Tärkeä uutinen! (koskee kaikkia) - Yleinen keskustelu

teargas

Jepp, kuulin tuosta itsekin vasta hetki sitten (toiselta sivustolta). Ilmeisesti pakko laittaa salasanat vaihtoon.. :roll:

Kommentit (10)

Mimia

En tiedä onko tästä ollut jo juttua täällä, mutta ainakaan se ei ole minua tavoittanut.

Alapuolella on uutinen kokonaisuudessaan. Eli jostakin on vuotanut salasanoja ja käyttäjätunnuksia julkisuuteen.

"Käyttäjätunnuksia ja salasanoja on kaikkiaan alle 80 000, ja suurin osa niistä on leimallisesti nuorisokäytössä eri keskustelufoorumeissa"

Cosmo varmasti lasketaan kuuluvaksi nuorison käytössä oleviin keskustelufoorumeihin. Salasana siis kannattaa vaihtaa mitä pikimmiten, jo vaikka ihan vain varmuuden vuoksi.

[url]http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/10/571004

marimma

Ai niin.
Ilmoitusluontoisesti muutenkin..

Salasanoja olisi hyvä vaihtaa n. 60pv:n välein [u]vähintään[/u]. Näin ehkästään muutenkin väärinkäytöksiä :)

Monet nettipankkia käyttävät varmaan törmäävät tähän ihan koko ajan. Sieltä tulee joka kuukaus että salasanasi on vanhentunut, kirjoita uusi.
Koulussakin tämä opetettiin meille tietokoneen käyttäjätilien kautta jotka vanheni tietyn päivämäärän jälkeen ja aina joutu uusia aina vaan erilaisia salasanoja keksimään. Koskaan ei voinut käyttää samaa mitä oli käyttänyt viimeisimmässä 10:ssä salasanassa. Eli jos se oli kissa123## niin sitten sen piti olla vaikka koira567&& :)

marimma

Mäkin pistin vaihtoon joka paikasta kun löyty yks sama nimimerkki :)

Ei tää nyt onneks mikään kiirekiire juttu oo mun osalta kun kahteen paikkaan :)

des

Lähinnä paikoista battlefield.fi, kiekko.tk, batmud, rakkausrunot ja huuto.net on noi. Netissä pyörii nyt urli zip-tiedostoon, josta löytyy kaikki käyttäjätunnukset joiden salasanat on saatu. Ainakaan mun (tai yhdenkään tutun) irc-gallerian tai cosmon tunnusta ei siinä ollu. Pasteen sen osotteen jos vielä löydän jostakin..

edit. oliki näköjää jo tuol höpöttelyketjus mut laittaas nyt tännekki: [url]http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t507132

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat