Onko kukaan käynyt Isle of Wightilla? - Yleinen keskustelu

shez

Pitipäs nyt vihdoin uskaltautua kirjoittelemaan, kun huomasin tän kysymyksen... Mie olin silloin joskus vuosia sitten isle of wightilla kielikurssilla ja se on todella mukava paikka. Busseilla pääsee kulkemaan hyvin koko saarella. Newportissa oli muistaakseni ainakin ihan kiitettävästi kivoja kauppoja ja muutama leffateatteri. Hyviä rantoja saarelta löytyy todella paljon :D Rydessä oli ainakin jossain vaiheessa hohtokeilahalli... isle of wightilla on kanssa jonkilainen musiikkifestari joka vuos, mutta enhän minä millään muista että koska se on.... :? Pieni saari, mutta sitäkin viihtyisämpi. En muista että olisin missään vaiheessa tylsistynyt siellä! Tuntui että koko ajan oli jotain menoa tai tekemistä...

Kommentit (4)

AnniM

Ne festarit on kait elokuussa, mutta mä olen sitä ennen palannut :)
Ihan kiva jos siellä tosiaan viihtyisi ja miksei viihtyisi :) täytyisi varmaan alkaa pakkailla... :P

Zixa

Olen käynyt joo oman kielimatkani yhteydessä. Olin Bournemouthissa kesällä 2003. Saari on todella kaunis ja käymisen arvonen. Itse en tosin sitten tiedä kuinka kauan siellä viihtyy, kun tosiaan vaan yhen päivän siellä olin, mut kaunista siellä tosiaan on.

AnniM

Tjoops. Eli olen lähdössä ensi viikolla 3 viikoksi kielikurssille Isle of Wightille (sellainen saari Englannissa), niin onkos kukaan mahdollisesti käynyt siellä ja osaisi kertoa jotain vinkkejä tms. tästä paikasta? :)

AnniM

Joo, se on kait aika pieni paikka, et 3 viikkoa voi tuntu pitkältä, mutta oon varannut kaikkia retkiä ja en ole isolta paikkakunnalta itsekään, et eiköhän siellä aika kulu :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat