Never say never - Yleinen keskustelu

papuna

aina olen vannonut etten koskaan aja krapulassa... hmmm :oops: "pakosta" sen jouduin tekemään...

Sivut

Kommentit (114)

blaah:)

Olen joskus päättänyt että en ikinä kokeile huumeita ja se lupaus on onneksi pitänyt.. Nähnyt niin monta kertaa kuink ne voi pilata koko elämän.

Vanilja

Mitä te ootte tehny sellasta mitä joskus ootte päättäny että ette tee? Mä päätin että en ala koskaan juomaan kahvia, ota napakorua tai osta puhelinta jossa on värinäyttö ennenkun aikasempi hajoo. Ja nyt sit on kamerapuhelin ( vanha on ehjänä laatikossa), navassa on lävistys ja just pyysin velipoikaa ostaa maitoo mulle kahvia varten kun meen viettään viikonloppua :wink: eihän noi mitään vakavia juttuja oo, mutta kuitenkin. Ja sit joskus olin päättäny että en ala seukkaan tupakoijan kanssa. Nooh, yks entinen sit poltti (ja siis polttaa edelleen).

Jzzu

Joskus olin päättänyt etten harrastaisi ikinä anaaliseksiä, onneksi pyörsin päätökseni. :lol:
Muuta ei näin äkkisältään tule mieleen.

Jimmy KImmel
Jzzu
Joskus olin päättänyt etten harrastaisi ikinä anaaliseksiä, onneksi pyörsin päätökseni. :lol:

En sitä oikeastaan ikinä päättänyt, vaan pidin pikemminkin itsestäänselvyytenä, että meikäläisen "suklaahämähäkkiin" ei kajota millään tavalla... :oops: Että ihminen voi olla nuori ja tyhmä, vanhemmiten opein tuosta aivan tolkuttomasti nauttimaan... :wink:

Annie the Pooh

no minulla nämä miehet on ollut sellaisia, joita en ikinä ottaisi, minä en ikinä tapaa miestä baarissa, ota urheilijaa, tai jolla on silmälasit tai on minua lyhyempi :arrow: exä oli kaikkia edellämainittuja

Tämä uusi: ei miestä netistä, niin epätoivoinen en ole :oops: , tai sitten ei sellaista laihaa ja kapeaharteista (haluan ison miehen) :arrow: no just eikä melkein juuri sellainen mitä ei ikinä!

Seksin suhteen ei oikeastaan ole sellaisisa ei ikinä-juttuja, no pissa ja kakka-leikit... YÖK!

Venice Queen

Joo meilläkin oli joskus kaverin kanssa tuo periaate, että peppua ei anneta... Mutta pitihän sekin sitten mennä kokeilemaan. En myöskään koskaan olisi uskonut että otan vaalean miehen (kun miesihanne oli aina tumma!), ja vielä melko hoikan sellaisen. Mutta näin sitten menin tekemään. Joskus nuorempana myös inhosin 3/4-hihapaitoja ja nykyään tykkään kovasti. Varmaan muitakin vaatteisiin liittyviä juttuja on, mut ei nyt tuu mieleen...

Disturbance

Joo just noita muotijuttuja, ma olin sita mielta etta ja tollasiahan hippivaatteita en takuulla pida kun muutin tanne Aussilaan, mutta arvatkaahan mita jo seuraavaksi olin kassalla maksamassa... toisaalta tuli tunne, etta vois olla hyvaksikin opetella uusia tyyleja.

Ja onhan noita ollut muita, mutta ei mitaan radikaaleja. Never say never sopii mulle yleensa.

Gloria_

Joskus vielä yläasteella tuli sanottua, etten koskaan ryyppäis tai polttas tupakkaa...... sitten tuli kans luvattua etten koskaan ees suutelis ketään naista tai ottas kaikin puolin ''hölmöä'' miestä..... joo ja kaikki noi on tullu tehtyä! :lol:

Jzzu

Yhden asian voisin tässä todistajien läsnä ollessa vannoa mistä olen ihan varma etten tule ikinä tekemään..
En varmasti ikinä opi juomaan kahvia! :lol:

kameletontti

monta vuotta mietiskelin ja ystävillekin sanoin,että kun se oikea tallustelee vastaan, seurustellaan vähintään sellanen 2v ennenkuin edes harkitaan kihloja! en halunnut sitoutua liian aikaisin kehenkään, ennenkuin on aivan varma,että tämän miehen kanssa haluan olla lopun ikäni. olen aika vanhanaikainen kaiketi jossain mielessä :roll: mutta, mutta kuinkas ollakaan se maailman ihanin nallekarhu kihlasi minut alle 6kk seurustelun jälkeen :oops: en ole kyllä päivääkään katunut.

Annie the Pooh

Ai niin ja miun piti odottaa avioliittoon ennen kuin harrastan seksiä... :D kuinkas kävikään... enpä ole naimisissa ja vaikka mitä tullut tehtyä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat