Nickin tarina.. - Yleinen keskustelu

Lania
Jimmy KImmel
SunLion
olin just sanomassa et oho, toihan nikki sopii sitte ku nenä naamaan :D

Nyt ei sovi kyllä nenä naamaankaan, kun on pieni turvotus päällänsä... :oops:

Menkat?

Oon muuten joskus miettiny et onks toi Kimmelin eka i ihan tarkotuksella kans isolla vai onks se vaan näppäilyvirhe :P

Sivut

Kommentit (142)

Jimmy KImmel
SunLion

Sonkku

Joskus vuosi-pari sitten poikaystävän kaveri sano mua Sonkkeliksi, siitä sitten vääntyi Sonkku ja on tullut tätä käytettyä sen jälkeen joka paikassa jos mahdollista.

SunLion
Jimmy KImmel
Aimée
Tuohon Jimmy Kimmel- nimeen viitateen, niin Suomessa joskus Nelosella tuli ohjelma (The Man Show jos oikein muistan) jossa kyseinen setä juonsi kaverinsa kanssa.. Ne tarjoili aina studioyleisölle olutta ja niillä oli lauma muodollisesti päteviä tanssityttösiä. Meininki ja vitsit ja kaikki oli jokseenkin sovinistista.. :lol: Mut tää nyt oli ihan OT, tuli vaan mieleen ;)

Kaskun en ole noin hienoa ohjelmaa ikinä nähnytkään! :lol: Ilmeisesti mulla ja tuolla oikealla Jimmyllä saattaa olla hyvinkin paljon yhteistä... :wink:

SunLion
Jimmy KImmel
SunLion
onks jimmyl niin tiukka connection sen muruseen että sen naisen menkat vaikuttaa jimmyä turvottavasti :O

Toiset vaan on luotuja toisilleen... Jimmy tosin on luotu kaikille! :lol:

pahapaha jimmy... :D mun miehellä saattaa kyl esiintyä päänsärkyä mun menkkojen aikaan :roll: :oops:

greencorbie

Olen greencorbie vain täällä, koska en halua erityisesti paljastua normaalista nikistäni, jota taas käytän kaikkialla muualla. Ainoa vain, että näköjään eräs toinenkin tällä foorumilla päätti käyttää sitä. :D Kahdesti olen joutunut selittelemään tutuille, että "ei, en ole millään cosmon foorumilla valehtelemassa itsestäni".

Greencorbie, vihreä korppi. Corbie on skotlantilainen nimitys korpille, tiedä sitten onko se murretta vai gaelia. Sanakirjasta bongasin ja rakastuin. Aloin tykkäämään tuollaisista väri+asia -nimistä bongatessani netistä green-elephant -domainin.

Jimmy KImmel
SunLion
onks jimmyl niin tiukka connection sen muruseen että sen naisen menkat vaikuttaa jimmyä turvottavasti :O

Toiset vaan on luotuja toisilleen... Jimmy tosin on luotu kaikille! :lol:

SunLion
Lania

Menkat?
Oon muuten joskus miettiny et onks toi Kimmelin eka i ihan tarkotuksella kans isolla vai onks se vaan näppäilyvirhe :P
mää mietin samaa kans joskus :P

Jimmy KImmel
Lania
Jimmy KImmel
SunLion

Menkat?

Krapula. Lähinnä viittasin viinan turvottavaan vaikutukseen. Kakkosvaihtoehtona on perintein "olo on kuin omenalla eli siemenet sisällä ja posket punaisena" eli panettaa... :lol:

Se on näppäilyvirhe se i... Kerkesin muuten oleen foorumilla vissiin pari kuukautta, ennen kuin itse tuon kämmin huomasin! :oops: :lol:

Jimmy KImmel
Aimée
Tuohon Jimmy Kimmel- nimeen viitateen, niin Suomessa joskus Nelosella tuli ohjelma (The Man Show jos oikein muistan) jossa kyseinen setä juonsi kaverinsa kanssa.. Ne tarjoili aina studioyleisölle olutta ja niillä oli lauma muodollisesti päteviä tanssityttösiä. Meininki ja vitsit ja kaikki oli jokseenkin sovinistista.. :lol: Mut tää nyt oli ihan OT, tuli vaan mieleen ;)

Kaskun en ole noin hienoa ohjelmaa ikinä nähnytkään! :lol: Ilmeisesti mulla ja tuolla oikealla Jimmyllä saattaa olla hyvinkin paljon yhteistä... :wink:

Aimée

Tuohon Jimmy Kimmel- nimeen viitateen, niin joskus Nelosella tuli ohjelma (The Man Show jos oikein muistan) jossa kyseinen setä juonsi kaverinsa kanssa.. Ne tarjoili aina studioyleisölle olutta ja niillä oli lauma muodollisesti päteviä tanssityttösiä. Meininki ja vitsit ja kaikki oli jokseenkin sovinistista.. :lol: Mut tää nyt oli ihan OT, tuli vaan mieleen ;)

SunLion

Kertokaapas mistä teidän nimimerkkinne on peräisin?

En ainakaan huomannut tälläistä thriidiä täällä "uudessa cosmossa"...saa heti poistaa jos on, eikä tartte heitellä tomaateilla :lol:

Voin ite alottaa: vaikken horoskooppeihin uskokkaan niin luonnehoroskoopit pitää aika usein paikkaansa...itse olen siis aika tyypillinen leijona sekä myöskin aurinko planeettana....Yhdistelmä kuvaa mun olemusta ja luonnetta siis :D Ja tuo "SunLion"-viritelmä tulee osittain KalevalaKorun Aurinkoleijona-korusta johdettuna, joka (kultaisena) on meidän jellonien tunnari ;) Tai ainakin kovin monelta jellonalta se löytyy juuri syystä että.

Miffy

Noh, mä jostain syystä silloin keväällä kun Cosmofoorumille eksyin, niin valitsin tämän MIFFYN. Tosin kirjoittelin ensialkuun muillakin nickeillä. Ja Miffyhän on pieni söpö pupu! :D (Kuten mäkin heh)

Lizzie

Lizzie on joskus 15-vuotiaana keksitty nikki johonki kavereiden huijaus-chattiin :D Mutta eka nimeni on Liisa joten se passaa sinällään,
mutta Liisakis minua ei kutsuta..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat