nöyy mut on pistetty modeksi seksiin :cry: Mä skippaan yleensä ne ihan suosiolla jo nyt, yhyy.

Ja tiedoksi kaikille että sanoin että voisin tulla modeksi vain jos kukaan muu ei suostu, että voin silloin kantaa korteni kekoon. Mutta eipä tuo varmaan paha nakki ole kun on noin monta modea. Mutta saanko mä enää aukoa päätäni jos oon mode?? :shock: :lol:

figaro

Juuh.. Uudistuksia tulee siis vähitellen, joten odotellaan vielä kärsivällisesti :D Näin minua on infottu ;)

(Lisää hymppiä ja jotain extraa.. :P )

Lania

Voi eiii elämä järkky taas, oli just tarkka järjestys miten ja miks alueita ja palstoja pitää lukee ja nyt siitä tuli ihan epälooginen :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat