Minkä ikäiseltä näytät? - Yleinen keskustelu

femma

ehkä 20 molemmin puolin. Baareissa joskus ainakin kysytään papereita. Olen siis 21 v.

Sivut

Kommentit (198)

Amorous

Menee vähän OT:ksi, mutta eilen illalla katsastin tämän keskustelun, jonka seurauksesta näin unta että mua luultiin 8-vuotiaaksi. :D No joo. Oikeasti mua luullaan kyllä 14-18-vuotiaaksi. :roll: Oikeasti siis olen 17.

mystify

Mies sanoo että näytän 9-vuotiaalta :lol:

Noh, kaipa mä todellisuudessa suht ikäiseltäni näytän, varsinkin pitkän sairastelujakson jälkeen ja vuosia jatkunut huonounisuus on kerännyt melkoiset pussit silmien alle.. Toisinaan kysytään papereita esim. tupakkaa ostaessa mutta vastaavasti joskus clubbailemaan mentäessä ei kysytä mitään. Mun kohdalla meikki/meikittömyys ei vaikuta asiaan tai sellaista en ole ainakaan huomannut.

Ja olen siis 21-vuotias.

kastraatio
ääneti vain
25-35 vuotiaalta
26-39 vuotiaalta
taikka sen ikäiseltä joka on nähnyt paljon...sellainen mä haluaisinkin olla

Siis 60-vuotiashan on nähnyt vielä paljon enemmän. Eli haluaisit olla sellaisen näköinen?

antagonismi

Mua lähes aina luullaan 21-24 vuotiaaksi ensitapaamisella, mutta on multa välillä papereitaki kysytty :) Ilman meikkiä näytän paljon vanhemmalta ku meikit naamassa.

Jinda

multa ei ole enää viimeaikoina kyselty papereita,olen 23v,mutta joskus kysytään vieläkin..kaupassa yleensä,kun ostan alkoholia tai tupakkaa. ihan viimeaikoina on sattunut niin että kun ollaan oltu poikkiksen kanssa kaupassa ja se on ostanut juomisia ja olen siinä mukana ollut niin kassa on kysynyt multa papereita mut poikkikselta ei..tuota sattuu useinkin :)
baariin on papereita kysytty jokaikinen kerta.

marimma

Ite pidän ulkonäöltä itteäni jossain 15-16 vuoden välillä. Mut mua on luultu kyllä yli 20v:ks myös ulkonäöltä, tiedä sitten miten se on mahdollista :?

Sharon

Paljon nuoremmalta mitä olen. Pari vuotta sitten kotikyläni ihmiset vielä kyselivät 'jokos olet ripiltä päässyt'.

Usein minut arvioidaan 17-vuotiaaksi, mutta toisaalta en näe tätä pahana juttuna sillä joihinkin paikkoihin pääsee vielä lasten lipulla. :lol:

menthol

Eilen kysyttiin paperit! Ei ollu messissä mutta sain kaljat ostettua. myyjä sanoi että näki kyllä että olin täysi-ikäinen, kuulemma ihan huvikseen kysyi. Hyvä näin.

Cobaye

Täytän pian 23 ja pari vuotta sitten minua luultiin 25 -vuotiaaksi. Jotkut ovat puolestaan sanoneet, että näytän alle parikymppiseltä kun pistän hiukset kiinni... ota tosta ny selvä miltä näytän :roll:

keiju

Minua on luultu yli 20 -vuotiaaksikkin, mutta sitten toisaalta kysytään aika useasti papereitakin.. Olen 19 vuotta :) eli kaippa olen aika ikäiseni näköinen.. :D

liljankukka

Minulta kysytään oikeastaan aika harvoin papereita, mistä voisi päätellä että näytän ainakin täysi-ikäiseltä. (Tai sitten täällä päin ollaan tosi lepsuja.) Poikaystäväni mielestä olen kuitenkin tosi nuoren näköinen. Onpa herra joskus väläyttänytkin jotain tosi imartelevaa asiasta. :evil:

Omasta mielestäni näytän ihan ikäiseltäni. Toki on jotain 19-vuotiaita, jotka näyttää kaksvitosilta.. mutta pitäisikö mun sitten näyttää vanhemmalta kuin olen? En mielestäni ole ainakaan yhtään sen nuoremman näköinen kuin samanikäiset kaverini.

tints
arpakuutio
ärsyttää ku oon 17v ja mua luulaan aina 21-25v. luultavasti parran takia. tylsää aina näyttää papereita ja uskotella et oon 17. ikäiseni tytöt lähtevät karkuun ku luulevat vanhaks pedariks :D

Heheh. :) Mulla on yks, ei vaan itseasiassa kaks kaveria, jotka näyttää melkeen kolmekymppisiltä partojensa kanssa. Aina kysytään, että kenen faija toi on.. :P

Impetuoso

Kyllähän se tässä iässä on jo imartelevaa jos papereita kysellään ja sitä sattuu vieläkin satunnaisesti. Itse arvioisin ulkonäköni sinne noin kaksvitosen luokkaan ja tuollaisia heittoja olen myös kuullut, hauskaahan se on jos joku "järkyttyy" kuullessaan minkä ikäinen olen.....

(28 tuli täyteen nyt kesäkuussa)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat