Mitä minä haluan?! - Yleinen keskustelu

figaro

Tuli mieleeni, että ihmisillä on elämässään paljon tavoitteita, mutta niin myös asioita, joita ehdottomasti haluaa.. Mitä sinä haluat intohimoisesti ja olet päättänyt sen myös saada?

Itse tänään sain yhtäkkisen pistoksen kuvainventaariota koneella tehdessäni. Haluan todella silmälaseista eroon! Päätin, että nyt ryhdyn oikeasti säästämään laserleikkausta varten. Leikkaus ei tänä päivänä enää maksa hunajaa, joten säästämiseenkään ei menisi pitkään. Tahdon eroon näistä kakkuloista :evil:

Sivut

Kommentit (171)

Lania

Tällä hetkellä haluan

- energiaa ottaa selvää asioista
- kahvia
- puhelinsoiton/viestin
- isin työpäivän loppuvan
- pusuja
- opiskelupaikan
- laihtua
- uudet farkut
- tyylitajun
- maailmanrauhan
- mummulle jaksamista
- hierontaa
- ajatustenlukukyvyn
- salaisia tietoja
- roskaruokaa
- rohkeutta
- palata ajassa taaksepäin
- tummat silmänaluset pois
- kukkia
- kapeemmat posket
- auringonpaistetta

kameletontti

haluan ja aion päästä takaisin entisiin mittoihini (n.60kg) olen siis 161,5cm pitkä. Masennuksesta yms.johtuen olen lihonut 2 vuoden aikana monta, monta kymmentä kiloa :roll: asia alkoi siinä vaiheessa vaivata kun huomasin ettei kaupoista löydy enää vaatteita..

Olen myös ilmoittanut miehelle, että aion kosia häntä ensi talvena, joten häät olisivat n.2v kuluttua jos hyvin käy. Tahdon astella alttarille sutjakkana tyttönä, joten tulee aikast kiirus :wink: siinä hyvä motivaatio alkaa liikkumaan.

Rixuliini

Minä haluan seuraavia asioita todella paljon:

- Vakkari työpaikan jossa viihdyn hyvin
- Paljon rahaa, jotta voin maksaa opintolainat pois kerralla
- Että pysyn terveenä
- Että läheiset pysyvät terveenä ja onnellisena
- Että pysyn itse onnellisena
- Matkaa Euroopan, ja mahdollisesti maailman ympäri
- Paljon rahaa jota voin käyttää joululahjoihin

Ja lisäksi näitä:

- Paaaljon uusia vaatteita
- Uutta hajuvettä
- Uusia ratsastusvarusteita
- Paaaljon haleja ja pusuja
- Yhden kissan lisää
- Uuden auton
- Isomman asunnon
- Uuden makuuhuoneen maton

cOOl

Minä tahdon monia asioita. :)

-Tahdon saada tämän koulun suoritettua ajallaan ja hyvin.
-Tahdon saada "isona" työpaikan, jossa viihdyn ja jossa on sellainen palkka, ettei aina tarvitse kitkutella
-Tahdon että poikakaveri saa töitä opiskelipaikkakunnaltani
-Tahdon saada joskus niin paljon rahaa, että voin ostaa aivan uuden auton, eikä aina vain käytettyjä (tosin eipä niissäkään mitään vikaa ole)
-Tahdon mennä naimisiin poikakaverini kanssa, joskus sitten
-Tahdon että pysyn itse terveenä aina, ja että läheisenikin pysyvät
-Tahdon muuttaa yhteen poikakaverini kanssa
-Tahdon saada kissanpennun ja tahdon että se kissanpentu sitten pysyisi aina pienenä ja suloisena ;)
-Tahdon olla laihempi
-Tahdon uusia vaatteita
-Tahdon että asunnossani olisi halvempi vuokra (toista asuntoa en halua kun tämä on vain paras)
-Tahdon saada makuuhuoneeseen uudet verhot ja maton
-Tahdon päästä matkalle johonkin lämpimään, ja pitkäksi aikaa
-Tahdon että olisi jo joulu :)
-Tahdon kinkkua ja porkkanalaatikkoa ja joulutorttuja!
-Tahdon seksiä ja haleja ja pusuja
-Tahdon kuumaa kaakaota

Siinähän niitä näin ensihätään ;)

Lucky Lady

Haluan
- laihtua!!!Pitää Päästä Timmiin Kuntoon!
- oppia pitämään työnteosta ettei aina ahdistaisi mennä töihin
- voittaa lotossa vaikken edes lottoa (mitkähän on mahdollisuudet?? :roll: )
- oppia olemaan "parempi ihminen", etten olis aina niin kärtty kullalleni
- valmistua ennen joulua
- joulusta tuli mieleen: haluan jouluskinkaa! pipareita ja torttuja mulla jo onkin...;)

Fansku

Minä haluan ehdottomasti myös timmimpään kuntoon! Ja toiseksi haluaisin nyt heti auton, ongelma on vaan se etten tosiaankaan tyydy ihan mihin tahansa vaan autolta vaadin niin paljon, että ilmeisesti saan sen varmaan noin 50-vuotiaana! :evil: Olen aina ollut ihan lääpällään autoihin...

Nämä nyt päällimmäisenä mielessä.

cOOl
Fansku
Ja toiseksi haluaisin nyt heti auton, ongelma on vaan se etten tosiaankaan tyydy ihan mihin tahansa vaan autolta vaadin niin paljon, että ilmeisesti saan sen varmaan noin 50-vuotiaana! :evil: Olen aina ollut ihan lääpällään autoihin...

Sama juttu noiden autojen kanssa. Olen hirvittävä autohullu! Mutta pakkohan se on tyytyä noihin vanhoihin ruppanoihin kun ilman autoa en tule toimeen :( Mutta joskus sitten ostan kyllä niiiiiiin sairaan hienon auton ettei oo tosikaan (mikäli siis joskus on niiiiin paljon rahaa :( )!

Disturbance

Mina

- Olen paattanyt myos paasta laseista eroon
- Olen paattanyt ryhtya laulajaksi. Keraan siihen rohkeutta.

Ja tsemppia vaan Kameletontti, ma uskon suhun painon pudotuksen suhteen!!

SooZ

hih :D minä haluan joulukuusen jouluksi!
kulta erehtyi eilen sanomaan että eihän me mitään joulukuusta.. prkl joulu ei oo joulu jos ei oo kuusta. :evil: ensimmäinen yhteinen joulu että kait tässä vähän pitää totutella ;)

Annie the Pooh

-haluan laihtua, en kuitenkaan ota siitä paineita
-haluan löytää itseni, sen joka hävisi ollessani suhteessa
-haluan matkustella
-haluan löytää oman alani ja löytää siihen sen opiskelumotivaation
-haluan pysyä terveenä ja onnellisena
-haluan että lähimmäisteni on hyvä olla ja he ovat terveitä ja onnellisia (etenkin miun isi)
-haluan löytää kavereita
-haluan paremman itsetunnon

Aion myös toteuttaa haluamisen kohteeni. Ne on saavutettavia.

Carrie

-haluaisin oman kämpän, sukulaisten nurkissa asuminen on rasittavaa
-haluaisin että äitini (ja isänikin) hyväksyisivät poikaystäväni eikä kokoajan yrittäisi keksiä syitä miksi tuo mies muka on huono minulle
-haluaisin että 400 km mun ja kullan välistä katoais
-haluaisin sen verran rahaa ettei tekisi näin tiukkaa sen suhteen(lottovoitto olis ihan kiva ;) )
-haluaisin ettei enää ruveta kullan kans riitelemään, viimein kun päästiin riitelykierteestä eroon.

Ja sitten olis tietty vaikka mitä pientä mitä tekis miele :roll:

sira

Haluan menestyä valitsemallani uralla ja haluaisin, että myös pitäisin siitä. Jonkun verran vois sitä kääshiäkin tulla, että sais niitä uusimpia bemuja sitten ostella.
Elämänkumppanin löytyminen kuuluu myös toivelistaani (haluaisin kylläkin sen entisen takaisin :( ). Sen jälkeen tulee nämä omakotitalot ja muksut!
Tietenkin nämä terveysjutut, että ne ois kohdallaan niin itsellä kuin läheisilläkin!

Neppis_

Jep . .

-Ammatin/koulutuksen (ehkä vihdoin läpi)
-kihloihin mieheni kans
-saada porukat/vanhempani tyytyväisix edes jostain asiast (tietysti liittyen minuun ym. mitä teen/oon)
-ohuemmat reidet :P
-enemmän valuuttaa mitä tuhlata 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat