Mistä möksähdät? - Yleinen keskustelu

Silky

Mikä saa sut suuttumaan tai mököttämään? Milloin kattilassasi kiehuu ja milloin tulee ihan reippaasti hellalle? Meneekö suuttumuksesi ohi jo päivässä vai möksäätkö viikkonkin?

Noh, kertokaas ihmiset!

Itse möksähdän aina välillä ihan turhista turhimmankin asian takia. Välillä oikein ottaa päähän, miten voin olla niin tauno ja suuttua jostain niinkin pienestä. Yleensä suuttumukseni ovat ohimeneviä ja pisimmillään kestävät sen päivän. Yritän aina pitää mielessäni sitä sanontaa "älä anna auringon laskea vihasi ylle" ja tätä meidän perheessä noudatetaankin :wink:

Sivut

Kommentit (118)

cOOl

Minäkin möksähdän siitä, jos mies ei huomioi tarpeeksi.

Ja sitten jos joku erehtyy kysymään aamulla jotain minun mielestäni tyhmiä kysymyksiä niin suutun tai ainakin alan sitten tiuskimaan asiasta. En siis ole parhaimmillani aamulla ;) Ja auta armias jos mies alkaa heti aamutuimaan kutittelemaan tai ehdottelemaan jotakin, niin johan siitä vedän herneet nenään, tyyliin "etkö sä nyt nää että mua väsyttää?!". Olen aamuisin todella vaikea. :lol:

PinkPanther

kyllähän minäkin olen ihan törömöks jos mies ei huomioi tarpeeksi. Ymmärrän ja olemme puhuneetkin asiasta, että aina ei jaksa kiehnätä toisen kyljessä. Joskus on sattunut niin, että mieheni on todella väsynyt, stressaantunut, nälkäinen ja vieläpä kettuuntunut muutenkin, ja minä olen sillä tuulella että koko ajan kaipaisin hellittelyä ja pusuttelua... iiks.. olen mennyt kiehnäämään kultani syliin ja hän on ärsyyntyessään sanonut: "älä nyt tuu siihe kuolaamaan!" Ja tuosta vedin sitten herneet nenääni, ja olin ihan hiljaa, tein omia juttujani, ja paukuttelin kaapien ovia. kulta tuli kohta taakseni,nappasi tiukkaan haluakseen ja pyyti anteeksi... eihän siinä enää voinut kiukutella :) Sit itseäni alkaa kiukuttaa jos kulta on pahalla tuulella ja kiukkuaa itsekseen. Tai sitten se, että minä neuvon kultsia jossain asiassa ja hän sitten sanoo että: "mie en näköjään ite osaa tehä mitään!" niin siitä sitten nöksähdän. Ja kulta taa sjoutuu anteeksi pyytelemään :D Saatan nöksähtää tosi pienestä, varsinkin kun olen väsynyt. Mutta ei koskaan kestä pitkään, eikä vielä olla riidelty koskaan kullan kanssa. Suloisesti sovussa :)

*Sandy*

Minä möksään yleensä aika turhista ja pienistä asioista. Yleisin varmaan kuitenkin se (mikä monella muullakin) että minua ei huomioida tarpeeksi. Mä en yleensä suutu ja huuda, vaan mökötän ja olen hiljaa, en puhu enkä katso silmiin poikaystävääni. Saattaa mennä pari päivää ennenkuin poikaystävä edes huomaa että olen vihainen, ja siitäkös suutun vielä lisää :twisted:

Pai25

Mulla menee hermo tarvittaessa ihan kaikesta !
Eniten rasittaa esim töissä sellanen tyhmyys ja huolimattomuus...!
Vapaalla rasittaa myös sellanen älytön känninen sönkkäys ja säätö...
Hermo menee kyl ihan aiheesta kun aiheesta...
Millon lievemmin ja millon pahemmin...
Riippuen asiasta ja ihmisestä joka suuttumukseen liittyy... :oops:

Lania

Ennen hermostuin ja suutuin aina ja kaikesta, varsinkin kotona. Kavereiden kanssa ja muualla en vaan ikinä tainnu näyttää sitä. Nykyään en enää jaksa hermostua, turhaan ajan ja energian haaskuuta. Oon aika lepposa, mitä sitä nyt suuttuun, ellei oo oikeesti kunnon aihetta.

Jos jostain loukkaannun --> hermostun/suutun, niin siitä että mua ivataan, tai että muuten tapahtuu niin että joku "ylempiarvonen" pilkkaa "alempiarvosta" tai heikompaa. Tollasista kiukustun. Ilkeydestä.

Joskus kyllä haen ihan vaan huomioo turhanpäiväsellä kiukuttelulla ja räyhäämisellä, ja yritän väittää että siihen muka olis joku aihe.

kameletontti

kun ihmiset eivät puhu :roll: vaikea on riitojaan sovittaa, tukea toista tai tietää miten toisen päivä on mennyt jos toinen on tuppisuuna koko ajan :x

Rixuliini

Mulla riippu ihan päivästä. Joskus saatan suuttua ihan mistä vaan, ja joskus taas en ärsyynny sitten mistään..
Mutta minäkin lepyn suht helposti, ainakin omalle kullalle! :lol:

Silky
kameletontti
kun ihmiset eivät puhu :roll: vaikea on riitojaan sovittaa, tukea toista tai tietää miten toisen päivä on mennyt jos toinen on tuppisuuna koko ajan :x

yep, tuo puhumattomuus on kyllä kaikista pahinta. Oma kultani on vähän sitä sorttia ettei kovin tykkäis puhua jos vähän joku mieltä kaivaa. On siinä minullakin sitten kestämistä kun ei tiedä mitä toinen päässään hautoo. Monesti olen siitäkin kimpaantunut niin että kunnon riitahan siitä on saatu aikaiseksi :roll: Onneksi olen saanut hieman koulutettua miestäni parempaan suuntaan :wink:

TinkerBell

Oon aika helposti suuttuva ihminen ja saatan suuttua aivan turhista asioista. Myönnän olevani niin riippuvainen tupakasta, että jos en vähään aikaan ole polttanut, niin mikä tahansa pikkujuttukin saa hermot kiristymään totaalisesti ja silloin ei tule mietittyä kaikkea mitä suustansa päästää.

Sen verran spontaani ihminen kuitenkin olen, että unohdan suuttumukseni melkein heti. En koskaan ole suuttunut niin verisesti kenellekään, etten tänä päivänäkään olisi puheväleissä..

Miffy

Heh, mulla on oikeastaan tuon tupakan kanssa vähän sama juttu :/ Noh, ihan vieraille en rupea skitsoilemaan, mutta jos esim poikaystävä sattuu olemaan tulilinjalla niin sitten kyllä saattaa pamahtaa :D No ei kyllä kovin kiva.

Ja mun on kans pakko myöntää, oli sitten naurettavaa tai ei, että saatan vähän möksähtää, jos mua ei oteta tarpeeksi huomioon. Mutta tätä ongelmaa ei oikeastaan nykyisen p.ystävän kanssa ole ollut...

Eeveri

Mä en yleensäkää suutu kunnolla. Tai sitte ku suutun niin mä huudan ja ihan kunnolla. :twisted:
Tässäki viikolla raivostuin kullalleni ku nukuttiin ja telkkari oli menny itestään päälle xD Ei kyllä ois tarvinnu raivostua, mutta noo :P

Jeii

Mua ärsyttää päälle puhuminen ja huomioimatta jättäminen myösin. Mikään ei ole ärsyttävämpää kun suunsa avaa, ja joku toinen alkaa pölöttää siihen päälle!

Niin, ja tuolla cosmon irc kanavalla juuri selitin niin tuli mieleen vielä yksi. Pahalle haisevat ihmiset, joista osa kulkee samoissa vaatteissa päivästä toiseen pesemättä, vaikka varaa olisi vaihtaakin! Se on tosi epäkunnioittavaa muita ihmisiä kohtaan. Niihin on tullut tömättyä niin koulussa kuin kaupan kassalla työskennellessä.

Cara-

Siitä jos mua ei kuunnella tai mun puheeseen ei keskitytä kun mulla on jotain sanottavaa, ja sitten jälkeenpäin joko ei muisteta koko "keskustelua" ollenkaan tai kysytään että voisitko vielä toistaa mitä sanoit kun en muista... :evil:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat