Mitä pelkäät / mistä haaveilet? - Yleinen keskustelu

kissanminttu

Pelkään..
...menettäväni rakkaimman ihmisen tai kuolevani tai, että eläisin tyhjän elämän.

Unelmoin...
...onnellisesta elämästä, perheen perustamisesta ja matkustelusta, sellaisesta elämästä joka on mun ajatusten mukaan täydellinen :)

Sivut

Kommentit (59)

Jimmy KImmel
Miffy
Jimmy KImmel
Shandril
Eli nyt tahtoisin kysyä teiltä rakkaat Cosmo-siskot (ja saa Jimmykin vastata :wink: ), että

OT, mutta onneksi olkoon! Tienasit juuri ensimmäiset pisteesi Jimmyltä! :D (Miffyn harmiksi niitä vielä jaellaan...) :wink:

Ai että ihan mun harmiksi :lol: Jakele sitten mullekin tästä lunkista suhtautumisesta :lol:

Okei. Saat pisteen lunkista suhtautumisestasi, mutta puolet tuosta pisteestä tulee oikeasti säälistä eli säälipiste... :lol:

Miffy
Jimmy KImmel
Shandril
Eli nyt tahtoisin kysyä teiltä rakkaat Cosmo-siskot (ja saa Jimmykin vastata :wink: ), että

OT, mutta onneksi olkoon! Tienasit juuri ensimmäiset pisteesi Jimmyltä! :D (Miffyn harmiksi niitä vielä jaellaan...) :wink:

Ai että ihan mun harmiksi :lol: Jakele sitten mullekin tästä lunkista suhtautumisesta :lol:

Shandy
Rixuliini
Pelkään: Läheisten sairastumista ja kuolemaa, yleensäkin että oma terveys pettää, onnettomuuksia ja sitä että elämästä tulee tylsää.

Haaveilen: matkustelusta, mukavasta työpaikasta, omasta isosta kodista, siitä että elämä tulee aina olemaan yllättävää ja rentoa, ehkä muutamasta lapsesta joskus myöhemmin ja pitkästä elämästä yhdessä oman kullan kanssa. Että me vielä keinutuolissa vanhainkodissakin kiusoittelemme toisiamme.. :lol:

Meinasin kirjoittaa aivan samat asiat itsekin.

DemonOfTheDay

eniten kai pelottaa että teen/olen tehnyt jonkun täysin väärän ratkaisun elämässäni mikä tuhoaa sitten jotain hyvää...

haaveilen ammatista mikä liittyy mun mielenkiintoihin ettei tarvis ärsyyntyä jossain kuppasessa työssä, ja tietenkin iiiihanasta,rahakkaasta ja onnellisesta tulevaisuudesta (mitä tod.näk. kaikki haluaa itselleen)
No ja eikä tarvis olla mitenkään kauheen rahakas kunhan toimeentulo ois turvattu ja vähän löysää löytys aina.. :wink:

papuna

pelkään että menetän kaikki ja kaiken läheltäni...

haaveilen tasapainosta ja rauhasta sielussani.onnelisesta parisuhteesta,jossa elän nyt,mutta myös ikuisesti...

Jimmy KImmel
Shandril

Annie the Pooh

Haaveilen
- ammatista, jossa olen hyvä ja jossa viihdyn,
- kesätyöstä, joka olisi hauska (viime kesän työ, samalla porukalla, ilman viime kesän sähläyksiä),
- aviomiehestä ja kahdesta lapsesta, avioliitosta joka kestää ajasta ikuisuuteen,
- onnellisuudesta
- ulkomaanmatkasta (Rooman kautta keski-Eurooppaan) ja
- Civic Type-R:stä

Pelkään
- etten koskaan löydä itseäni, unelmien ammattiani,
- että jään yksin loppuelämäkseni (ei sillä että sekään olisi niinkään huono),
- että minulle rakkaat ihmiset poistuvat elämästäni liian varhain, erityisesti isäni,
- etten löydäkään elämässäni oikeaa tietä, millä kulkea
- hämähäkkejä (vaikkakaan en niin paljoa kuin vuosi sitten, kiitos viime kesälle), käärmeitä ja muita öttiäisiä

Shandril

ok... lyhyesti ja ytimekkäästi tuli pointti selväksi :wink: Sit kun uteliaisuus ottaa vallan, niin voin käydä tutkimassa teijän suhteen vaiheita muissa keskusteluissa :lol:

Pirpana

Haaveilen:
- kahdesta miehestä joista toisen kanssa haluaisin ehkä suhteen

Pelkään:
- että pilaan kahden kaveripoikani välit, sillä en halua sitä joka on ihastunut minuun vaan hänen kaverinsa joka myös on kiinnostunut minusta

Miffy

Mä oon kohta jauhanut tätä joka ketjussa ;)

Kyse on siis parisuhteesta eli poikaystävästä. Ongelma on, etten tiiä mitä haluan, jatkaa vai erota. Ja ahdistaa. Niih. :)

Shandril
Miffy
Mä pelkäänettä tää juttu mun p.ystävän kanssa ei IKINÄ selviä.

Jos saan kysyä niin p.ystävällä tarkoitat poikaystävää vai parasta ystävää? :) Ja siis selviämisessä tarkoitatko niinkun kestämistä, vai onko joku kriisi meneillään? :roll:

Nimim. miten niin utelias? :wink:

Miffy

Mä pelkään, että en tule koskaan onnelliseksi, että mun ahidstukset vaan aina jatkuu ja jatkuu. Just tällä hetkellä mä pelkään eniten sitä, että tää juttu mun p.ystävän kanssa ei IKINÄ selviä.

Mä haaveilen siitä, että olisin vielä joskus balanssissa itteni ja maailman kanssa ja että mulla ois jotneki hyvä olla. Sitten haaveilen stimuloivasta ja kivasta työpaikasta ja piiiiitkistä ulkomaanmatkoista.

Rahel

Pelkään: Rakkaimpieni menetystä, sitä että rakastun ja tulen satutetuksi, myös sitä että rakastun ja huomaan jämähtäneeni paikalleni sekä täysin ristiriitaisesti myös yksinjäämistä. Pelkään, että ihmissuhteissani teen valtavia virhearvioita, joita kadun myöhemmin katkerasti...

Haaveilen: Romantiikasta ja seksistä, mutta en välttämättä molemmista samanaikaisesti :wink: . Siitä, että joku halaa ja suukottelee ja ottaa kainaloon. Koulutusta vastaavasta työpaikasta, matkustelusta ja kesästä.

Shandril

Eli nyt tahtoisin kysyä teiltä rakkaat Cosmo-siskot (ja saa Jimmykin vastata :wink: ), että:

Mitä pelkäätte?

Mistä haaveilet tai unelmoit? Oletko päässyt joskus toteuttamaan haavettasi?

Saattaa kuulosta hullulta, mutta eniten pelkään sitä, että jämähdän elämässäni paikoilleni enkä tee asioita mitä olen aina halunnut. Toivottavasti näin ei käy :) ei ainakaan vaikuta vielä siltä,hih!

Olen aina haaveillut benji-hypystä, ja toissakesänä kävin tempasemassa sen kaivarin hypyn! Enkä voi edes sanoin kuvata :!: :P :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat