Armoton sähellys! - Yleinen keskustelu

Nana

Täältä löytyy myös yksi kunnon sählä. Pienestä asti oon onnistunut lyömään pääni joka paikkaan aina kun se vain on mahdollista, tikkejä on eri puolilla päätä ollut viisi kertaa... johtuu kuulemma horoskooppimerkistä :roll:

Myös tuo mustelmien kehittyminen mitä kummallisimpiin paikkoihin ilman mitään muistikuvia alkuperästä on tuttua. Ja kun miulla on tapana aiheuttaa niitä mustelmia muillekin... Poikkis on onneksi jo tottunut siihen kun mätkin sitä, eilenkin löin sitä kaksi kertaa leukaan kun yritin vaihtaa asentoa sen sylissä. Olenpa ihan vahingossa myös joskus potkinut sitä arkoihin paikkoihin :oops:

Kotona miut kyllä tunnetaan jo sähläyksistäni, yleensä kun jostain kuuluu "oho!" niin ne tietää että mie olen asialla...:D

Sivut

Kommentit (127)

JaneDoe

Voi että kun on ihana saada tietää ettei ole ainoa sählä! :D Ja onneksi nauru pidentää ikää, repesin kyllä niin pahasti kun luin blaah:) :in solotunnuksista! Itselläkin viimeisin sähläys liittyy tietsikan läheisyydessä koheltamiseen: Tuossa parisen tuntia sitten valmistauduin katsomaan leffaa kannettavaltani ja varasin viereen ooooikeeein ison mukillisen mehua. Enkä edes sitten tiedä mitä tapahtui mutta yhtäkkiä vaan oli muki kumollaan ja pöytä lainehtii mehua! :shock: JAIKS! Sen verran yllätyin ja hämäännyin etten tienny mitä tehdä ensin: nostaa muki pystyyn, hakea luutua tai jotain paperia, vai nostaa kannettava pois tulvan alta! Hetken siinä paikallaan steppailtuani sitten sain lopulta itseni toimintakykyiseksi ja vierähti mukavat 15min siivoillessa. Eli oli siis todella iso muki se :lol: Että semmoista täällä tänään, mitäköhän huomenna? :D :lol:

Fansku

Säheltäminen on kyllä yksi ehdoton paheeni! Jäin miettimään sitä tänään kun säheltäessäni minulta jäi pää auton oven väliin! :shock: Eräs paikalla oleva pariskunta hiukan hölmistyneenä katseli kun siinä kiroilin! :oops: Oletteko te muut yhtä toivottomia tapauksia? :lol:

Wammy

Taidan olla pahempi kuin toivoton! :oops: :P 8) Mitä kriittisempi tilanne, sitä varmemmin mokaan tai sählään jotenkin :lol: Tai lauon jotain HYYVIN tyhmää 8)

delia

Voi apua!!! Et arvaa kuinka mä repesin kun luin tämän!!Ai että mun mahaan sattuu. :lol: Voi ei.... Huh huh... :D Mä voin tunnustaa et olen ihan yhtä toivoton. Välillä sitä oikein miettii että miten voikin välillä mokailla niin paljon. Mä onnistun möhlimään kyllä kaikista yksinkertaisimmatkin asiat! Mutta hyvä tietää etten ole ainut :lol: Ei pysty enää nauraa...

Annie the Pooh

no miulla on kai muutenkin huono koordinaatiokyky, mutta noi seinät tuntuu aina hyppivän tielle...

viime viikolla kun olin pelaamassa sählyä, juoksin täysiä yhteen olkapäähän, säikähti aika pahasti mie ja sen olkapään omistaja :)

PinkPanther
Fansku
Säheltäminen on kyllä yksi ehdoton paheeni! Jäin miettimään sitä tänään kun säheltäessäni minulta jäi pää auton oven väliin! :shock: Eräs paikalla oleva pariskunta hiukan hölmistyneenä katseli kun siinä kiroilin! :oops: Oletteko te muut yhtä toivottomia tapauksia? :lol:

:lol: Ei hitto, tuo oikeesti piristi mieltä! En ollu aiemmin tänää hymyilly ku ärsyttää kaikki... mut nyt naurattaa! KIITOS!!! :)

Morrigan

Mie kanssa sähellän aikasta paljon, kävelen päin ovenkarmeja yms. muuta mukavaa :lol: tavarat tippuu kans käsistä liian usein, kerran tiputin semmosen karvanajohöylän ja reaktiona otin sen kiinni.. tuli kivat ventit käteen :oops: ja sanomisistani en sano mitään.. :shock:

ja yleensä sitten yksin purpatan ja kiroilen omaa kömpelyyttäni :wink:

Jzzu

Mie törmäilen jatkuvasti seiniin ja olen muutenkin tosi "kompelö".
Jatkuvasti havaitsen itsessäni uusia mustelmia ympäri kehoa eikä ole aavistustakaan mistä kaikki ovat tulleet. :shock:

sopuli
Jzzu
Jatkuvasti havaitsen itsessäni uusia mustelmia ympäri kehoa eikä ole aavistustakaan mistä kaikki ovat tulleet. :shock:

Mulla on kanssa jatkuvasti mustelmia joka paikassa, etenkin baari-illan jälkeen.. Ilmeisesti könyän ympäriinsä :D Nytkin on olkapää tosi pipi, liekö olen humalassa johonkin sen kolauttanut :?:

Jzzu
sopuli
Jzzu

Mulla on kanssa jatkuvasti mustelmia joka paikassa, etenkin baari-illan jälkeen.. Ilmeisesti könyän ympäriinsä :D Nytkin on olkapää tosi pipi, liekö olen humalassa johonkin sen kolauttanut :?:

Ja mie en edes juo ja silti olen mustelmilla. :shock:

Fansku

Mä en oikeestaan tarkottanu tolla säheltämisellä ees mitään mokailuja tai väärien kommenttien heittämistä väärän aikaan väärässä paikassa, vaan just tollasta uskomatonta koheltamista, että kun kaiken tekee niin vauhdilla tai muuten vaan ilman ajatusta. Mä oon noin 5-vuotiaana saanu toisen lempinimistäni, joka perustuu juuri tähän. Isä oli oikeassa jo silloin! :lol: Toissapäivänä jotenki hyppäsin sändyn reunan yli ja sain tosi nastan skraadun jalkaani, josta lähti iho ja turpos mukavaksi verijäljeksi. Oli ihan niinkin tärkeä asia kun että juoksin laittamaan Voice tv:tä kovemmalle, kyllä kannatti!...not!

Lizzie

Mä en ehkä oo kauheen kömpelö.. Mutta oon sellainen joa voi ihan yhtäkkiä heittää jonkun ihan ihme kysymyksen, et mulla assosioituu joku asia päässäni ja sitten tulee joku kysymys mieleen ja sit kun kysyn sen, muut voi olla että "tä?? mistä toi ny tuli? :D"

SunLion

mä oon kans armoton säheltäjä, varsin kömpelö :/ häpeällistä...

pienenä pelkäsin kuollakseni nouhooja-setää..yleensä lukkiuduin huoneeseenin kun se tuli käymään..kerran sitten luulin että oli lähteny ja menin keittiöön...äidillä oli sellaset tummansiniset vakosamettifarkut...ja tarrasin pelästyksissäni kii punttiin...ka kuinkas ollakkaan, neiti tarrasi vahingossa turvaa hakiessaan nuohooja -sedän jalkaan :oops: :lol:

taruu

heh tuntuu kyl tosi kivalta lukee näitä, ei tunne oloonsa ihan niin tyhmäks kun ajattelee kaikkia omia kohelluksiaan :D .. Auton kanssa ainakin oon ihan toivoton, monta kertaa oon miettiny et löysinkö mä mun ajokortin muropaketista vai sainko hedelmäpelistä.. ja sit noi ovenkarmit tosiaan tulee aina mun tielle ja kaikki kulmat ja semmoset jotenkin vetää mua puoleensa.. töissäkin porukka aina sanoo et kyllä kuulee et mä oon tulossa siivouskärryjen kanssa kun kuuluu kauhee kolina ja ryminä kun jotain tippuu tai kaatuu tms..
huoh, mut onneks en oo ainoo..

Rahel

Mulla on ihan kaameen huono muisti. Unohtelen kaikenlaista (avaimia, hanskoja, pipoja, kasseja) jokapuolelle. Avaimet on nykyään aina samassa kassissa, samassa paikassa. Kun muistaa kassin, muistaa avaimet. Tänä syksynä oon jäänyt vaan kerran oven ulkopuolelle. :oops: Mulla on myös hirveen huono kasvo- ja nimimuisti. Viime keväänä olin kolme kuukautta samassa työhuoneessa kahden jätkän kanssa, jotka oli niin samannäköisiä, etten koskaan oppinut erottamaan niitä toisistaan. Ja ne ei siis ollut mitään sukua toisilleen tai mitään. :oops:

Saatan jopa unohtaa kokonaisia keskusteluja, sopimuksia ja tapahtumia. Väitän sit vaan pokkana, et tollasta ei oo kyllä koskaan tapahtunu. Ja myöhemmin, kun mietin tarkemmin, alan muistaa, et joo tais sittenkin jotain tuommosta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat