Mukavin muisto? - Yleinen keskustelu

brunetti1981

En tiedä onko tästä ollu koskaan aihetta mutta en löytäny ainakaan että ois ollu?

Mukavin muisto? :D

Sivut

Kommentit (29)

Rahel

Mullakin on onneks niitä mukavia muistoja paljon. Yhtä on vaikee laittaa muiden edelle, mutta se mikä tulee mieleen on yksi kesäpäivä (olisinkohan ollut jotain kuuden-seitsemän vanha), jonka vietin naapurin koiran kanssa aurinkoa ottaen. Oli sellanen oikeen hautovan helteinen kesäpäivä ja vietin sen koko päivän (no, ainaskin monta tuntia) lojuen pää koiran vatsan päällä. Oli oikeen mukavaa, lämmintä ja hiljaista.

vihollinen

Mulla kans mukavia muistoja on niin kauheesti, että en kyl osaa nostaa niistä yhtä parhaimmaks, enkä kaikkiakaan jaksa luetella :D

Mutta suurin osa mukavimmista muistoistani liittyy perheeseeni+kotieläimiini, poikaystävääni ja ystäviini. (yllättävää) :D

*Sandy*

Parhaimpia muistoja on tietysti paljon, parhaimpiin lukeutuu se hetki kun poikaystäväni sanoi rakastavansa minua. Myös monet illanistujaiset kavereiden kanssa on ikimuistettavia!

Neppis_

Hmm.. eikös tuota tule yleensä mietittyä niitä huonoja muistoja :) ..
jep. "mukavin muisto" ..
Veikkaisin, mieleen painuvin muisto on kun, entinen miekkoseni sanoi miulle pitkän ja miellyttävän sauna-illan jälkeen (huom. ei meikkiä, ihan natural just me) Laittoi kätensä kasvoilleni, katto silmiin, kutsu nimeltä ja kommentoi että olen kaunis. Vaik niin ihmeen tyypillinen lause, mut Olin otettu. En ikinä (tähänkään mennes) ole kuullut yhtä mieleen painuvinta kommenttia, saati imarreltua siltä taholt. ehkä väärin mun nykystä kohtaan, mut se vain on miun syöveris vielkin. (se ed. suhde tosin Oli tuhoon,sit, tuomittu.. mut..)

...

papuna

niin,tulipa ainakin haikean onnelinen olo kun aloin miettimään niitä ihania muistoja...

kaikki liittyy suurimmalta osalta poikaystävääni.rakkaan kanssa jaetut hetket ja sanat on ihaninta tässä maailmassa...

muistelen aina myös haikeana mun yo-juhlia. se oli täydellinen päivä. ( :evil: silloinen poikaystäväni tosin yritti kaikensa pilatakseen sen :evil: )
silloin koko suku oli koolla ja naurettiin ja nautittiin.
koska meillä ei useinkaan osoiteta tunteita julkisesti,niin juuri tuona kauniina kevät päivänä kaikki uskalsi halata ja hymyillä.sanottiin puheissa sanoja niin suloisia ja tanssittiin yö myöhään...
(parasta oli ettei silloin juhlittu vain mua ja mun lakkia,vaan kaikilla oli hauskaa keskenään ja saatiin sukulaisten kanssa olla vapautuneesti ja lämpimiä toisillemme)

Asphyxia

Kaikki mukavimmat muistot liittyy mun poikaystävään ja kesään. Monta ihanaa kesäpäivää jotka meni suurinpiirtein näin; Oltiin mun vanhempien luona, koko päivä uima-altaassa ja illalla mentiin saunaan ja käytiin välillä aina altaassa kuhertelemassa. Saunassa kulta otti mut kainaloonsa ja sanoi kaikkea ihanaa. Saunan jälkeen maattiin sylikkäin sängyllä katsomassa leffaa joka oltiin vuokrattu, ja mässytettiin karkkia. Välillä sitten siinä touhuttiin "jotain muuta", ja sitten leffa jatkui. Jossain vaiheessa sitten nukahdettiin sylikkäin ja molemmilla oli hyvä olla.

Rixuliini

Niitä on niin paljon, lapsuus, yo-juhlat, siskon häät, hevosiin liittyvät muistot nuoruudesta, pari ensimmäistä viikkoa kullan kanssa, Lontoon matka, matkat yleensäkin, yhdessäolot perheen kanssa, perhejoulut, kaikki onnistumiset, keikat, festarit... :lol:

miru

Oi viime kesänä oli ihana ku oltiin poikaystävän kans niitten mökillä niin jossaki vaiheessa makoilin sohvalla ja katoin telkkaria. Yhtäkkiä se tuliki ja nosti mut syliin ja kanto mut sänkyyn. Ja sitte siellä rakasteltiin ja nukahettiin lähekkäin. Sitte myöhemmin herättiin ja mentiin ulos makoileen ku siellä oli lämmin. Oli ihanaa <3

Rose

Kaikkein mukavin ja mieleen painuvin muisto on isästä, silloin kun isä oli fyysisti terve(oli jalat viel jne) niin isä kuletti minua uimassa ja sit käytiin jätskillä, ihan tavallinen päivä loppujen lopuksi mutta oltiin isän kanssa ihan kahelleen olin noin 5-6 vuotias. Nykyään sitten minä kuletten isää.

Lizzie

Mulla on paljon ihania muistoja!

Ehkä varhaisimpia mutta kummasti mieleen jäänyt muisto on, kun rakensimme omakotitaloa ollessani 2-vuotias, ja muistan kun kävelin pehmeä t-paita päällä, peppu paljaana ja potta kädessä möyrityllä maalla, johon oli laitettu vissiin multa ruohoa varten. Muistan miten aurinko paistoi ja oli kiva olla ilman vaippaa, multa tuoksui ja tuntui hauskalta varpaiden välissä. Äiti istui jossain kauempana ja huikkasi hymyillen että "Liissuu" :)
(kävelin vissiin liian kaus tms).

Hyviä muistoja on kyllä tosi paljon..

Ehkä tuoreempi muisto oli kun olin muuttanut pois kotoa 16-vuotiaana ja olin saanut nopeasti kavereita, mutta 2 oli noussut selvästi ylitse muiden ja olimmekin kolmestaan monta tuntia päivässä ja silloin oli ehkä elämäni huoletointa aikaa. Se kaikki kulminoituu jotenkin siihen, kun menimme kaverini kerrostalon katolle syömään kattilasta haarukalla spagettia jossa oli ketsuppia,valaistuksena kynttilä, joimme siideria ja ihailimme pimeää mutta lämmintä Tamperetta ja Näsijärveä. Makasimme käsi kädessä kerrostalon katolla ja nauroimme vaikkei ollut mitään syytä, pitkän aikaa.

Muruuni liittyy monen monetuista ihanaa muistoa, varsinkin eka puoli vuotta meni ihan pilvissä, eka vuosi oikeastaan.. Oii.

SunLion

jaa-a..näitä on paljon..enkä voi nimetä vaan yhtä..

-se kun tapasin rakkaani ensimmäistä kertaa (mehän siis tunnettiin jo ennen tapaamista).
-Alkukuukausien huuma..ja toisaalta muutkin sen jälkeen olleet spesiaalimmat tilanteet
-Jotkut kavereiden kanssa vietetyt ikimuistoiset illanistujaiset
-ne neljä vuotta jotka asuin ulkomailla kokonaisuudessaan..
-mummin kanssa vietetyt hetket ja matkat mummilaan
-ekat kännit :lol:
-tätinä oleminen (eka vuos meneillään ;))

ja tätä listaa vois jatkaa..

Nasumi

No niitä on, kuten sanottu, paljon noita hyviä muistoja... mutta yks niistä nous eilen illalla nukkumaan mennessä mieleeni elävästi. Kun olin pieni ja me oltiin meidän mökillä koko perhe ja mummokin oli vielä elossa ja meidän mukana. Me nukuttiin siel aina vierekkäin ja jos mä en meinannu rauhottua nukkumaan ollenkaan niin mummo maanitteli että "tuu tänne mummun selän taakse nukkumaan nii mä laulan sulle unilaulun" , ja yleensä heti sen jälkeen mä nukahdin... (mä oli aina mummon lemppari :D )
Muut hyvät muistot liittyykin sit just perheeseen, kavereihin (ku me vielä vietettiin paljon aikaa yhdessä... Nykyään paljon vähemmän. :cry: ) ja tietysti kihlattuuni. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat