Ampiaiset& muut kesän kiusat - Yleinen keskustelu

k87

minäkin niin vihaan kaikkia öttiäisiä. varsinkin kun ne tulee meille sisään! :evil: paska kämppä siinä mielessä, ettei oo kunnon tuuletusaukkoja, verkollisia siis!

se vielä pahentaa kun oon allerginen. itikanpuremista tulee hirveen isot paukamat. lakkiasviikonloppuna mua puras tulimuurahainen jalasta ja mulla on vieläkin jälki jalassa siitä. ampiaiset on pahimpia. mun reisi turpos viime kesänä ihan hulluna piston jälkeen :(

aina saa olla varovainen, jos semmonen isompi ötökkä on tulossa kohti :(

Sivut

Kommentit (22)

olematon

hui samperi että mä pelkään amppareita O.o meinasin saada halvauksen ku sanottiin uutisissa et venäjältä vai mistä lie vaeltaa suomeen isoja pensas amppareita. :shock: :shock: En mä niille kai allerginen ole mutta pelkään niin pe***leesti. Kärpäset on toinen mikä mua rassaa. Ne änkee kämppään sisälle ja sit ku koitat nukkua ni viiden sekunnin välein joku sa***nan eläin laskeutuu samaan kohtaan, esim nenälle ja sitä saat olla huitomassa koko ajan. Mur.

piiku

Täällä myös yks joka on hysteerikko noiden amppareiten kans,
pelkään niitä aivan kauheesti ja sit ku muut ei tahdo sitä tajuta vaan ihmettelee ja välillä nälviiki et onko päässä vika ku meinaa itku tulla jos amppari tulee lähelle.

Miss Blood
menthol
Ihana kesä on täällä! Mutta p*****e kun aina ulkona ollessaan saa pelätä henkensä edestä hyökkäileviä ampiaisia ja juosta niitä pakoon :evil: ei pysty täytsillä nauttimaan kesän ihanuuksista.

Tuohon ei ole itselläni lisättävää, pelkään myös ihan pirusti amppareita ja muita örkkimörkkijäisiä ettei ole tosikaan (allergia taitaa olla suurin syy tuohon pelkoon). Sitte myös hyttyset on inhottavia :x Nyt juhannuksena sain niin paljon patteja, että sain hetkeksi tarpeekseni luonnossa olosta.
Sitten yksi asia mikä tuskastuttaa kesässä on kuumuus (vielä ei onneksi ole ehtinyt hirveitä helteitä täällä olemaan). Hiki valuu noronaan ja suihkussa pitäis käydä 10 kertaa päivässä, eikä sekään helpota oloa sitten minkään vertaa. Kaikista paras ois sellanen 20-22 astetta lämminta ja viileä tuuli, sillon tämä tyttö ois onnellinen :)

miru

Me käytiin juhannuksena souteleen kaks kertaa, eka kerralla mun vieressa käveli yhtäkkiä iso hämähäkki ja mähän huusin, mutta en uskaltanu hirveesti liikkua etten kaada venettä. Sain tapettua sen sitte jollaki kaislalla. Toisella kerralla sitte aina välillä paarma tuli pörräämään siihen ja yritin huitoa sitä ja yhen sain tapettuaki. Mutta sitte tuli iso paarma(mun mielestä se oli kyllä ampiainen) niin olin ihan paniikissa ja huusin ja huidoin ja ois tehny mieli hypätä veneestä ku pelotti että se pistää. Meni seki sitte aikansa mua kiusattuaan pois.

olematon

mut paarmat on siitä idiootteja et ne jää heti kii ku suunnittelee purasevansa ku ne vetää sellasta tyhmää rinkiä sun ympärillä x)

SunLion
menthol
Ihana kesä on täällä! Mutta p*****e kun aina ulkona ollessaan saa pelätä henkensä edestä hyökkäileviä ampiaisia ja juosta niitä pakoon :evil: ei pysty täytsillä nauttimaan kesän ihanuuksista. mikä teillä häiritsee kesän viettoa?
ampparit on inhoja...koska mua pisti kerran pesällinen kerralla!

paarmat on kamalia! niistä ei pääse millään eroon ja ne himoitsee mun lihaani!

Susannna

Hyttyset ja paarmathan ne kaikken raivostuttavimpia on. Tänään aamuyöstä heräilin raapimaan joka välissä kun hyttyset saivat monta ateriaa eilisellä mökkireissulla.. Ampiaiset onneksi pistää vain jos ne katsoo siihen olevan jotain poikkeuksellista aihetta..

Kyllähän melkein kaikki öttimönkijäiset jonkin verran ärsyttää. Muurahaiset löytää joka paikkaan, kärpäset sotkee paikkoja..

Ainoat jotka taitaa olla kivoja on perhoset ja leppäkertut.

tiikeli

Ampiaiset jotka tulee sisään ja sitten saa pidellä kissoja kaikin keinoin ettei ne koskisi niihin. :?

Mä löysin sellasen tuuletusreiän keittiön kaapista... se johtaa suoraan ulos. Eikös sieltä juuri tullut kaikenmaailman ötököitä, mukaanlukien ampiaisia sisään. Nyt reikä on tukittu ilmastointiteipillä. 8) Meidän tuuletusikkunat vaan sattuu oleen sellaisia ettei niissä oo mitään verkkoa mikä estäisi ötököiden pääsyn... pitäisi virittää joku hyttysverkko varsinkin makuuhuoneeseen!

menthol

Ihana kesä on täällä! Mutta perkele kun aina ulkona ollessaan saa pelätä henkensä edestä hyökkäileviä ampiaisia ja juosta niitä pakoon :evil: ei pysty täytsillä nauttimaan kesän ihanuuksista. mikä teillä häiritsee kesän viettoa?

SurunKyynel

Kesä meni jo mutta kylläpä niitä kiusan kappaleita löytyy. Eniten inhoan HYTTYSIÄ. Niitä inhottavimpia ja rasittavampia ei sitten olekkaan kesäisin.
Minulle jää aina kauheat jäljet kun ne pistävät ja sitten kun ne syhyvät jumalattomasti niin tietenkin raavin ne ruvelle..
Kesän jälkeen saa laskeskella montako sataa pistosta ja arpea sitten taas tulikaan. Sata menee ainkin rikki joka kesä

SinRuid
olematon
meinasin saada halvauksen ku sanottiin uutisissa et venäjältä vai mistä lie vaeltaa suomeen isoja pensas amppareita. :shock:

Luin kanssa lehdestä jostain jättiamppareista, ne kuulema liikkuu ÖISINKIN! Ääk! Meen aina aivan paniikkiin ja kivetyn täysin amppareita kohdatessani. Ja ne kissankokoiset paarmat. Nehän ei edes kuole millään!! :evil: Ei oo kesä minuu varten..

Jinda

pelkään kuollakseni paarmoja ja ampiaisia.
monesti mökillä on meinannut koko vene kaatua kun menen paniikkiin jos paarma alkaa kiertelemään ympärillä..huih! :shock:

tata
KataTheBlondi
:evil: paarmat
:evil: hyttyset
:evil: mäkäräiset
:evil: ampiaiset
:evil: käärmeet
:evil: JA KAIKKI MUUT ÖTTIÄISET

Joo tämä todellakin sama :x

Msuh
Minulla tosiaan taitaa olla joku ötökkäfobia :|

Join the Club :roll: