Onko lemmikkisi nolannut sinua? - Yleinen keskustelu

Juju

Juma että on hauskoja juttuja.. itelläni ei koiruutta vielä ole, mutta yhden tutun edesmenneen rotikan kanssa sai kyllä talvisin kyytiä.. En ole mikään isokokoinen ihminen ja se oli sitä aikaa ku olin vielä 15-vuotias.. Kyllä hävetti ku lipasteli talvisin lenkkarit jalassa ja välillä perällään koiran perässä, kun se nyt vaan sai hyvät hajut jostakin :oops:

Kerran tämä samainen koira alko lenkillä p**komaan tiskirättiä.. Siinä sitte juu piti himpun verran reppanaa avustaa.. :lol: :roll:

Sivut

Kommentit (57)

leeah

Nämä jutut on aina hauskoja, eli kertokaahan onko rakkaat nelijalkaiset ystävämme nolanneet teitä ja miten? :wink:

Omalla kohdallani näitä hetkiä on lukuisia, lähinnä koirien avustuksella. Eräs tapahtui vuosi sitten, lähdin käyttämään rakasta haukkuani lenkillä, sillä on huono tapa ärhennellä vastaantuleville koirille.. kiskoo ja pomppii, vaikkei toinen koira tippaakaan välittäis. Ja tietty joka kerta vastaan tulee koiria, vaikka kuin yrittäis lenkkeillä metsän siimeksessä (tosin nyt oltiin keskustan tuntumassa). Pidin koirasta kiinni kaksin käsin, samalla yrittäen kiinnittää sen huomiota minuun.. vastaan tulijalla oli samoja ongelmia, mutta onnistui pitämään koiraansa aisoissa paremmin.. huomasin myös hänen kiroilevan pieni puna poskillaan, eli ei ollut hyvä päivä hänellä!
No, oltiin jo melkein suoriuduttu ohituksesta, kun haukku (omani) kiskaisi itsensä pannasta irti ja syöksyi toisen koiran perään.. itse karjaisin säikähdyksestä suureen ääneen "takasin" ja juoksin koiran perään, ilkiö alkoi tietty pomppia minua karkuun.. siinä kuluikin tovi, kunnes onnistuin napata koiraa karvoista kiinni. Hetkeä myöhemmin aloin oikeasti miettiä, meniköhän tästä autoja ohi ja juoksinko ihan oikeasti keskellä tietä koiran perässä :oops: Ei mitään muistikuvaa koko tilanteesta, ihan järkkyä :lol:
Mutta voin hyvin kuvitella mitä se koiranomistaja ajatteli.. ja miltä me mahdettiin näyttää :oops:

Toivottavasti tälläsiä ei oo jo aiemmin, en taas hoksannut katsoa :!:

Jinda

on useinkin,viimeks eilen :?
olin koiramme kanssa lenkillä,käveltiin siinä kadulla jolla oli paljon ihmisiä;pyöräilijöitä,lenkkeilijöitä jne.Siinä tien vieressä oli sellasta n.30cm pusikkoa jossa koira kulki..no sitten koira huomas linnun eräällä kivellä ja hyökkäs yhtäkkiä täysiä sen perään -ja mä kaaduin kyljelleni pusikkoon :shock:
HIEMAN NOLO,koska siinä oli paljon ohikulkijoita ja varsinkin kun meidän koira ei ole mikään isokokoinen :oops:

manta

on niitä tilanteita ollut useinkin mutta yks on jääny mielen kunnolla.. mulla on melkein 50 kiloinen koira ja oltiin lenkillä ja menin sitten ison tien varressa olevan ojan yli,(päälläni oli verkkarit ja vedenkestävä takki)
ja kun olin päässyt yli,koira päättikin hypätä takas päin, ja siinä olin sit selälläni ojassa ja en päässy iha heti ylös ku toi takki oli ku kelluke,ja arvaa vaan kattoko autoilijat pitkään ja kävelijät ku tulin pois sieltä...
v*ttu oli muuten noloo..

blaah:)

Minun entinen koira tykkäsi aina piereskellä äänekkäästi lenkillä... Aika monta kertaa sai seistä sen vieressä naama punaisena kun ihmiset menivät ohi ja koira latasi kamalan paukun... Ei niin kivaa :oops:

Tonde
Minun entinen koira tykkäsi aina piereskellä äänekkäästi lenkillä... Aika monta kertaa sai seistä sen vieressä naama punaisena kun ihmiset menivät ohi ja koira latasi kamalan paukun... Ei niin kivaa :oops:

:lol: :lol: "En se minä ollu, se oli toi!"

SunLion

päivän paras :lol:

irina

Häpesin silmät päästäni tässä muutama vuosi sitten, kun rakas haukkuni osallistui koirien muotinäytökseen. Muotinäytös pidettiin suuressa tavaratalossa ja kaikki sujui muuten ihan hyvin, kunnes lähdin pissattamaan koiraani..

Lenkki sujui ihan mainiosti, tultiin takaisin tavaratalon aulaan ja käveltiin pientä portaikkoa ylöspäin. ihmettelin, kun koira laahasi perässä ja lopulta käntyessäni katsomaan,

näen koirani paskovan kaikessa rauhassa keskelle portaikkoa :oops:

ihmisvilinä pysähtyi samantien ja kuulin kunniani takana tulevalta mummolta eläinten väärinkohtelusta..

Eipä auttanut muu kuin siivota ja kirota. Nyt naurattaa, mutta siinä tilanteessa oli itku lähellä :)

Lucky Lady

Etsin itselleni kämppää ja löysin täydellisen, mutta vuokraemäntä ei olisi halunnut lemmikkejä sinne. Vannoin ja vakuutin että kissani ovat kilttejä ja siivoja, ja sain kämpän.

No, sitten vain muuttamaan. Kissat vietiin vessaan että saavat siellä oven takana rauhoittua ja olla turvassa kun tavaroita raahattiin. Pieleen meni! Kolli-raukka oli pelästynyt automatkaa ja koko touhua muutenkin,ja se päästi yhden onnettoman ulvaisun, syöksyi ulos vessasta ja samantien käytävään.

Kyseinen talo oli vanha pienkerrostalo, ja eteinen oli samantapainen kuin omakotitaloissa, eli pieni huone, jossa pari ikkunaa. Kissa syöksyi suoraan sinne, mutta sen sijaan että olisi juossut ulos avonaisesta ovesta, se syöksyi kuin pörröinen ohjus päin ikkunaa. Ihme ettei katti katkaissut kaulaansa, sillä siinä loikassa sillä oli suunnilleen niin paljon vauhtia kuin vain voi hysteerisellä eläimellä olla. Kuului läts, ja kissa kääntyi ilmeisesti jo ennen lattiaan osumistaan ympäri ja syöksyi yläkertaan.

Siellä se päätyi vuokranantajani (asui samassa talossa, valitettavasti) ovelle, jossa se surkeasti ulvoen yritti kiivetä ja kaivautua sisäpuolelle. Minä siihen sitten pyydystäämään sitä ja selittämään kovin ihmeissään tilannetta seuraavalle vuokraemännälle että ei se aina ole tämmöinen, vähän vaan säikähti...

Varmasti sai TOSI hyvän kuvan minun kissoistani. Minä puolestani olin ihan varma, että kissarukka nyrjäytti varmasti järkensä eikä toivu enää ikinä entiselleen, mutta toipui se, onneksi..:)

sanni

Silloin on nolottanut kun koira on alkanut yhtäkkiä kuksia jotakin kaikkien edessä. Pahin oli kun se yritti silloin vauvaikäistä serkkuani... :oops:

Eräs päivä koulussa ihmettelin, miksi kaikki katsovat minua niin omituisesti. Syy siihen selvisi kun kaverini kysyi, mitä hiuksissani on. Linnunkakkaahan se, ja aikas näyttävä läjä vielä :roll:

Ainiin, ja sitten pikkuveljeni, joka kävi muinoin pissaamassa naapureidemme rappusille. Oli se kieltämättä huvittavaa katsella kuinka naapurinrouva kuuraa rapukkoa, mutta silti nolotti aina kun hän sattui vastaan kävelemään. Vähän OT, mutta eikös se pikkuveli melkein lemmikistä käy :wink:

Ainiin ja meinasi unohtua, olin koirani kanssa kaverillani. Kaverini isosisko ei aivan täysin riemastunut kun koira tuli sisään. Hetken päästä hän yritti kärsivällisesti minulle ilmoittaa, kuinka koirani oli kakannut heidän edellisellä viikolla ostetulle eteismatolleen... Mikäs siinä sitten siivoillessa :oops:

figaro

Meillä oli Landseer-narttu, joka harrasti kaikenlaista pientä jäynää.. Yleisillä paikoilla hän onnistui aina piehtaroimaan keskellä risteystä torttu levällään :lol: Hän myös harrasti pienempänä nuotiopaikoilla kalikoiden poisviemistä sytyttämättömästä nuotiosta :D Kaupan eteen, jos neiti joutui jäämään, alkoi tajuton KURNUTUS :shock: :lol: Koiruus siis ujelsi kurkku suorana, mutta ääni oli kurnuttava :D :D

Kerran nauroin katketakseni tilanteelle, jonka kärsijä olin minä itse. Yleensä narttumme oli hyvin rauhallinen ja makoili paikoillaan, jos joutui odottamaan. Tällä kertaa istuimme kavereiden kanssa kioskin edessä pöydän ääressä. Koira istui vieressä. Sekunninsadasosassa huomaan olevani selällään nurmella tuolin kanssa ja koira on menossa mielenkiintonsa kohteen tykö :D Voi jumankekka sitä tunnetta, kun kävi nykäisy! Sen jälkeen oli figarolla viimeistä huutoa oleva vaalea farkkutakki, jossa kivoja vihreitä luomuraitoja :lol:

Olisihan näitä, mukava muistella meidän lansuvanhusta :)

Sinsemilla

heehehee...nää on kyllä hauskoja... :lol:

meidän hurtta ei nyt kovin pahasti oo nolannut, muuta kun kerran pysähdyttiin lenkillä nuuskimaan semmosta pientä shihuahuaa... meidän rakki kuitenkin 40 kilonen sheefferi... kovasti kun toisilleen aluksi haukkuivat ja pienempi kai yritti huutaa että "älä tuu lähemmäs senkin lurjus", noh omistaja nappas sen sitten syliin ja siinä kiltisti nuuskittiin, kunnes meidän rontti päätti haukata ja louksautti leukojaan... hyvä ettei pienen pää jääny väliin... hyvin olis tuohon suuhun kyllä mahtunu vaikka koko chihu... ;)
ei ollu kauheen "hyvä omistaja"-olo...

katjah_

Entinen kissani päätti ryömiä maton alle piiloon ku kaverini oli kylässä.. kissa päästi mojovat aromit ilmoille.. oli siinä sitten selittelemistä että se oli kissa enkä minä :lol: :oops: Jälkeenpäin oikein naurattaa koko juttu :lol:

Jeii

Ei oma mutta kaverin koira kylläkin. Ei mikään pahempi nolaus ollut vaikka posket kyllä vähän punoittivatkin. Lenkillä olin koiran kanssa kun se oli meillä hoidossa ja eikös tämä koira havainnut jonkun nuoren miehen ja lähti kovasti vetämään siihen suuntaan. Kyseinen koira ei kauhean pieni ole :roll: Siinä se aikansa räksytty kunnes kyllästyi ja lähti vetämään kovasti toiseen suuntaa.

Pakko mainita, että kyseinen koira on herättänyt minut kuono jalkojeni välissä. YÖK :evil:

ounou

Tää ei luojan kiitos tapahtunu mulle...
Äitini oli edesmenneen rakkaan beaglemme kanssa lenkillä ja pysähtyi tuttunsa kanssa juttelemaan. Juttu sitten vähän venähti ja koira kyllästyessään päätti tyynesti nostaa koipea äitini jalalle. Oli siinä naurussa pitelemistä kun äiskä tuli kotiin hapan ilme naamallaan käveltyään noin kilometrin läpimärissä vahvasti koiran kuselta tuoksahtavissa pöksyissään :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat